blog tło

Ekspercki blog hotelarski

Nasze spojrzenie na hotelarstwo i marketing

Hotele, promocja. E-mail remarketing.

Remarketing mailowy, to część strategii marketingowej, której moim zdaniem nie możemy pominąć. Dobry kontakt mailowy z gośćmi, to coś co zaprocentuje. Hotel, który wychodzi gościom naprzeciw, to taki, który pamiętamy. Nie ma nic lepszego, niż dobre wrażenie pozostające w pamięci na dłużej.

Marketing w hotelu, czyli kim są nasi goście?

Na pierwszy rzut oka marketing hotelu, zwłaszcza z perspektywy hotelarza to nic trudnego, prawda? Przecież mam gości, hotel nigdy nie stoi pusty, w sezonie pełne obłożenie! Jasne, że mogłoby być lepiej, ale zawsze może być gorzej. Nic bardziej mylnego! Warto pomyśleć o tym, dlaczego poza sezonem nie ma aż tylu gości i co zrobić, żeby było ich więcej. Co będzie najlepszą receptą w tym wypadku? Sprawdzenie kim, tak naprawdę są nasi goście:)

Sprawny hotel marketing. Postaw na social media.

Media Społecznościowe co roku zyskują na popularności i znaczeniu, a przepływ informacji jest znacznie bardziej dynamiczny niż jeszcze kilka lat wcześniej. Hotelarstwo to branża która również zmierza w tę stronę. Co zrobić by nie zostać za konkurencją? Oto kilka praktycznych porad, jak lepiej wykorzystać swoje kanały Social Media.

Promocja hotelu. Jak zwiększyć sprzedaż bezpośrednią

Dlaczego sprzedaż bezpośrednia jest taka istotna? Bo dla hotelu to najlepsza droga do zwiększenia swoich zysków. Po co dzielić się pieniędzmi z pośrednikami, skoro można tego nie robić, przy okazji sprawnie zbudować swoją markę, i świadomość klientów.

Marketing hotelu a długi weekend czerwcowy

W tym roku święto Bożego Ciała wypada 15 czerwca, co sprawia, że długi weekend trwa w dniach 15-18 czerwca. Długie weekendy to także okres który powinien mieć szczególne miejsce w promocji hotelu. Co powinno znaleźć się w dobrze skomponowanej ofercie na ten czas, by potencjalny gość zdecydował się na wizytę właśnie u nas?

Marketing w hotelarstwie – 5 błędów na stronach hoteli.

Głównym planem każdego hotelu, jest sprzedaż jak największej liczby pokoi. Najlepiej, jeśli będzie to sprzedaż bezpośrednio przez swoją stronę internetową, i najlepiej, jeśli za tym będzie szła również sprzedaż usług dodatkowych, które ten obiekt ma w swojej ofercie. Tylko czy każdy hotel poświęca swojej stronie internetowej odpowiednio dużą uwagę?