Oferty jesienno-zimowe w hotelu


Oferty w hotelu

Sezon wakacyjny już za nami, ale ruch w obiektach hotelowych jest nadal spory. Turyści nie odpuszczają i jesienią planują wyjazdy wypoczynkowe. Warto zatem przygotować się na nadchodzący jesienno-zimowy okres i dopasować swoją ofertę do tzw. gorących terminów. Wykorzystaj nadchodzące dni by przygotować między innymi pakiety pobytowe dla swoich Gości.

Jako hotelarz musisz mieć świadomość, że część Twoich potencjalnych Gości to osoby ceniące posezonowy spokój. To właśnie dla nich powinieneś znaleźć w swoim kalendarzu kilka terminów w atrakcyjnych cenach. Jesienny weekend we dwoje ze zniżką na ofertę SPA czy rodzinny wypad z niższą ceną dla malucha – to odpowiedź na potrzeby Twoich przyszłych Gości.

Jakie oferty powinny znaleźć się w Twoim cenniku?

Oczywiście wszystko zależy od możliwości Twojego obiektu. Jeśli nastawiasz się na pobyty rodzin z dziećmi – dobrym rozwiązaniem będą np. pakiety z niższą ceną dla dziecka w określonym przedziale wiekowym lub dostawka gratis. Jeżeli Twój obiekt wyposażony  jest w strefę Wellness/SPA – przygotuj pakiet np. “Jesienna Odnowa”, który będzie idealnym pomysłem na wypoczynek zarówno dla par jak i dla singli.

Kolejnym aspektem jakim należy się kierować przy tworzeniu ofert pakietowych są wydarzenia w okolicy. Sprawdź czy w Twoim otoczeniu odbywają się targi lub konferencje i dostosuj swoje propozycje cenowe do klienta biznesowego. Zaproponuj ofertę ze śniadaniem, darmowym miejscem parkingowym czy elastyczny czas zameldowania lub przedłużenie doby hotelowej za niewielką dopłatą. Pamiętaj, że w przypadku Gościa biznesowego sezon wysoki trwa niemalże cały rok. 

Jakie terminy musisz przygotować w kalendarzu?

Oferty jesienno-zimowe w hotelu 1

Pierwsze terminy w których możesz odnotować zwiększone zainteresowanie pojawią się wraz z nadejściem listopada. Dzień Wszystkich Świętych wiąże się dla wielu osób z podróżą w różne zakątki kraju. W tym roku wypada w poniedziałek, w związku z tym będzie to długi weekend. Przygotuj zatem ofertę, która odpowie na zapotrzebowanie Gości na ten termin. Atrakcyjniejsza cena, śniadanie gratis czy zniżka na inne usługi – zachęcą do dokonania rezerwacji. Kolejnym terminem, na który wzrośnie liczba wyszukań, będzie Święto Niepodległości. Tegoroczne wypada w czwartek, co daje okazję do przedłużenia weekendu za pomocą jednego dnia urlopowego.

Następny okres, który łączy się z większą liczbą wyszukań ofert noclegowych to weekend Andrzejkowy – 26-28.11.2021. Jak już wcześniej wspominałam oferowany pakiet jest zawsze zależny od możliwości Twojego obiektu. Jeśli posiadasz restaurację w której zorganizujesz bal lub wyjątkową kolację – przygotuj odpowiedni pakiet.

Oferta zimowa

Oferty jesienno-zimowe w hotelu 2

Mimo iż lato zupełnie niedawno się z nami pożegnało, już czas by pomyśleć o zimie. Grudzień to czas spotkań firmowych. Właściciele firm poszukują miejsc, w których mogą zorganizować podsumowanie roku, wigilię firmową czy wykupić vouchery na pobyty w ramach prezentów świątecznych dla swoich pracowników. Dopasuj ofertę do możliwości swojego obiektu i poinformuj o tym w swoich kanałach rezerwacyjnych w Internecie.

