Pomoc hotelom – razem ratujmy branżę turystyczną!

Spis Treści:
PomocHotelom.pl, czyli co?

Uczestnicząc w tym projekcie, wspólnie uznaliśmy, że najważniejszymi celami w czasie trwającego kryzysu, będzie zapanowanie nad szumem komunikacyjnym tworzącym się w ogólnokrajowym mediach oraz w samej branży turystycznej w Polsce.
Dlatego też, na łamach witryny publikowane są wszystkie najważniejsze informacje o trwającym kryzysie, komunikaty z najważniejszych serwisów branżowych oraz komunikaty rządowe na temat poczynań w tej trudnej dla wszystkich sytuacji.
Postawiliśmy sobie za cel zebranie w jednym miejscu wszystkich informacji, które mogą być ważne, niezależnie od tego o jakiej skali obiektu mówimy. Bo dzisiaj kryzys dotyka nas wszystkich, a każda pomoc jest hotelom po prostu potrzebna.
Petycja do Premiera – bo turystykę trzeba ratować!
Rozmowy z branżą są dla nas kluczowe, chcemy poznawać problemy i bolączki hotelarzy większych i mniejszych, wiedzieć co jest dla Was największą przeszkodą w codziennym funkcjonowaniu. Chcemy również wiedzieć co dotyka Was najmocniej w czasach tego ogólnoświatowego kryzysu.
Dlatego też stworzyliśmy ankietę, z którą nieustannie docieramy i chcemy docierać dalej, do wszystkich hotelarzy w kraju. Na stronie pomochotelom.pl ankieta jest cały czas dostępna, więc każdy, kto chce wziąć w niej udział i podzielić się swoimi problemami w tym niezwykle ciężkim okresie, może to zrobić.
Ankieta ma na celu pomóc w uformowaniu postulatów, które znalazły się w petycji, również dostępnej na stronie www. Petycja ta, jak wspomniałem wyżej, ma za zadanie sformalizować to, z czym obecnie musi mierzyć się cała nasza branża.
Następnie odpowiednio uformowana treść trafi na biurko Pana Premiera, aby odpowiedzialne organy Państwowe poznały potrzeby naszego sektora i mogły odpowiednio odnieść się do postulatów zawartych w petycji.
Głos i opinia każdego z Was się liczy, bo im więcej hotelarzy odniesie się do tego, co przygotowaliśmy, tym większa będzie siła komunikatu, który chcemy przekazać wyżej.
Na stronię, możesz, a właściwie powinieneś, o co Cię gorąco proszę, podpisać petycję, o której pisałem. Twój głos jest bardzo ważny dla całej branży!
Przeczytaj petycję!Wnioski do pobrania w jednym miejscu
W trosce o czas Twój i wszystkich hotelarzy w kraju, na stronie znalazł się również moduł: wnioski o odroczenie płatności do ZUS. Znajdziesz tam gotowe do wypełnienia wnioski z Zakładu Ubezpieczeń społecznych, abyś nie musiał szukać tego w żadnych innych serwisach.
Przygotowaliśmy zarówno wniosek dla osób prowadzących pełną księgowość, jak i dla osób nieprowadzących pełnej księgowości. Co znajduje się w wyżej wymienionych wnioskach i jakie możliwości Ci dają?
- odroczenie o 3 miesiące terminu płatności składek za okres: luty, marzec, kwiecień 2020 r.
- zawieszenie spłaty umowy o rozłożenie zadłużenia na raty na okres 3 miesięcy
- zawieszenie spłaty umowy o odroczeniu terminu płatności składek na okres 3 miesięcy
Partnerzy akcji
Cieszy nas, że w akcję włącza się coraz więcej ważnych dla branży turystycznej w Polsce podmiotów. Serdecznie dziękujemy Miesięcznikowi Hotelarz, że zechciał wesprzeć tak szczytny cel i tym samym udostępnić swoje zasoby, na, mamy nadzieję, ważnym dla branży serwisie.
Wszyscy głęboko wierzymy, że każdy oddany głos się liczy, i że dzięki zebranym podpisom uda nam się przedstawić wszystkie postulaty osobom decyzyjnym w Polsce. Dzięki nam wszystkim chcemy zminimalizować spustoszenie jakie poczynił trwający kryzys w sektorze turystycznym i nieść pomoc hotelom które tego potrzebują.
Dlatego jeszcze raz z tego miejsca proszę Cię o Twój głos. Podpisz petycję i pokaż, że Tobie również leży na sercu stan polskiej turystyki!
Przeczytaj petycję!Mail do Booking.com

Z racji tego, że prężnie działamy w optymalizacji Extranetu Booking.com dla całej branży, postanowiliśmy również skontaktować się z osobami decyzyjnymi, odpowiedzialnymi za tegoż giganta. Adresatem naszej korespondencji jest Wice Prezes Booking.com – Andre D’Amico.
Zadaliśmy mu 4 pytania, w trosce o kondycję branży w Polsce, oto one:
- czy Booking.com przewiduje tymczasowe zawieszenie prowizji np. na czas 6 miesięcy,
- tymczasowe obniżenie prowizji o 50% do czasu, aż branża dojdzie do siebie po efektach wirusa COVID-19 (np. na czas od pół roku, do roku),
- programy pomocy hotelom będącym w trudnej sytuacji,
- bezpłatna promocja obiektów, rezygnacja prowizji odprowadzanej za korzystanie z programu Genius,
Zapytaliśmy również, czy Booking posiada jakieś programy pomocy dla hotelarzy, które wdrożył bądź zamierza wdrożyć oraz, co najważniejsze, czy ma w ogóle zamiar w jakikolwiek sposób nieść pomoc hotelom w tych niezwykle trudnych chwilach. Jak tylko otrzymamy odpowiedź, umieścimy aktualizację. Tymczasem, nie zapomnij o podpisaniu petycji – to ważne dla nas wszystkich!
W razie jakichkolwiek pytań, serdecznie zapraszam do kontaktu z nami!