Reklama hotelu, w Dzień Dziecka, to dzieci są gwiazdami.


Reklama hotelu dzień dziecka

Nie macie wrażenia, że wielu hotelarzy zdaje się zapominać o dzieciach w swojej ofercie? Nie mam tu na myśli samego pobytu dzieci w hotelu. Mamy oferty walentynkowe, czy oferty z okazji długich weekendów, prawda? W takim razie, dlaczego tak często hotele zapominają o dniu, w którym to dzieci są głównymi gwiazdami? Tak jest, mam na myśli dzień dziecka!

Nie zawsze rodzic jest najważniejszy.

Dla rodziców, często to zadowolenie dziecka jest najważniejszym wyznacznikiem udanego pobytu w hotelu. Zwłaszcza w okolicach dnia 1 czerwca. Skoro powiedzieliśmy sobie, że w Dniu Dziecka to na najmłodszych hotel powinien zwrócić szczególną uwagę, to zróbmy wszystko aby to dzieci poczuły się najważniejsze w tym terminie. Nie ma nic lepszego dla rodzica, niż widok, że jego dziecko świetnie się czuje w hotelu. Jeśli zobaczą, że ich pociecha cały czas chodzi uśmiechnięta, i po prostu dobrze spędza czas, jest większe prawdopodobieństwo, że będą chcieli do nas powrócić. Niekoniecznie wyłącznie z okazji Dnia Dziecka.

Najwięksi doceniają dzieci.

Nie mówię tu tylko o największych hotelach, mam na myśli także przeróżne sklepy oraz restauracje. Dzieci zawsze są tam traktowane specjalnie. Co roku najwięksi mają coś wyjątkowego z okazji dnia dziecka, dlaczego więc nie wziąć z nich przykładu? W przypadku sklepów są to specjalne zniżki. Natomiast restauracje, zwłaszcza te sieciowe mają w swojej ofercie specjalne menu. Oczywiście, kiedy słyszymy “zorganizujmy ofertę specjalną” kojarzy nam się to z wysokimi kosztami. Nie do końca to tak wygląda. Oferta specjalna na Dzień Dziecka, to promocja hotelu. Połową sukcesu dobrej reklamy jest kreatywność, nie bójmy się myśleć nieszablonowo. Postawmy na coś, co dzieci zapamiętają, co sprawi, że będą się u nas czuły na tyle dobrze, że będą chciały do nas wrócić. Więc pociągną rodziców za sobą.

Oferta, czyli dzieci w centrum uwagi.

Podjęliśmy decyzję o stworzeniu oferty z okazji 1 czerwca? Super! Sama decyzja jednak nie wystarczy, czas zdecydować, co chcemy dać dzieciakom. Co sprawi, że to właśnie nasz hotel będzie tym, do którego będą chciały jechać dzieci, ale przy tym będzie miał coś na tyle ciekawego, że zainteresuje również rodziców. Jestem zdania, że animator dla dzieci to dziś już niezbędne minimum. Warto więc, pomyśleć o kimś, kto będzie miał świetny kontakt z najmłodszymi. Co często wykorzystują hotele w swojej ofercie na dzień dziecka? Oto kilka przykładów:

  • kącik zabaw
  • wspólne budowanie z klocków Lego
  • wyścigi samochodów na sterowanie
  • wspólne oglądanie bajek na dużym ekranie/projektorze
  • gotowanie na żywo dla najmłodszych
  • impreza tematyczna/zabawa taneczna dla dzieci
  • specjalne menu dla dzieci, bądź na przykład darmowe lody
  • upominek czekający w pokoju
  • pamiątkowe zdjęcie
  • pokój z konsolą do gier
  • dziecięce SPA

Bardzo częstym wyborem z okazji dnia dziecka jest również specjalna zniżka na nocleg dla dzieci do określonego wieku. Zdarza się również, że hotele oferują całkowicie darmowy pobyt dzieci w tym terminie. Częstą praktyką jest także specjalna zniżka na przedłużenie pobytu o kolejną noc.

