4 korzyści z dobrze przygotowanej Wizytówki Google


korzyści z dobrej wizytówki google

Każdy kto korzysta z internetu, codziennie ma styczność z wizytówkami Google. Niestety, nie wszystkie firmy korzystają w pełni z możliwości jakie oferuje im bezpłatny profil. To właśnie odpowiednio uzupełniona Wizytówka Google sprawia, że informacje o firmie pojawiają się w wyszukiwarce i na mapach Google. Również ze strony użytkownika szukającego informacji to doskonałe rozwiązanie. Dzięki WG jest w stanie szybko i wygodnie dotrzeć do interesujących go informacji o firmie, w tym do kontaktu bezpośredniego. Co należy wiedzieć o tym narzędziu i jakich korzyści ono dostarcza? Wszystkiego dowiesz się z poniższego artykułu.

Dlaczego wizytówka Google jest tak ważna?

Z założenia jest to usługa dedykowana dla każdej firmy bez względu na jej wielkość czy możliwości finansowe. Właściwie ją przygotowująć firma zyskuje możliwość przekazania użytkownikom i zaprezentowania w sieci najważniejszych informacji dotyczących swojej działalności. Dodatkowo wspomniane informacje wyświetlają się w organicznych (niepłatnych) wynikach wyszukiwania z oznaczoną lokalizacją firmy na mapie.

wizytówka w google

Dzięki poprawnie wypełnionej Wizytówce Google Moja Firma osoby poszukujące  usługi jaką oferujesz (w tym przypadku noclegu) uzyskują niezbędne informacje takie jak: adres obiektu, telefon kontaktowy, godziny pracy recepcji, a dodatkowo opinie gości, którzy skorzystali wcześniej z oferty obiektu. Uzupełnienie danych oraz zdjęć pozwala na zdobycie nowych gości, ale również przekazuje osobom znającym firmę informacje takie jak: godziny pracy, tymczasowe zamknięcie itp. 

Warto mieć na uwadze, że znaczna ilość użytkowników szukająca oferty bazuje na jej lokalizacji, dlatego obiekt posiadający wizytówkę w Mapach Google, zwiększa swoje szanse na wybranie jego oferty.Wizytówka Google to również możliwość zainteresowania potencjalnych Gości swoimi innymi usługami takimi jak spa czy restauracja. Dzięki dobrze przygotowanej sesji zdjęciowej, obiekt ma szansę na przekazanie istotnych informacji w sposób przyjemny wizualnie.

opinie w wizytówce google

Należy zdać sobie sprawę jak ważna staje się w obecnych czasach opinia klienta. Ponad połowa użytkowników przed dokonaniem rezerwacji szuka w internecie opinii na temat obiektu. Ocena ogólna czy ilość pozytywnych opinii o obiekcie to doskonały sposób na przyciągnięcie niezdecydowanego jeszcze Gościa.

Dlaczego warto stworzyć profil firmy w Wizytówce Google?

Posiadając obiekt hotelowy, stworzenie wizytówki będzie opłacalne z pewnością  chociażby finansowego punktu widzenia.  Jest to bowiem darmowa forma reklamy. Poza tym dzięki WG firma pojawia się wysoko w organicznych wynikach wyszukiwania. W skrócie mówiąc nie musisz wydawać dodatkowych funduszy, żeby informacja o Twoim obiekcie pojawiła się w czasie wyszukiwania hotelu w Twojej lokalizacji.

profil wizytówki w google z opiniami

Sam zarządzasz wizytówką, a zatem możesz budować wizerunek swojego obiektu. Odpowiadając na opinie Gości, zdobywasz ich lojalność. Możesz aktualizować dane, dodawać nowe informacje. Planujesz remont? Daj znać swoim potencjalnym Gościom, że obiekt jest tymczasowo nieczynny. Pojawiły się w obiekcie nowe udogodnienia? Przygotuj zdjęcia i zaznacz nowe udogodnienie w WG. 

Wszystkie Twoje działania w tym narzędziu gwarantują Ci bezpośrednie rezerwacje. Nie posiadając Wizytówki Google zmuszasz użytkowników do tracenia czasu na poszukiwanie danych kontaktowych. Należy pamiętać, że obecnie żyjemy bardzo szybko i w dużej mierze działamy na urządzeniach mobilnych. Dlatego tak istotne jest maksymalne uproszczenie i ułatwienie dokonania rezerwacji noclegu.

Daria Wasielewska
Rodowita ostrowianka, grafik komputerowy. Miłośniczka ciągłego rozwoju i inwestowania w wiedzę. Uwielbiam podróże, poznawanie nowych miejsc i ludzi. W czasie wolnym relaksuje się w kuchni szukając pomysłów na nowe smaki. Sport nie jest mi obcy – koszykówka towarzyszy mi w życiu od lat!
Przeczytaj
RÓWNIEŻ
Google Hotel Free Links – nareszcie Twoje miejsce na bezpłatną reklamę w Wizytówce i na Mapach Google! - miniatura Google Hotel Free Links – nareszcie Twoje miejsce na bezpłatną reklamę w Wizytówce i na Mapach Google! Mimo, że ostatnie 12 miesięcy nie było łatwe ani dla podróżujących, ani dla branży turystycznej, to z optymizmem patrzymy na nadc...

10 najważniejszych kroków, które musisz wykonać, aby przygotować się do otwarcia hotelu po pandemii - miniatura 10 najważniejszych kroków, które musisz wykonać, aby przygotować się do otwarcia hotelu po pandemii Jeszcze rok temu nie sądziliśmy, że dosięgnie nas pandemia i stracimy możliwość podróżowania, które do niedawna stało się nieodłą...

Turystyka krajowa – jak przyciągnąć Gości w dobie kryzysu - miniatura Turystyka krajowa – jak przyciągnąć Gości w dobie kryzysu Wpływ COVID-19 na branżę turystyczną jest ogromny. Wiele obostrzeń wpływa na funkcjonowanie obiektów hotelowych, które nie mogą w...

Mapy Google w branży hotelarskiej - miniatura Mapy Google w branży hotelarskiej Google Maps to jedno z narzędzi firmy Google, które ma znaczący wpływ na wiele biznesów. Firma wciąż ulepsza swój produkt i wprow...

Booking Optymalizator – usługa, dzięki której będziesz zarabiać więcej bez podnoszenia prowizji - miniatura Booking Optymalizator – usługa, dzięki której będziesz zarabiać więcej bez podnoszenia prowizji Większość hotelarzy, jak i turystów zna portal jakim jest Booking.com. Ma on za zadanie wspierać branżę turystyczną w pozyskiwani...

10 wskazówek dla hoteli w celu optymalizacji przychodów po COVID-19 - miniatura 10 wskazówek dla hoteli w celu optymalizacji przychodów po COVID-19 Branża hotelarska przeżywa trudne czasy. Istnieją jednak sposoby, dzięki którym Państwa hotel będzie mógł sprawnie funkcjonować w...