Mapy Google w branży hotelarskiej

Dlaczego Mapy Google są tak ważne w branży hotelarskiej?
Obecnie ciężko wyobrazić sobie obiekt, który nie reklamuje się w wyszukiwarkach Google. Firma ta wprowadziła wiele rozwiązań, które wiążą się ze sobą i pomagają zwiększyć zasięg ofert jej użytkowników.
Jedną z usług Google, które łączy się z Mapami Google to Wizytówki Google, znane pod nazwą Moja Firma (My Business). Stworzenie wizytówki firmy łączy się z jej widocznością w Google. Dzięki temu obiekt hotelarski widoczny jest nie tylko z poziomu wyszukiwarki, ale również na nawigacji.
Osoby, które będą potrzebowały noclegu, bez problemu będą mogły znaleźć hotel czy pensjonat dostępny na ich trasie. Co więcej, cała zawartość wizytówki będzie widoczna po kliknięciu w pinezkę obiektu na mapie.

Na co powinno zwrócić się uwagę?
Aby pinezka dobrze się wyświetlała należy wejść w profil swojego obiektu w Google Moja Firma. Otworzy się profil wizytówki i jej menu po lewej stronie ekranu. Należy wybrać zakładkę “Informacje”. Na ekranie zobaczymy najważniejsze miejsca do uzupełnienia. Klikając w opcję “Lokalizacja” otwiera nam się możliwość do wpisania adresu obiektu.
Jest to niezwykle istotne miejsce i należy zwrócić szczególną uwagę, czy po wpisaniu adresu pinezka na mapie widocznej po prawej stronie znajduje się w prawidłowym miejscu. Jeśli nie jest to miejsce, gdzie znajduje się obiekt, możemy manualnie zmienić jego lokalizację. W tym celu należy kliknąć na pinezkę i trzymając przycisk myszki przenieść pinezkę w odpowiednie miejsce na Mapie Google.
Po uzupełnieniu wszystkich pozostałych informacji, wizytówka obiektu powinna prawidłowo wyświetlać się Mapach Google, a zainteresowanie ofertą wzrośnie.

Należy pamiętać, że dobrze wypełniona Wizytówka Google to fantastyczne źródło rezerwacji bezpośrednich. Osoby poszukujące noclegu w danym mieście poprzez przeglądarkę Google, otrzymają informację o dostępnych obiektach. Jeśli Twoja wizytówka zostanie prawidłowo zoptymalizowana, będzie ona widoczna potencjalnym Gościom jako atrakcyjne miejsce do zatrzymania się.
Booking Solutions zajmuje się profesjonalną optymalizacją kanałów rezerwacyjnych, w tym Wizytówek Google. Warto zaufać ekspertom, którzy wiedzą jak przygotować atrakcyjny sprzedażowo profil obiektu hotelarskiego.
Twoja nowa wizytówkaMapy Google nie tylko w usługach firmy Google?
Oczywistym jest wykorzystanie Map Google w usługach firmy jej produkującej, ale są one również wykorzystywane w innych celach. Jednym z nich jest umieszczenie Map Google na stronie internetowej swojego obiektu.
Osoby poszukujące noclegu w danym mieście lubią sprawdzić obiekt poprzez jego stronę internetową. Dobrze zaprojektowana strona posiada umieszczony obiekt widoczny na Mapach Google, aby potencjalni Goście wiedzieli, gdzie znajduje się hotel i jak do niego dojechać. Dzięki temu, nie uciekną ze strony, a zainteresują się ofertą noclegową.

Nie jest to oczywiście jedyny aspekt, który wpływa na atrakcyjność strony internetowej dla obiektów hotelarskich. Poza tym, jest wiele innych elementów, które sprawią, że Twoja strona będzie przyciągać uwagę.
Eksperci w tworzeniu stron internetowych z Booking Solutions przykładają szczególną uwagę do detali, indywidualnych projektów czy prawidłowego funkcjonowania strony. Nie wahaj się zainwestować w ten rodzaj promocji Twojego obiektu, gdyż jest to idealne źródło rezerwacji bezpośrednich oraz reklama marki.
Darmowa wycena Twojej nowej stronyCo dalej z Mapami Google?
Usługa Google to nie tylko promocja biznesu, ale wsparcie dla potencjalnego klienta, czyli Gościa. Są one wciąż wspierane są przez firmę i aktualizowane. Niedawno, Google wprowadziło między innymi rozszerzoną rzeczywistość dzięki funkcji Live.
Jeśli zastanawiacie się co to jest, spieszymy z odpowiedzią. Live to funkcja, która poprzez oznaczanie punktów orientacyjnych, pozwala łatwiej dotrzeć użytkownikowi do celu. Pozwoli ona Gościom bez problemu dotrzeć do Twojego obiektu. Obecnie Live jest wciąż w wersji Beta, co oznacza, że nie jest ona jeszcze dostępna we wszystkich miastach, ale z biegiem czasu powinna dostępna być wszędzie.
Co więcej, usprawniono również strzałki w Mapach Google, które pozwolą na bezpośrednią nawigację z poziomu smartfona.
Podsumowanie
Ciężko obecnie funkcjonować jako firma, a tym bardziej obiekt noclegowy bez obecności w Mapach Google. Wielu Gości poszukuje noclegu przez internet i chce dowiedzieć się o obiekcie bezpośrednio z poziomu wyszukiwarki. Google daje wiele możliwości, dlatego warto pomyśleć o optymalizacji wizytówki swojego obiektu.
Jesteśmy liderem w optymalizacji wizytówek obiektów hotelarskich i wiemy jak zareklamować obiekt, aby był dobrze widocznych Mapach Google i przyciągał Gości.
Zacznij z nami nowy projekt