Oferty jesienno-zimowe w hotelu


Oferty w hotelu

Sezon wakacyjny już za nami, ale ruch w obiektach hotelowych jest nadal spory. Turyści nie odpuszczają i jesienią planują wyjazdy wypoczynkowe. Warto zatem przygotować się na nadchodzący jesienno-zimowy okres i dopasować swoją ofertę do tzw. gorących terminów. Wykorzystaj nadchodzące dni by przygotować między innymi pakiety pobytowe dla swoich Gości.

Jako hotelarz musisz mieć świadomość, że część Twoich potencjalnych Gości to osoby ceniące posezonowy spokój. To właśnie dla nich powinieneś znaleźć w swoim kalendarzu kilka terminów w atrakcyjnych cenach. Jesienny weekend we dwoje ze zniżką na ofertę SPA czy rodzinny wypad z niższą ceną dla malucha – to odpowiedź na potrzeby Twoich przyszłych Gości.

Jakie oferty powinny znaleźć się w Twoim cenniku?

Oczywiście wszystko zależy od możliwości Twojego obiektu. Jeśli nastawiasz się na pobyty rodzin z dziećmi – dobrym rozwiązaniem będą np. pakiety z niższą ceną dla dziecka w określonym przedziale wiekowym lub dostawka gratis. Jeżeli Twój obiekt wyposażony  jest w strefę Wellness/SPA – przygotuj pakiet np. “Jesienna Odnowa”, który będzie idealnym pomysłem na wypoczynek zarówno dla par jak i dla singli.

Kolejnym aspektem jakim należy się kierować przy tworzeniu ofert pakietowych są wydarzenia w okolicy. Sprawdź czy w Twoim otoczeniu odbywają się targi lub konferencje i dostosuj swoje propozycje cenowe do klienta biznesowego. Zaproponuj ofertę ze śniadaniem, darmowym miejscem parkingowym czy elastyczny czas zameldowania lub przedłużenie doby hotelowej za niewielką dopłatą. Pamiętaj, że w przypadku Gościa biznesowego sezon wysoki trwa niemalże cały rok. 

Jakie terminy musisz przygotować w kalendarzu?

Oferty jesienno-zimowe w hotelu 1

Pierwsze terminy w których możesz odnotować zwiększone zainteresowanie pojawią się wraz z nadejściem listopada. Dzień Wszystkich Świętych wiąże się dla wielu osób z podróżą w różne zakątki kraju. W tym roku wypada w poniedziałek, w związku z tym będzie to długi weekend. Przygotuj zatem ofertę, która odpowie na zapotrzebowanie Gości na ten termin. Atrakcyjniejsza cena, śniadanie gratis czy zniżka na inne usługi – zachęcą do dokonania rezerwacji. Kolejnym terminem, na który wzrośnie liczba wyszukań, będzie Święto Niepodległości. Tegoroczne wypada w czwartek, co daje okazję do przedłużenia weekendu za pomocą jednego dnia urlopowego.

Następny okres, który łączy się z większą liczbą wyszukań ofert noclegowych to weekend Andrzejkowy – 26-28.11.2021. Jak już wcześniej wspominałam oferowany pakiet jest zawsze zależny od możliwości Twojego obiektu. Jeśli posiadasz restaurację w której zorganizujesz bal lub wyjątkową kolację – przygotuj odpowiedni pakiet.

Oferta zimowa

Oferty jesienno-zimowe w hotelu 2

Mimo iż lato zupełnie niedawno się z nami pożegnało, już czas by pomyśleć o zimie. Grudzień to czas spotkań firmowych. Właściciele firm poszukują miejsc, w których mogą zorganizować podsumowanie roku, wigilię firmową czy wykupić vouchery na pobyty w ramach prezentów świątecznych dla swoich pracowników. Dopasuj ofertę do możliwości swojego obiektu i poinformuj o tym w swoich kanałach rezerwacyjnych w Internecie.

