Promocja hotelowa, czyli imprezy integracyjne.


promocja hotelowa, imprezy integracyjne

Hotele już dawno przestały być wyłącznie obiektami noclegowymi. To w żadnym wypadku nie jest zarzut, potrzeby gości się zmieniły. Nie mam na myśli wyłącznie gości indywidualnych. Segment biznesowy także. W tej właśnie materii następuje najwięcej zmian. Firmy coraz częściej chcą wychodzić poza swoje biura i co jakiś czas zmienić otoczenie. Dobra promocja hotelowa pomoże Ci się dostosować.

 

Promocja hotelowa, to nie tylko konferencje.

Obiekty hotelowe bardzo często reklamują się jako te, w których można zorganizować konferencje, czy spotkania biznesowe. Świetnie, bo to dodatkowe źródło dochodów dla całego hotelu, i nie ma w tym nic złego. Więcej opcji sprzedażowych to więcej kanałów, z których zarabiasz. Konferencje to nie jedyne co możesz zorganizować w hotelu, żeby zwiększyć sprzedaż.

Skoro tworzysz oferty i pakiety specjalne dla gości indywidualnych, to samo możesz stworzyć dla gości biznesowych. Wiele firm co jakiś czas decyduje się na organizację spotkań integracyjnych. Wielokrotnie nawet kilkudniowych. To dobrze cementuje relacje między współpracownikami. Firmy mogą połączyć tego typu wyjazdy ze spotkaniami szkoleniowymi i tym sposobem, wpisać to w koszty działalności.

Wybór odbiorców w przypadku oferty grupowej, działa na podobnej zasadzie, co w przypadku ofert indywidualnych. Musisz wybrać do kogo chcesz skierować ofertę. Kolejnym aspekt to wybór czasu, w jakim ma się dana oferta pojawić. Równie ważna w tym przypadku jest elastyczność. Nie stworzysz przecież oferty na zasadzie „Bierzcie co mam, albo szukajcie dalej”. Mnóstwo grup zrezygnuje, i zwyczajnie ograniczysz swoje możliwości sprzedażowe. Nie o to przecież chodzi przy ofertach grupowych.

Oryginalność i kompleksowość.

Firmy poszukują jak najbardziej oryginalnych, i kompletnych pomysłów na wyjazdy. Przy tym istotne jest także, żeby hotel był w ciekawym miejscu. Chcąc podjąć się organizacji imprez integracyjnych, Dobra strona internetowa hotelu, zawiera wszystko, co może ułatwić poszukującym decyzję. Im więcej szczegółów podasz, tym większa szansa, że goście przybędą. Co pomoże Ci w lepszym wypromowaniu swojej oferty? Oto kilka wskazówek:

  • Regularnie wrzucaj zdjęcia z imprez, które się u Ciebie odbyły.
  • Zadbaj, aby zdjęcia były różnorodne i widoczne w różnych kanałach.
  • Wszystkie rozrywki, które oferujesz powinny być widoczne.
  • Cennik powinien być jasny i przejrzysty.
  • Przedstaw to, co oferujesz, w sposób graficzny, żeby goście od razu widzieli, co za jaką cenę, otrzymają.
  • Filmy z imprez to świetny pomysł. Nie tylko na stronie, ale także na Facebooku.

Pamiętaj! Wszystko, co jest rozpisane na grafice zwiększa skuteczność. Taka promocja hotelowa sprzeda się lepiej, niż zwyczajna lista tekstowa!

Natomiast a propos elastyczności, zwróć uwagę, że unikając sztywnego kształtu oferty, masz szansę zdobyć nowych gości. Firmy spojrzą przychylniej na Twoją ofertę, jeśli zobaczą, że mogą dopasować ją dokładnie do swoich potrzeb. Co innego w kwestii integracji zaproponujesz firmie składającej się wyłącznie z męskich pracowników, co innego wyłącznie żeńskiej grupie, a jeszcze inne rozrywki preferują grupy mieszane. Dopasowanie do potrzeb różnych grup, o różnych zainteresowaniach, będzie kluczowe w sytuacji kiedy będą oni oczekiwać od Ciebie konkretnej oferty.

 

Lokalność, ale i specjalności.

Hotelarze coraz częściej, zwłaszcza jeśli chodzi o klientów biznesowych zaczynają zauważać swoje atuty. Z jakiegoś powodu firmy decydują się na imprezy integracyjne, poza miejscem, w którym na codzień mają swoje biura. Oczekują czegoś innego, niż to z czym spotykają się w trakcie pracy. Zrób więc atut z tego, co jest popularne w Twoim regionie. Nie mówię tu tylko o regionalnej kuchni. Postaraj się o organizację imprezy w stylu regionalnym. Regionalizmy na imprezach biznesowych już dawno przestały być egzotyką. To jednak ciekawostka, która wiele grup może zainteresować na tyle, żeby chcieć z niej skorzystać. W końcu nie każdy ma częstą szansę korzystać z uroków regionalnych imprez.

Nie tylko imprezy regionalne są dziś w modzie. Swoje atuty hotel powinien wykorzystywać maksymalnie jak tylko się da. Innego rodzaju imprezy tematyczne to także ciekawa odmiana. Zadbaj o to, żeby goście mieli wybór. Więcej niż jedna opcja, to kolejna szansa na to, żeby kogoś pozyskać. Imprezy tematyczne, otwartość na pomysły Twoich gości to klucz do tego, jak zachęcić ich do skorzystania z oferty.

