Reklama hotelu, w Dzień Dziecka, to dzieci są gwiazdami


Reklama hotelu dzień dziecka

Nie macie wrażenia, że wielu hotelarzy zdaje się zapominać o dzieciach w swojej ofercie? Nie mam tu na myśli samego pobytu dzieci w hotelu. Mamy oferty walentynkowe, czy oferty z okazji długich weekendów, prawda? W takim razie, dlaczego tak często hotele zapominają o dniu, w którym to dzieci są głównymi gwiazdami? Tak jest, mam na myśli dzień dziecka!

Nie zawsze rodzic jest najważniejszy

Dla rodziców, często to zadowolenie dziecka jest najważniejszym wyznacznikiem udanego pobytu w hotelu. Zwłaszcza w okolicach dnia 1 czerwca. Skoro powiedzieliśmy sobie, że w Dniu Dziecka to na najmłodszych hotel powinien zwrócić szczególną uwagę, to zróbmy wszystko aby to dzieci poczuły się najważniejsze w tym terminie. Nie ma nic lepszego dla rodzica, niż widok, że jego dziecko świetnie się czuje w hotelu. Jeśli zobaczą, że ich pociecha cały czas chodzi uśmiechnięta, i po prostu dobrze spędza czas, jest większe prawdopodobieństwo, że będą chcieli do nas powrócić. Niekoniecznie wyłącznie z okazji Dnia Dziecka.

Najwięksi doceniają dzieci

Nie mówię tu tylko o największych hotelach, mam na myśli także przeróżne sklepy oraz restauracje. Dzieci zawsze są tam traktowane specjalnie. Co roku najwięksi mają coś wyjątkowego z okazji dnia dziecka, dlaczego więc nie wziąć z nich przykładu? W przypadku sklepów są to specjalne zniżki. Natomiast restauracje, zwłaszcza te sieciowe mają w swojej ofercie specjalne menu. Oczywiście, kiedy słyszymy “zorganizujmy ofertę specjalną” kojarzy nam się to z wysokimi kosztami. Nie do końca to tak wygląda. Oferta specjalna na Dzień Dziecka, to promocja hotelu. Połową sukcesu dobrej reklamy jest kreatywność, nie bójmy się myśleć nieszablonowo. Postawmy na coś, co dzieci zapamiętają, co sprawi, że będą się u nas czuły na tyle dobrze, że będą chciały do nas wrócić. Więc pociągną rodziców za sobą.

Oferta, czyli dzieci w centrum uwagi

Podjęliśmy decyzję o stworzeniu oferty z okazji 1 czerwca? Super! Sama decyzja jednak nie wystarczy, czas zdecydować, co chcemy dać dzieciakom. Co sprawi, że to właśnie nasz hotel będzie tym, do którego będą chciały jechać dzieci, ale przy tym będzie miał coś na tyle ciekawego, że zainteresuje również rodziców. Jestem zdania, że animator dla dzieci to dziś już niezbędne minimum. Warto więc, pomyśleć o kimś, kto będzie miał świetny kontakt z najmłodszymi. Co często wykorzystują hotele w swojej ofercie na dzień dziecka? Oto kilka przykładów:

  • kącik zabaw
  • wspólne budowanie z klocków Lego
  • wyścigi samochodów na sterowanie
  • wspólne oglądanie bajek na dużym ekranie/projektorze
  • gotowanie na żywo dla najmłodszych
  • impreza tematyczna/zabawa taneczna dla dzieci
  • specjalne menu dla dzieci, bądź na przykład darmowe lody
  • upominek czekający w pokoju
  • pamiątkowe zdjęcie
  • pokój z konsolą do gier
  • dziecięce SPA

Bardzo częstym wyborem z okazji dnia dziecka jest również specjalna zniżka na nocleg dla dzieci do określonego wieku. Zdarza się również, że hotele oferują całkowicie darmowy pobyt dzieci w tym terminie. Częstą praktyką jest także specjalna zniżka na przedłużenie pobytu o kolejną noc.

Stwórz własne oferty specjalne.

Dzieci kochają niespodzianki

Poza tym, co mamy w swojej ofercie, ciekawym pomysłem jest podarowanie czegoś “od siebie”, czegoś co zaskoczy naszych małych gości. Na przykład czekające w pokoju przybory kąpielowe dopasowane specjalnie dla najmłodszych turystów. Mały szlafrok, mydło dla dzieci, słodycze z imiennym powitaniem.

Wygląd oferty jest ważny, to reklama hotelu

Wiemy już, jakie atrakcje są dziś modne, jeśli chodzi o stworzenie oferty z okazji 1 czerwca. Jak natomiast powinna wyglądać graficznie, aby przyciągnąć potencjalnych gości? Przede wszystkim, powinna być kolorowa, i pierwszą rzeczą, która przyciągnie oczy oglądających, powinny być uśmiechnięte dziecięce twarze. Wyjątkowo wyróżnione powinny być rzeczy dotyczące dzieci. Punkty interesujące dorosłych (parking, meldunek, dodatkowe opłaty) również powinny być widoczne, ale nie dominować nad właściwą treścią oferty.

Michał Płomiński
Wielbiciel podróży wszelkich, absolwent zarządzania mediami, jego publikacje pojawiają się w miesięcznikach Hotelarz i Biznes Hotel. Gdyby miał zostać detektywem śledziłby zmiany pozycji w wyszukiwarkach. Prywatnie, entuzjasta kina niezależnego. Obsesyjnie zakochany w angielskim futbolu.
Przeczytaj
RÓWNIEŻ
Promocja hotelu SPA, czy warto? - miniatura Promocja hotelu SPA, czy warto? Coraz większa liczba hotelarzy zaczyna poszerzać swoje horyzonty. Te związane z działalnością ich obiektu hotelowego również. Stą...

Jak reklamować hotel konferencyjny? - miniatura Jak reklamować hotel konferencyjny? Coraz więcej hoteli zaczyna zdawać sobie sprawę z tego, że goście biznesowi są bardzo ważni dla hoteli. Nie mówię tu wyłącznie o ...

Sposoby promowania hotelu – restauracja! - miniatura Sposoby promowania hotelu – restauracja! Kiedyś zostałem zapytany przez jednego z hotelarzy, jakie są najlepsze sposoby promowania hotelu, a czego należy unikać. Przyznam...

Gdzie reklamować hotel? Na swoim blogu! - miniatura Gdzie reklamować hotel? Na swoim blogu! Słysząc “hotel w internecie” większość ludzi, także hotelarzy, w pierwszej kolejności ma przed oczami portale rezerwacyjne i społ...

Działania promocyjne dla hotelu – turystyka weekendowa - miniatura Działania promocyjne dla hotelu – turystyka weekendowa Polacy lubią podróżować, co do tego nie ma wątpliwości, coraz częściej rezygnują z długich wyjazdów na rzecz krótkich, weekendowy...

Program lojalnościowy, jako promocja hotelu - miniatura Program lojalnościowy, jako promocja hotelu Nie sposób zaprzeczyć, że każdy z nas lubi być doceniany. W przypadku pobytu w hotelu sytuacja wygląda podobnie. Skoro wybieramy ...

Promocja hotelu, czyli oferta na dzień ojca - miniatura Promocja hotelu, czyli oferta na dzień ojca Niedawno, gdy pisałem artykuł na temat Dnia Dziecka w hotelu, zacząłem jednocześnie zastanawiać się, jak hotele podchodzą do taki...