W branży turystycznej kalendarz powinien być otwarty do rezerwacji z co najmniej 18 miesięcznym wyprzedzeniem. Zakończenie wakacji to najlepszy moment na przygotowanie pakietów na ferie zimowe. Wraz z momentem ogłoszenia terminów ferii zimowych rozpoczynają się bowiem poszukiwania miejsc na zimowy wypoczynek. Obiekty znajdujące się w miejscowościach narciarskich mogą przygotować dla swoich Gości rabaty na wypożyczenie sprzętu, a nawet darmowe Skipassy.

Gdzie umieścić informację o pakietach?

Oferty jesienno-zimowe w hotelu 3

Podstawowym źródłem informacji jest strona internetowa. To właśnie tam Goście będą szukać ofert specjalnych. Jeśli strona Twojego obiektu ma możliwość samodzielnego edytowania treści – doskonale. Możesz wprowadzać oferty na bieżąco, bez obaw o przegapienie gorącego terminu. 

Kolejnym miejscem, gdzie doskonale sprzedają się oferty sezonowe jest Facebook. Kilka tematycznych postów w połączeniu z Facebook Ads idealnie sprawdzi się w promowaniu Twojego hotelu. 

W okresie zwiększonego zainteresowania, warto rozważyć opłacenie kampanii Google Ads. To narzędzie pozwoli Ci dotrzeć m.in. do grupy odbiorców poszukujących oferty w konkretnej lokalizacji.

Jeśli potrzebujesz wsparcia w działaniach zwiększających zasięg oferty – skontaktuj się z nami. Otrzymasz bezpłatną wycenę dopasowaną do możliwości Twojego obiektu!

Daria Wasielewska
Rodowita ostrowianka, grafik komputerowy. Miłośniczka ciągłego rozwoju i inwestowania w wiedzę. Uwielbiam podróże, poznawanie nowych miejsc i ludzi. W czasie wolnym relaksuje się w kuchni szukając pomysłów na nowe smaki. Sport nie jest mi obcy – koszykówka towarzyszy mi w życiu od lat!
Przeczytaj
RÓWNIEŻ
Duży zysk niewielkim kosztem czyli jak zagospodarować niewielki budżet i dotrzeć do potencjalnych Gości - miniatura Duży zysk niewielkim kosztem czyli jak zagospodarować niewielki budżet i dotrzeć do potencjalnych Gości Czy wiesz, że nawet niewielka inwestycja w marketing internetowy to gwarancja zwiększenia zainteresowania ofertą? Kiedyś słowo “m...

5 rzeczy które musisz zrobić jeszcze przed rozpoczęciem sezonu - miniatura 5 rzeczy które musisz zrobić jeszcze przed rozpoczęciem sezonu Wakacje to dla niemalże wszystkich obiektów hotelowych okres wzmożonego obłożenia. Mogłoby się wydawać, że skoro hotel zazwyczaj ...

4 korzyści z dobrze przygotowanej Wizytówki Google - miniatura 4 korzyści z dobrze przygotowanej Wizytówki Google Każdy kto korzysta z internetu, codziennie ma styczność z wizytówkami Google. Niestety, nie wszystkie firmy korzystają w pełni z ...

Google Hotel Free Links – nareszcie Twoje miejsce na bezpłatną reklamę w Wizytówce i na Mapach Google! - miniatura Google Hotel Free Links – nareszcie Twoje miejsce na bezpłatną reklamę w Wizytówce i na Mapach Google! Mimo, że ostatnie 12 miesięcy nie było łatwe ani dla podróżujących, ani dla branży turystycznej, to z optymizmem patrzymy na nadc...

10 najważniejszych kroków, które musisz wykonać, aby przygotować się do otwarcia hotelu po pandemii - miniatura 10 najważniejszych kroków, które musisz wykonać, aby przygotować się do otwarcia hotelu po pandemii Jeszcze rok temu nie sądziliśmy, że dosięgnie nas pandemia i stracimy możliwość podróżowania, które do niedawna stało się nieodłą...

Turystyka krajowa – jak przyciągnąć Gości w dobie kryzysu - miniatura Turystyka krajowa – jak przyciągnąć Gości w dobie kryzysu Wpływ COVID-19 na branżę turystyczną jest ogromny. Wiele obostrzeń wpływa na funkcjonowanie obiektów hotelowych, które nie mogą w...