Nowy standard oferty konferencyjnej w hotelu



Wydarzenia ostatnich lat zmieniły nieco ofertę eventową w obiektach hotelowych, nie tylko w zakresie dostępnych usług, ale również samej prezentacji oferty biznesowej. Jak zatem ugryźć temat konferencji, szkoleń i eventów w hotelu?

Nowoczesne technologie

Ciągły rozwój technologiczny oraz nowatorskie rozwiązania w zakresie konferencji i eventów wymuszają dopasowanie oferty do oczekiwań organizatorów. Jeszcze kilka lat temu zakres oferty konferencyjnej był dość mocno okrojony i skupiał się na sali, miejscach noclegowych oraz cateringu. Dziś organizatorzy wydarzeń biznesowych wymagają odpowiedniej infrastruktury, która bez względu na sytuację, zagwarantuje kompleksową realizację wydarzenia nie tylko w wersji stacjonarnej, ale również zdalnie czy hybrydowo.

Profesjonalny sprzęt i nowoczesne rozwiązania, wyróżniają ofertę na tle konkurencji, oraz pozwolą na dotarcie do klienta skupiającego się na wysokim standardzie oferowanych usług.

Zobacz nowoczesne rozwiązania dla konferencji

Prezentacja oferty

Osoby odpowiedzialne za organizację tego typu wydarzeń poszukując odpowiedniego miejsca, posiłkują się w dużym zakresie informacjami zamieszczonymi przez obiekty na ich stronach. Co za tym idzie, im więcej szczegółów otrzymają podczas analizy oferty, tym większa szansa na podjęcie decyzji o dokonaniu rezerwacji sali. Ważne jest by na stronie internetowej przygotować specjalną podstronę skupiającą się na klientach biznesowych i wyczerpującą w pełni temat. Dobrze rozpisane dane skracają drogę decyzyjną, ponieważ nie wymagają kontaktu z hotelem. Wielkość sal, możliwe ustawienia krzeseł, wyposażenie, informacje o dodatkowych usługach – to pakiet informacji jaki powinien uzyskać organizator po wejściu na stronę. 

Dodatkowym atutem jest formularz kontaktowy skonstruowany pod ofertę konferencyjną, który umożliwia szybkie złożenie zapytania za pośrednictwem strony, bez przechodzenia w kolejną zakładkę np. kontakt.

Nowy standard oferty konferencyjnej w hotelu 1

Reklama konferencji

Nowoczesne wyposażenie i właściwie przygotowana strona, nie zapewnią jednak zainteresowania ofertą. Jeśli nie pojawisz się tam, gdzie zainteresowani poszukują informacji, Twoja oferta po prostu do nich nie trafi. Rozwiązaniem, jakie warto wdrożyć w przypadku zaplecza konferencyjnego, są kampanie płatne typu Google Ads czy Facebook Ads. Oczywiście pod warunkiem, że będą poprowadzone w odpowiedni sposób, z użyciem właściwych parametrów. Nie tylko słowa kluczowe i kreacje reklamowe są istotne, ale także kierowanie ich do właściwych regionów i grup docelowych.

Odpowiedniej jakości wyposażenie, dobrze stworzona oferta i kampanie reklamowe, dają możliwość zniwelowania zjawiska niskiego obłożenia w miesiącach mniej atrakcyjnych dla Gościa indywidualnego. Skuteczne promowanie oferty biznes wymaga jednak pracy na wielu płaszczyznach, ale podkreśla profesjonalizm obiektu hotelowego. Umów się z naszym doradcą na bezpłatną konsultację i dowiedz się jak pokazać ofertę konferencyjną w Internecie.

Proszę o bezpłatną konsultację

Daria Wasielewska
Rodowita ostrowianka, grafik komputerowy. Miłośniczka ciągłego rozwoju i inwestowania w wiedzę. Uwielbiam podróże, poznawanie nowych miejsc i ludzi. W czasie wolnym relaksuje się w kuchni szukając pomysłów na nowe smaki. Sport nie jest mi obcy – koszykówka towarzyszy mi w życiu od lat!
Przeczytaj
RÓWNIEŻ
Jak reklamować hotel po sezonie? 4 najistotniejsze działania. - miniatura Jak reklamować hotel po sezonie? 4 najistotniejsze działania. Właściciele całorocznych obiektów hotelowych, po zakończeniu wakacji często zastanawiają się jak zapewnić sobie zainteresowa...

Booking Optymalizator – zwiększanie zasięgu oferty obiektu noclegowego! - miniatura Booking Optymalizator – zwiększanie zasięgu oferty obiektu noclegowego! Dobrze przygotowany profil wizytówki obiektu na portalach rezerwacyjnych to skuteczne źródło rezerwacji. Nasza autorska...

Nowy marketing w hotelarstwie – 2023 - miniatura Nowy marketing w hotelarstwie – 2023 O marketingu w branży hotelarskiej, nowych szansach, a także o odnajdywaniu się w zmieniającym się świec...

Pożar w hotelu, czyli jak ubezpieczyciele zaniżają odszkodowania - miniatura Pożar w hotelu, czyli jak ubezpieczyciele zaniżają odszkodowania Właściciele obiektów hotelowych bardzo często ufają, że w razie nagłych zdarzeń, ich bezpieczeństwo finansowe jest zagw...

Czy pozycja oferty w Bookingu jest ważna w 2023 roku? - miniatura Czy pozycja oferty w Bookingu jest ważna w 2023 roku? Niejednokrotnie podczas rozmów z hotelarzami spotykamy się ze stwierdzeniem: “chciał(a)bym aby oferta mojego hotel...

Jak zwiększyć zainteresowanie ofertą w 2023 roku? - miniatura Jak zwiększyć zainteresowanie ofertą w 2023 roku? Prowadzisz obiekt hotelowy, rezerwacje się pojawiają, ale czujesz, że mógłbyś zarabiać więcej? A może dopiero wpro...

Optymalizacja kosztów marketingu w 2023 roku - miniatura Optymalizacja kosztów marketingu w 2023 roku Optymalizacja kosztów marketingu to temat istotny dla każdego obiektu noclegowego bez względu na jego wielkość i&n...