Stwórz własne oferty specjalne.

Dzieci kochają niespodzianki.

Poza tym, co mamy w swojej ofercie, ciekawym pomysłem jest podarowanie czegoś “od siebie”, czegoś co zaskoczy naszych małych gości. Na przykład czekające w pokoju przybory kąpielowe dopasowane specjalnie dla najmłodszych turystów. Mały szlafrok, mydło dla dzieci, słodycze z imiennym powitaniem.

Wygląd oferty jest ważny, to reklama hotelu.

Wiemy już, jakie atrakcje są dziś modne, jeśli chodzi o stworzenie oferty z okazji 1 czerwca. Jak natomiast powinna wyglądać graficznie, aby przyciągnąć potencjalnych gości? Przede wszystkim, powinna być kolorowa, i pierwszą rzeczą, która przyciągnie oczy oglądających, powinny być uśmiechnięte dziecięce twarze. Wyjątkowo wyróżnione powinny być rzeczy dotyczące dzieci. Punkty interesujące dorosłych (parking, meldunek, dodatkowe opłaty) również powinny być widoczne, ale nie dominować nad właściwą treścią oferty.


Michał Płomiński
Wielbiciel podróży wszelkich, absolwent zarządzania mediami, dziennikarz z wyboru. Ta osobliwa mieszanka przerodziła się w pasję, a pasja, w sposób na życie - pomoc hotelarzom! Prywatnie, entuzjasta kina niezależnego. Obsesyjnie zakochany w angielskim futbolu.






przeczytaj
również
Marka hotelu dziś znaczy więcej niż kiedykolwiek - miniatura Marka hotelu dziś znaczy więcej niż kiedykolwiek
Lato w pełni i mnóstwo hoteli ma teraz stuprocentowe obłożenie. Mogę się z Tobą założyć, że pierwszymi obiektami zapełniającymi się do gran...

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars


Google Hotel Search – Badania branży hotelarskiej! - miniatura Google Hotel Search – Badania branży hotelarskiej!
Kilka dni temu opisałem, jak wygląda i na czym polega usługa Google Hotel Search. Nadeszła chwila, kiedy nasze badania przeprowadzone wśród...

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars


Google Hotel Search, jak wygląda usługa? - miniatura Google Hotel Search, jak wygląda usługa?
Pewnym było, że nadejdzie taka chwila, kiedy Google będzie chciało z przytupem wkroczyć na rynek travel i przejąć solidny kawałek tortu wł...

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars


Jak zdjęcia i opinie o hotelu wpływają na rezerwacje - miniatura Jak zdjęcia i opinie o hotelu wpływają na rezerwacje
Obecnie Goście hotelowi kupują w pierwszej kolejności oczami. Owszem, jeśli masz dobrą lokalizację i cenę, łatwiej podjąć decyzję o zakupie...

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars


Ochrona marki, kampania brandowa w Google Ads! - miniatura Ochrona marki, kampania brandowa w Google Ads!
Coraz więcej mówi się w branży hotelarskiej o ochronie własnej marki i o tym jak bardzo ważne jest pozyskiwanie ruchu bezpośredniego. Zabie...

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars


Gwiazdki hotelowe, hotel i motel jednogwiazdkowy, wymagania - miniatura Gwiazdki hotelowe, hotel i motel jednogwiazdkowy, wymagania
Zajrzyjmy do Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy, z dnia 19 sierpnia 2004 roku i zobaczmy jakie są wymagania, wobec hoteli i moteli ...

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars


Zaszeregowanie i kategoryzacja hoteli, jak zacząć? - miniatura Zaszeregowanie i kategoryzacja hoteli, jak zacząć?
Hotelarstwo i ogólnie rynek turystyczny w Polsce notuje ogromny wzrost. Powodem są nie tylko powstające hotele, motele i pensjonaty. Czas w...

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars


bookingsolutions.pl