Reklama hotelu, w Dzień Dziecka, to dzieci są gwiazdami.


Reklama hotelu dzień dziecka

Nie macie wrażenia, że wielu hotelarzy zdaje się zapominać o dzieciach w swojej ofercie? Nie mam tu na myśli samego pobytu dzieci w hotelu. Mamy oferty walentynkowe, czy oferty z okazji długich weekendów, prawda? W takim razie, dlaczego tak często hotele zapominają o dniu, w którym to dzieci są głównymi gwiazdami? Tak jest, mam na myśli dzień dziecka!

Nie zawsze rodzic jest najważniejszy.

Dla rodziców, często to zadowolenie dziecka jest najważniejszym wyznacznikiem udanego pobytu w hotelu. Zwłaszcza w okolicach dnia 1 czerwca. Skoro powiedzieliśmy sobie, że w Dniu Dziecka to na najmłodszych hotel powinien zwrócić szczególną uwagę, to zróbmy wszystko aby to dzieci poczuły się najważniejsze w tym terminie. Nie ma nic lepszego dla rodzica, niż widok, że jego dziecko świetnie się czuje w hotelu. Jeśli zobaczą, że ich pociecha cały czas chodzi uśmiechnięta, i po prostu dobrze spędza czas, jest większe prawdopodobieństwo, że będą chcieli do nas powrócić. Niekoniecznie wyłącznie z okazji Dnia Dziecka.

Najwięksi doceniają dzieci.

Nie mówię tu tylko o największych hotelach, mam na myśli także przeróżne sklepy oraz restauracje. Dzieci zawsze są tam traktowane specjalnie. Co roku najwięksi mają coś wyjątkowego z okazji dnia dziecka, dlaczego więc nie wziąć z nich przykładu? W przypadku sklepów są to specjalne zniżki. Natomiast restauracje, zwłaszcza te sieciowe mają w swojej ofercie specjalne menu. Oczywiście, kiedy słyszymy “zorganizujmy ofertę specjalną” kojarzy nam się to z wysokimi kosztami. Nie do końca to tak wygląda. Oferta specjalna na Dzień Dziecka, to promocja hotelu. Połową sukcesu dobrej reklamy jest kreatywność, nie bójmy się myśleć nieszablonowo. Postawmy na coś, co dzieci zapamiętają, co sprawi, że będą się u nas czuły na tyle dobrze, że będą chciały do nas wrócić. Więc pociągną rodziców za sobą.

Oferta, czyli dzieci w centrum uwagi.

Podjęliśmy decyzję o stworzeniu oferty z okazji 1 czerwca? Super! Sama decyzja jednak nie wystarczy, czas zdecydować, co chcemy dać dzieciakom. Co sprawi, że to właśnie nasz hotel będzie tym, do którego będą chciały jechać dzieci, ale przy tym będzie miał coś na tyle ciekawego, że zainteresuje również rodziców. Jestem zdania, że animator dla dzieci to dziś już niezbędne minimum. Warto więc, pomyśleć o kimś, kto będzie miał świetny kontakt z najmłodszymi. Co często wykorzystują hotele w swojej ofercie na dzień dziecka? Oto kilka przykładów:
  • kącik zabaw
  • wspólne budowanie z klocków Lego
  • wyścigi samochodów na sterowanie
  • wspólne oglądanie bajek na dużym ekranie/projektorze
  • gotowanie na żywo dla najmłodszych
  • impreza tematyczna/zabawa taneczna dla dzieci
  • specjalne menu dla dzieci, bądź na przykład darmowe lody
  • upominek czekający w pokoju
  • pamiątkowe zdjęcie
  • pokój z konsolą do gier
  • dziecięce SPA
Bardzo częstym wyborem z okazji dnia dziecka jest również specjalna zniżka na nocleg dla dzieci do określonego wieku. Zdarza się również, że hotele oferują całkowicie darmowy pobyt dzieci w tym terminie. Częstą praktyką jest także specjalna zniżka na przedłużenie pobytu o kolejną noc. Stwórz własne oferty specjalne.

