Jak Wizytówka Google Moja Firma pomaga zareklamować obiekt



Wyobraźcie sobie piękne mazurskie jezioro, świeże powietrze i urocze domki z widokiem na to jezioro. Brzmi pięknie? Tak właśnie wygląda sytuacja z Kolorami Mazur – domkami do wynajęcia nad jeziorem Szeląg Wielki. Mówi się, że dobre miejsce nie potrzebuje reklamy, ale czy jest tak napewno?
Domki Kolory Mazur
Domki Kolory Mazur

Nawet najlepsze i najpiękniejsze miejsce musi być widoczne dla innych, aby można było skorzystać z oferty. Taką widoczność daje Wizytówka Google Moja Firma. Najczęstszym miejscem, które potencjalny gość odwiedza, aby znaleźć obiekt jest wyszukiwarka Google. Po wpisaniu obiektu powinna pojawić się nam wizytówka obiektu po prawej stronie monitora. Jesteśmy wtedy w stanie dowiedzieć się więcej o obiekcie i złożyć bezpośrednią rezerwację.

Jak to wyglądało w kwestii Kolorów Mazur?

Obiekt “Kolory Mazur” posiadał wizytówkę, ale nie była ona w pełni zoptymalizowana. Nie było zdjęć czy też istotnych informacji powiązanych z obiektami udostępniających noclegi. Istotne jest, aby wszystkie możliwe parametry zostały uzupełnione – w przeciwnym wypadku obiekt nie będzie całkowicie widoczny w wyszukiwarce, czy też atrakcyjny dla poszukujących noclegu.

Na co powinno się zwrócić uwagę?

Kolory Mazur to atrakcyjne i pięknie urządzone domki, które znajdują się w cudownej lokalizacji. Niestety, przez brak zdjęć, ludzie nie mogli tego zobaczyć. Dlatego ważne jest, aby umieścić zdjęcia obiektu w Wizytówce Google. Co więcej, zdjęcia te powinny być atrakcyjne graficznie, przedstawiające wszystkie ważne pomieszczenia i ułożone w odpowiedniej kolejności. Pani Aldona, właścicielka Kolorów Mazur, przesłała nam profesjonalnie wykonane zdjęcia domków, zgodnie z naszymi wytycznymi, a my wprowadziliśmy je do systemu. Jaki był tego wynik? W krótkim czasie znacznie podniosła się ilość wyświetleń zdjęć obiektu, a przez to wzrosły rezerwacje bezpośrednie!

Wnętrze domku
Wnętrze domku

Uzupełnienie informacji o obiekcie

Nie należy zapominać o uzupełnieniu informacji o obiekcie. W zależności od tego, jaki rodzaj działalności wybierzemy – pojawią się nam dodatkowe opcje do uzupełnienia. Przykładowo – jeśli obiekt posiada restaurację, wiadomym jest, że można dodać menu czy godziny pracy kuchni. Kolory Mazur to obiekt związany z wynajmem domków, czyli miejsc noclegowych. Istotne jest wtedy opisanie, co znajduje się w danym obiekcie, dostępne atrakcje czy godziny zameldowania oraz wymeldowania. Nie należy zapominać o podaniu numeru telefonu. Dlaczego? Trend rezerwacji poprzez pośredników zanika na rzecz rezerwacji bezpośrednich. Jeśli numer telefonu podany jest w Wizytówce Google, goście mają możliwość zadzwonienia bezpośrednio – zwłaszcza jeśli przeglądają Wizytówkę przez smartfona. Nie trzeba się nigdzie logować, co daje komfort ludziom, którzy nie przepadają za rezerwacją poprzez OTA czy nie są zaznajomieni z nowoczesną technologią i wolą kontakt bezpośredni. Pani Aldona prowadzi również stronę internetową obiektu, dlatego warto było dodać jej adres.

Obraz wizytówki Kolorów Mazur
Wizytówka obiektu w wyszukiwarce Google

Wizytówka w Google Mapy

Wizytówka Google Moja Firma to nie tylko widok z poziomu wyszukiwarki, to również obiekt widoczny w mapach Google. Wielu podróżujących używa map Google jako nawigacji. Co więcej, często jadąc trasą mogą wyszukać noclegu z poziomu właśnie tej aplikacji. Dlatego niezmiernie istotne jest prawidłowe ustawienie pinezki obiektu z poziomu wizytówki. Dobre umieszczenie wizytówki pozwala na zwiększenie wyświetleń obiektu w mapach Google. Jak ta opcja wpłynęła na wyniki Kolorów Mazur? Dzięki uzupełnionych informacjach i prawidłowemu działaniu pinezki na mapie Google, ilość wyświetleń przez ostatnie 28 dni wzrosło o 104%, co przełożyło się na wspomniane wcześniej rezerwacje bezpośrednie.

Podsumowanie

Nawet najlepszy obiekt potrzebuje zareklamować swoje usługi. Niezmiernie ważnym elementem reklamy jest posiadanie prawidłowo stworzonej Wizytówki Google Moja Firma. Żywym przykładem są w tym przypadku Kolory Mazur – atrakcyjne domki położone nad malowniczym mazurskim jeziorem. Wraz z zoptymalizowaną wizytówką, słusznie wzrosło zainteresowanie tym obiektem, który z czystym sumieniem polecamy odwiedzić! Naszą opinie możemy również poprzeć pozytywnymi ocenami odwiedzających, którzy ocenili Kolory Mazur na 5. Zadowolony gość, który ma ochotę powrócić do obiektu, to najlepsze co może spotkać hotelarza!

Opinie gości o obiekcie
Opinie gości

Jeśli potrzebujesz pomocy w stworzeniu bądź optymalizacji wizytówki, skontaktuj się z nami. Jesteśmy ekspertami w branży marketingu online dla hoteli. Chętnie pomożemy Ci zwiększyć zainteresowanie Twoim obiektem!

Sprawdź ofertę

Natalia Bednarek
Specjalistka od marketingu z pasją do PR i brandingu. Ukończyła studia magisterskie na kierunku Communication Management. Prywatnie fanka aktywnego relaksu w górach, kuchni azjatyckiej oraz kryminałów.
Przeczytaj
RÓWNIEŻ
System rezerwacji od Booking Solutions, poznaj BS Engine! - miniatura System rezerwacji od Booking Solutions, poznaj BS Engine! Już jest! Przedstawiam Ci nasz autorski silnik rezerwacyjny. Przed Tobą – BS Engine! Twoje osobiste narzędzie do zwiększania sprz...