Pomoc hotelom – razem ratujmy branżę turystyczną!


petycja pomoc hotelom

Mam przyjemność ogłosić, że Booking Solutions objęło patronat nad serwisem pomochotelom.pl! Witryna ma być miejscem, w którym hotelarze w czasie kryzysu znajdą wszystkie najważniejsze informacje z branży oraz, co najważniejsze, będą mieli wszystkie najważniejsze wnioski i dostaną możliwość podpisania petycji, która trafi do Premiera.
Przeczytaj petycję!

PomocHotelom.pl, czyli co?

pomoc dla hoteli w czasie epidemii koronawirusa strona główna
pomoc hotelom – informator dla hotelarzy

Uczestnicząc w tym projekcie, wspólnie uznaliśmy, że najważniejszymi celami w czasie trwającego kryzysu, będzie zapanowanie nad szumem komunikacyjnym tworzącym się w ogólnokrajowym mediach oraz w samej branży turystycznej w Polsce.

Dlatego też, na łamach witryny publikowane są wszystkie najważniejsze informacje o trwającym kryzysie, komunikaty z najważniejszych serwisów branżowych oraz komunikaty rządowe na temat poczynań w tej trudnej dla wszystkich sytuacji.

Postawiliśmy sobie za cel zebranie w jednym miejscu wszystkich informacji, które mogą być ważne, niezależnie od tego o jakiej skali obiektu mówimy. Bo dzisiaj kryzys dotyka nas wszystkich, a każda pomoc jest hotelom po prostu potrzebna.

Petycja do Premiera – bo turystykę trzeba ratować!

Rozmowy z branżą są dla nas kluczowe, chcemy poznawać problemy i bolączki hotelarzy większych i mniejszych, wiedzieć co jest dla Was największą przeszkodą w codziennym funkcjonowaniu. Chcemy również wiedzieć co dotyka Was najmocniej w czasach tego ogólnoświatowego kryzysu.

Dlatego też stworzyliśmy ankietę, z którą nieustannie docieramy i chcemy docierać dalej, do wszystkich hotelarzy w kraju. Na stronie pomochotelom.pl ankieta jest cały czas dostępna, więc każdy, kto chce wziąć w niej udział i podzielić się swoimi problemami w tym niezwykle ciężkim okresie, może to zrobić.

Ankieta ma na celu pomóc w uformowaniu postulatów, które znalazły się w petycji, również dostępnej na stronie www. Petycja ta, jak wspomniałem wyżej, ma za zadanie sformalizować to, z czym obecnie musi mierzyć się cała nasza branża.

Następnie odpowiednio uformowana treść trafi na biurko Pana Premiera, aby odpowiedzialne organy Państwowe poznały potrzeby naszego sektora i mogły odpowiednio odnieść się do postulatów zawartych w petycji.

Głos i opinia każdego z Was się liczy, bo im więcej hotelarzy odniesie się do tego, co przygotowaliśmy, tym większa będzie siła komunikatu, który chcemy przekazać wyżej.

Na stronię, możesz, a właściwie powinieneś, o co Cię gorąco proszę, podpisać petycję, o której pisałem. Twój głos jest bardzo ważny dla całej branży!

Przeczytaj petycję!

Wnioski do pobrania w jednym miejscu

W trosce o czas Twój i wszystkich hotelarzy w kraju, na stronie znalazł się również moduł: wnioski o odroczenie płatności do ZUS. Znajdziesz tam gotowe do wypełnienia wnioski z Zakładu Ubezpieczeń społecznych, abyś nie musiał szukać tego w żadnych innych serwisach.

Przygotowaliśmy zarówno wniosek dla osób prowadzących pełną księgowość, jak i dla osób nieprowadzących pełnej księgowości. Co znajduje się w wyżej wymienionych wnioskach i jakie możliwości Ci dają?

  • odroczenie o 3 miesiące terminu płatności składek za okres: luty, marzec, kwiecień 2020 r.
  • zawieszenie spłaty umowy o rozłożenie zadłużenia na raty na okres 3 miesięcy
  • zawieszenie spłaty umowy o odroczeniu terminu płatności składek na okres 3 miesięcy

Partnerzy akcji

Cieszy nas, że w akcję włącza się coraz więcej ważnych dla branży turystycznej w Polsce podmiotów. Serdecznie dziękujemy Miesięcznikowi Hotelarz, że zechciał wesprzeć tak szczytny cel i tym samym udostępnić swoje zasoby, na, mamy nadzieję, ważnym dla branży serwisie.

Wszyscy głęboko wierzymy, że każdy oddany głos się liczy, i że dzięki zebranym podpisom uda nam się przedstawić wszystkie postulaty osobom decyzyjnym w Polsce. Dzięki nam wszystkim chcemy zminimalizować spustoszenie jakie poczynił trwający kryzys w sektorze turystycznym i nieść pomoc hotelom które tego potrzebują.

Dlatego jeszcze raz z tego miejsca proszę Cię o Twój głos. Podpisz petycję i pokaż, że Tobie również leży na sercu stan polskiej turystyki!

Przeczytaj petycję!

Mail do Booking.com

koronawirus mail do booking.com
Mail do Booking.com

Z racji tego, że prężnie działamy w optymalizacji Extranetu Booking.com dla całej branży, postanowiliśmy również skontaktować się z osobami decyzyjnymi, odpowiedzialnymi za tegoż giganta. Adresatem naszej korespondencji jest Wice Prezes Booking.com – Andre D’Amico.

Zadaliśmy mu 4 pytania, w trosce o kondycję branży w Polsce, oto one:

  • czy Booking.com przewiduje tymczasowe zawieszenie prowizji np. na czas 6 miesięcy,
  • tymczasowe obniżenie prowizji o 50% do czasu, aż branża dojdzie do siebie po efektach wirusa COVID-19 (np. na czas od pół roku, do roku),
  • programy pomocy hotelom będącym w trudnej sytuacji,
  • bezpłatna promocja obiektów, rezygnacja prowizji odprowadzanej za korzystanie z programu Genius,

Zapytaliśmy również, czy Booking posiada jakieś programy pomocy dla hotelarzy, które wdrożył bądź zamierza wdrożyć oraz, co najważniejsze, czy ma w ogóle zamiar w jakikolwiek sposób nieść pomoc hotelom w tych niezwykle trudnych chwilach. Jak tylko otrzymamy odpowiedź, umieścimy aktualizację. Tymczasem, nie zapomnij o podpisaniu petycji – to ważne dla nas wszystkich!

W razie jakichkolwiek pytań, serdecznie zapraszam do kontaktu z nami!

Michał Płomiński
Wielbiciel podróży wszelkich, absolwent zarządzania mediami, jego publikacje pojawiają się w miesięcznikach Hotelarz i Biznes Hotel. Gdyby miał zostać detektywem śledziłby zmiany pozycji w wyszukiwarkach. Prywatnie, entuzjasta kina niezależnego. Obsesyjnie zakochany w angielskim futbolu.
Przeczytaj
RÓWNIEŻ
Czy rezerwacja jedzenia online rozwinie Twój biznes? - miniatura Czy rezerwacja jedzenia online rozwinie Twój biznes? Jeszcze rok temu nie sądziliśmy, że aby przetrwać należy być obecnym w Internecie i przygotować swoją restaurację do nowych trend...

Odszkodowania związane z wypadkami w hotelach - miniatura Odszkodowania związane z wypadkami w hotelach Każdy hotelarz życzyłby sobie wyłącznie grzecznych i kulturalnych gości. Zarówno ja i większość z nas zdaje sobie sprawę, że nie ...