Dzieci kochają niespodzianki.

Poza tym, co mamy w swojej ofercie, ciekawym pomysłem jest podarowanie czegoś “od siebie”, czegoś co zaskoczy naszych małych gości. Na przykład czekające w pokoju przybory kąpielowe dopasowane specjalnie dla najmłodszych turystów. Mały szlafrok, mydło dla dzieci, słodycze z imiennym powitaniem.

Wygląd oferty jest ważny, to reklama hotelu.

Wiemy już, jakie atrakcje są dziś modne, jeśli chodzi o stworzenie oferty z okazji 1 czerwca. Jak natomiast powinna wyglądać graficznie, aby przyciągnąć potencjalnych gości? Przede wszystkim, powinna być kolorowa, i pierwszą rzeczą, która przyciągnie oczy oglądających, powinny być uśmiechnięte dziecięce twarze. Wyjątkowo wyróżnione powinny być rzeczy dotyczące dzieci. Punkty interesujące dorosłych (parking, meldunek, dodatkowe opłaty) również powinny być widoczne, ale nie dominować nad właściwą treścią oferty.
Michał Płomiński
Wielbiciel podróży wszelkich, absolwent zarządzania mediami, dziennikarz z wyboru. Ta osobliwa mieszanka przerodziła się w pasję, a pasja, w sposób na życie - pomoc hotelarzom! Prywatnie, entuzjasta kina niezależnego. Obsesyjnie zakochany w angielskim futbolu.






przeczytaj
również
Hotel marketing w internecie. Facebook 2018 - miniatura Hotel marketing w internecie. Facebook 2018
Mamy już niemal dwa miesiące nowego roku za sobą, co więc zmienia się w kontekście internetowego hotel marketingu? Weźmy pod lupę zmiany na...

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars


Maj 2018 – Nadchodzi RODO! Zmiany w ochronie danych osobowych w hotelu! - miniatura Maj 2018 – Nadchodzi RODO! Zmiany w ochronie danych osobowych w hotelu!
W Maju 2018, branżę hotelarską czekają zmiany związane z ochroną danych osobowych w obiektach hotelowych. Sprawdź co przyniesie RODO i dlac...

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars


Booking – oferty bezzwrotne, a wzrost zysków. - miniatura Booking – oferty bezzwrotne, a wzrost zysków.
Pamiętasz poprzedni artykuł, w którym napisałem o tym, jak założyć wizytówkę na Bookingu? Jeśli nie, to zapraszam do zapoznania się z nim, ...

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars


Booking Extranet – Zacznijmy od początku! - miniatura Booking Extranet – Zacznijmy od początku!
Booking jest wszędzie, i niemal każdy na tym konkretnym OTA jest. Nieważne, czy hotel znajduje się w Zakopanem, w Kołobrzegu, czy w Afryce,...

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars


Hotel Trivago. Co serwis oferuje hotelom? - miniatura Hotel Trivago. Co serwis oferuje hotelom?
Moda na wyszukiwanie noclegów w meta wyszukiwarkach trwa już od dłuższego czasu. Poszukując noclegu, ludzie chętnie z tego korzystają, bo j...

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars


Booking zasady współpracy. - miniatura Booking zasady współpracy.
Zgodnie z tym, co sam Booking podaje na swojej stronie, udostępniają możliwość rezerwacji blisko 1,5 miliona obiektów noclegowych. Łatwo wi...

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars


Strategia hotelu. Dlaczego warto szkolić recepcję? - miniatura Strategia hotelu. Dlaczego warto szkolić recepcję?
Celem obiektu hotelowego jest sprzedaż, co do tego raczej nikt nie ma większych wątpliwości. Niezależnie, czy mówimy tu o sprzedaży bezpośr...

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars


bookingsolutions.pl