W branży turystycznej kalendarz powinien być otwarty do rezerwacji z co najmniej 18 miesięcznym wyprzedzeniem. Zakończenie wakacji to najlepszy moment na przygotowanie pakietów na ferie zimowe. Wraz z momentem ogłoszenia terminów ferii zimowych rozpoczynają się bowiem poszukiwania miejsc na zimowy wypoczynek. Obiekty znajdujące się w miejscowościach narciarskich mogą przygotować dla swoich Gości rabaty na wypożyczenie sprzętu, a nawet darmowe Skipassy.

Gdzie umieścić informację o pakietach?

Oferty jesienno-zimowe w hotelu 3

Podstawowym źródłem informacji jest strona internetowa. To właśnie tam Goście będą szukać ofert specjalnych. Jeśli strona Twojego obiektu ma możliwość samodzielnego edytowania treści – doskonale. Możesz wprowadzać oferty na bieżąco, bez obaw o przegapienie gorącego terminu. 

Kolejnym miejscem, gdzie doskonale sprzedają się oferty sezonowe jest Facebook. Kilka tematycznych postów w połączeniu z Facebook Ads idealnie sprawdzi się w promowaniu Twojego hotelu. 

W okresie zwiększonego zainteresowania, warto rozważyć opłacenie kampanii Google Ads. To narzędzie pozwoli Ci dotrzeć m.in. do grupy odbiorców poszukujących oferty w konkretnej lokalizacji.

Jeśli potrzebujesz wsparcia w działaniach zwiększających zasięg oferty – skontaktuj się z nami. Otrzymasz bezpłatną wycenę dopasowaną do możliwości Twojego obiektu!

Poznaj Booking Solutions

Zobacz nasz Fanpage

Daria Wasielewska
Rodowita ostrowianka, grafik komputerowy. Miłośniczka ciągłego rozwoju i inwestowania w wiedzę. Uwielbiam podróże, poznawanie nowych miejsc i ludzi. W czasie wolnym relaksuje się w kuchni szukając pomysłów na nowe smaki. Sport nie jest mi obcy – koszykówka towarzyszy mi w życiu od lat!
Przeczytaj
RÓWNIEŻ
Optymalizacja kosztów marketingu w 2023 roku - miniatura Optymalizacja kosztów marketingu w 2023 roku Optymalizacja kosztów marketingu to temat istotny dla każdego obiektu noclegowego bez względu na jego wielkość i&n...

Jak zachęcić Gości do rezerwacji bezpośrednich – 5 najlepszych rozwiązań? - miniatura Jak zachęcić Gości do rezerwacji bezpośrednich – 5 najlepszych rozwiązań? Twoim celem jako właściciela obiektu hotelowego jest zapełnienie kalendarza rezerwacjami. Marzysz pewnie również o bazie loj...

Czy inwestować w reklamę internetową w 2023 roku? - miniatura Czy inwestować w reklamę internetową w 2023 roku? Dzisiejsze oblicze marketingu internetowego to w głównej mierze odpowiedź na potrzeby Gości hotelowych. Jeśli chce...

Jak reagować na komentarze od Gości – 4 wskazówki! - miniatura Jak reagować na komentarze od Gości – 4 wskazówki! Komentarze publikowane w Internecie są niezwykle istotną częścią prowadzenia biznesu. Budując swój wizerunek w sieci i&...

Jak trafić w potrzeby Gości hotelowych w 2023 roku? - miniatura Jak trafić w potrzeby Gości hotelowych w 2023 roku? W ostatnich latach branża hotelarska stała się częścią cyfrowej rewolucji. Sprzedaż przeniosła się do sieci, a obi...

Jak duży wpływ na sprzedaż ma recepcja hotelu? - miniatura Jak duży wpływ na sprzedaż ma recepcja hotelu? Nie bez powodu mówi się, że recepcja jest sercem obiektu hotelowego. W dużej mierze to właśnie od j...

Co decyduje o sukcesie obiektu hotelowego? 5 przydatnych wskazówek! - miniatura Co decyduje o sukcesie obiektu hotelowego? 5 przydatnych wskazówek! Prowadzenie obiektu noclegowego to już nie tylko odbieranie telefonów, przyjmowanie Gości i dbałość o cz...