Google Hotel Free Links – nareszcie Twoje miejsce na bezpłatną reklamę w Wizytówce i na Mapach Google!


tablet ze stroną www

Mimo, że ostatnie 12 miesięcy nie było łatwe ani dla podróżujących, ani dla branży turystycznej, to z optymizmem patrzymy na nadchodzącą przyszłość. Ludzie z niecierpliwością czekają na moment, kiedy znowu będą mogli swobodnie podróżować i czerpać radość ze zwiedzania nowych miejsc. Obiekty hotelowe z kolei zastanawiają się, jak przyciągnąć do siebie Gości i zaspokoić potrzeby konsumentów po zniesieniu restrykcji. Kiedy to nastąpi, ważne będzie aby potencjalni Goście mogli łatwo i szybko znaleźć informacje o dostępności pokoi, udogodnieniach w obiekcie i co najważniejsze dokonać rezerwacji online.

Niewątpliwie z pomocą może nam przyjść Google, które  od wielu lat pomaga podróżnym w wyszukiwaniu odpowiedniego hotelu, dodając coraz więcej szczegółowych informacji w wyszukiwarce, a także rozbudowując poszczególne elementy w Wizytówce Google Moja Firma (recenzje, zdjęcia i udogodnienia hotelowe). Z biegiem czasu w oferowanych przez Google rozwiązaniach pojawiła się także możliwość korzystania z tzw. Google Hotel Ads czyli płatnych kampanii reklamowych dla hoteli, gdzie linki do rezerwacji noclegów były oferowane za pośrednictwem reklam (wyświetlając ceny oraz dostępność w czasie rzeczywistym dla wskazanych dat podróży). Tego rodzaju kampania ma oczywiście za zadanie skrócić drogę do rezerwacji noclegu, na czym obecnie zależy każdemu hotelarzowi. Do tej pory taka opcja wiązała się jednak zawsze z dodatkowymi opłatami.

 

Google Hotel Free Links - nareszcie Twoje miejsce na bezpłatną reklamę w Wizytówce i na Mapach Google! 1

Od marca 2021 roku pojawiła się dodatkowa, nowa forma wsparcia ze strony Google dla branży hotelarskiej. Bazując na dotychczasowych działaniach i obserwując trendy – UWAGA NARESZCIE! Google udostępniło hotelom możliwość BEZPŁATNEGO wyświetlania się w linkach do rezerwacji noclegów. Takie działanie daje potencjalnemu Gościowi w jednym miejscu dostęp do szerszego zakresu cen hoteli i możliwości skorzystania z najatrakcyjniejszej jego zdaniem oferty.

Google Hotel Free Links - nareszcie Twoje miejsce na bezpłatną reklamę w Wizytówce i na Mapach Google! 2

Obecnie użytkownik zyskuje możliwość szybkiego przejścia do rezerwacji bezpośredniej z poziomu wizytówki Google My Business czy mapy Google. W tym celu jednak niezbędne jest posiadanie strony internetowej z silnikiem rezerwacyjnym!

O tym jak ważna jest strona internetowa i dlaczego należy zaopatrzyć ją w silnik rezerwacyjny pisaliśmy tutaj.

https://bookingsolutions.pl/blog/najwazniejsze-elementy-strony-2021/

Dzięki połączeniu tych narzędzi, użytkownik może dokonać rezerwacji na stronie Twojego hotelu w zaledwie kilka minut. Google zapowiada dodatkowo ciągłe usprawnianie działań w tej kwestii. Z biegiem czasu platforma będzie rozbudowywana, aby partnerzy mieli więcej możliwości zaprezentowania swoich ofert, a użytkownicy – sprawniejszej i szybszej rezerwacji noclegu. Jak sami widzicie wprowadzona przez Google zmiana oznacza dla hoteli oznacza dodatkowy, bezpłatny sposób dotarcia do potencjalnych klientów, który warto wykorzystać. Chociaż po pandemii świat z pewnością będzie funkcjonował inaczej niż dotychczas, Internet bezdyskusyjnie pozostanie źródłem informacji o ofertach noclegowych dla podróżujących, a dla obiektów miejscem pozyskiwania Gości.

Daria Wasielewska
Rodowita ostrowianka, grafik komputerowy. Miłośniczka ciągłego rozwoju i inwestowania w wiedzę. Uwielbiam podróże, poznawanie nowych miejsc i ludzi. W czasie wolnym relaksuje się w kuchni szukając pomysłów na nowe smaki. Sport nie jest mi obcy – koszykówka towarzyszy mi w życiu od lat!
Przeczytaj
RÓWNIEŻ
10 najważniejszych kroków, które musisz wykonać, aby przygotować się do otwarcia hotelu po pandemii - miniatura 10 najważniejszych kroków, które musisz wykonać, aby przygotować się do otwarcia hotelu po pandemii Jeszcze rok temu nie sądziliśmy, że dosięgnie nas pandemia i stracimy możliwość podróżowania, które do niedawna stało się nieodłą...

Turystyka krajowa – jak przyciągnąć Gości w dobie kryzysu - miniatura Turystyka krajowa – jak przyciągnąć Gości w dobie kryzysu Wpływ COVID-19 na branżę turystyczną jest ogromny. Wiele obostrzeń wpływa na funkcjonowanie obiektów hotelowych, które nie mogą w...

Booking Optymalizator – usługa, dzięki której będziesz zarabiać więcej bez podnoszenia prowizji - miniatura Booking Optymalizator – usługa, dzięki której będziesz zarabiać więcej bez podnoszenia prowizji Większość hotelarzy, jak i turystów zna portal jakim jest Booking.com. Ma on za zadanie wspierać branżę turystyczną w pozyskiwani...

10 wskazówek dla hoteli w celu optymalizacji przychodów po COVID-19 - miniatura 10 wskazówek dla hoteli w celu optymalizacji przychodów po COVID-19 Branża hotelarska przeżywa trudne czasy. Istnieją jednak sposoby, dzięki którym Państwa hotel będzie mógł sprawnie funkcjonować w...

BookingSuite, co to jest i dlaczego nie warto? - miniatura BookingSuite, co to jest i dlaczego nie warto? Booking.com, to nie tylko najbardziej popularny serwis rezerwacyjny na świecie, to od kilku lat raczej kombajn oferujący hotelarz...

Angels Home, pełna strategia marketingowa - miniatura Angels Home, pełna strategia marketingowa Budowa pełnej strategii marketingowej dla obiektów z branży hotelarskiej to nie lada wyzwanie. W tym konkretnym przypadku mówimy ...