Zaproponowanie potencjalnym gościom, by sami zdecydowali co spełni ich oczekiwania, to niewątpliwie kusząca opcja, natomiast Ty i Twoi pracownicy, musicie być przygotowani i mieć gotowe scenariusze działania, w przypadku jeśli goście będą mieli na prawdę nietypowe oczekiwania.

Mamy w naszej społeczności zaprzyjaźniony biznes, który może być ciekawy z perspektywy kogoś kto chce zorganizować ciekawą imprezę integracyjną? Połączmy siły. Wspólne pływanie motorówką, Paintball, zawody sportowe, wszystko zależy od tego, do czego mamy dostęp i w jakie grupy biznesowe celujemy. Wystarczy przejrzeć co hotele specjalizujące się w tym, mają w swojej ofercie, i pójść za ciosem. Nie do końca wiesz jak się zabrać za stworzenie dobrej oferty integracyjnej? Nie straconego, my doskonale wiemy jak to zrobić.

Stwórz świetną ofertę integracyjną.

Kampanie AdWords, jako dobra promocja hotelowa.

Mając obiekt noclegowy, który chce się szczycić organizacją imprez integracyjnych, musisz zadbać o wszystko. Od wysokiej jakości usług, które oferujesz, przez inwencje twórczą i elastyczność, o której wspomniałem wyżej, po dotarcie do gości z ofertą. Jak najlepiej to zrobić? Pomyśl o skutecznej reklamie hotelu, podobnie jak w przypadku oferty konferencyjnej. Dotarcie do szerokiego grona odbiorców, pozwoli Ci się rozwijać.

Przy odpowiednim segmentowaniu Twoich potencjalnych gości, może się okazać, że postawienie na imprezy integracyjne, to był strzał w dziesiątkę. Po jakimś czasie może się okazać, że jesteś liderem w okolicy jeśli chodzi o organizację tego typu rzeczy, i wskoczyliśmy w miejsce, o którym nasza konkurencja nie pomyślała. Do tego potrzeba  zaangażowania, pomysłu, i wsparcia z zewnątrz. Nie ma rzeczy niemożliwych. Wystarczy tylko sięgnąć po rozwiązania, które pozwolą Ci się rozwijać. Ty chcesz zdobyć nowych gości, a my? My wiemy jak Ci w tym pomóc.


Michał Płomiński
Wielbiciel podróży wszelkich, absolwent zarządzania mediami, dziennikarz z wyboru. Ta osobliwa mieszanka przerodziła się w pasję, a pasja, w sposób na życie - pomoc hotelarzom! Prywatnie, entuzjasta kina niezależnego. Obsesyjnie zakochany w angielskim futbolu.






przeczytaj
również
Optymalizacja stron internetowych, Zrób sam podstawowy audyt SEO - miniatura Optymalizacja stron internetowych, Zrób sam podstawowy audyt SEO
Spotykając się nie tylko z hotelarzami, ale również z przedstawicielami jakichkolwiek innych branż, działających online spotykam się z prze...

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars


Badania branży, czy rynek hotelarski zmienił się w online? 11 pytań! - miniatura Badania branży, czy rynek hotelarski zmienił się w online? 11 pytań!
Wielkie badania branży hotelarskiej są już gotowe, czas zapoznać się z wynikami. Spróbuję tym samym odpowiedzieć, czy biznes hotelowy to te...

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars


Moja Firma w Google Maps, obserwujemy statystyki - miniatura Moja Firma w Google Maps, obserwujemy statystyki
Na pewno zadawałeś sobie kiedyś pytanie "co daje mi wizytówka na mapach Google?" Zajrzyjmy do statystyk i przekonajmy się! Wiesz już, jak z...

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars


Wizytówka Google Moja Firma, weryfikacja - miniatura Wizytówka Google Moja Firma, weryfikacja
W moim ostatnim artykule dowiedziałeś się jak założyć wizytówkę Google Moja Firma. Pewnie sam zauważyłeś, że wcale nie trwa to pięć minut i...

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars


Wizytówka Google Moja Firma, jak założyć - miniatura Wizytówka Google Moja Firma, jak założyć
Widoczność w internecie jest niezwykle istotna w każdej branży, hotelarstwo nie jest tu żadnym wyjątkiem. Jednym ze sposobów na zwiększenie...

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars


TripAdvisor, co to jest i jak dodać obiekt? - miniatura TripAdvisor, co to jest i jak dodać obiekt?
Mam przeczucie graniczące z pewnością, że o TripAdvisor słyszał niemal każdy. Tobie zapewne ta nazwa również nie jest obca. Mnóstwo ludzi z...

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars


HolidayCheck i Zoover, czyli popularne portale wakacyjne - miniatura HolidayCheck i Zoover, czyli popularne portale wakacyjne
Zoover jest jednym z elementów składających się na Holiday Check Group AG*. Jaka jest rola obu tych serwisów? Skupiają opinie, oceny, zdjęc...

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars


bookingsolutions.pl