Dlaczego silnik rezerwacyjny to najważniejszy element na stronie WWW obiektu hotelowego?



O tym jak ważne jest przygotowanie obiektu do sprzedaży w internecie nie trzeba nikomu przypominać. Dziś bowiem, aż 80% rezerwacji pochodzi z tego źródła. Jeśli zrobiłeś już pierwszy krok i zainwestowałeś w stronę internetową, pozwól jej zarabiać! Jak tego dokonać? Pozwól, że przedstawię Ci silnik rezerwacyjny.

Strona Twojego obiektu to swego rodzaju sklep internetowy, czyli miejsce gdzie można obejrzeć Twój produkt czyli ofertę noclegu. Jednak samo przedstawienie wspomnianej oferty nie wystarczy! Trzeba dać potencjalnemu Gościowi możliwość dokonania zakupu w czasie rzeczywistym. A do tego niezbędny jest silnik rezerwacyjny.

Kalendarz rezerwacji

Aby dobrze rozumieć potrzeby Gości należy przez chwilę postawić się na ich miejscu. Badania rynku pokazują, że potencjalny Gość poszukuje oferty wakacyjnej nawet z rocznym wyprzedzeniem. Przy właściwym uzupełnieniu kalendarza w silniku, Twoi Goście sami mają możliwość sprawdzić dostępność interesujących ich terminów nawet na kolejne wakacje. Czy też porównać dostępne oferty, a co najważniejsze ostatecznie dokonać rezerwacji. I to wszystko najlepiej  również w wersji dopasowanej do urządzeń mobilnych. W odpowiedzi na te potrzeby stworzyliśmy BS Engine.

Rezerwacja natychmiastowa

Już od wejścia na stronę nasz silnik zachęca do dokonania rezerwacji noclegów. Co więcej, umożliwia natychmiastowe opłacenie zarezerwowanego terminu. Przelew, karta, BLIK – co tylko zechcesz. Nawet  pobieranie zaliczek online i płatność na miejscu. Prawda, że wygodnie? Przejdźmy zatem dalej.

Funkcje silnika rezerwacyjnego

Silnik rezerwacyjny jest wygodny nie tylko dla Twoich Gości, to przede wszystkim komfort działania dla Ciebie. Sam decydujesz co znajduje się w Twojej ofercie i jak ona się prezentuje. Poza technicznymi aspektami, Booking Engine daje Ci możliwość dopasowania szaty graficznej do kolorystyki strony. Sam wybierasz więc jaki kolor będzie miał widget podcza wyświetlania na stronie. I choć brzmi to niewiarygodnie, to ładny interfejs zwiększa konwersję nawet o 29%!

Wszystko w jednym miejscu

Dlaczego silnik rezerwacyjny to najważniejszy element na stronie WWW obiektu hotelowego? 1

Masz wiele ofert udostępnionych do sprzedaży? Świetnie! Dzięki naszemu narzędziu możesz zarządzać nimi z poziomu jednego panelu. Sam tworzysz i opisujesz je w silniku, w sposób, który ułatwi Ci codzienne funkcjonowanie. Możesz określić cenę za dobę, udogodnienia, maksymalną liczbę osób, cenę za dodatkową osobę, czy utworzyć galerię oferowanego pokoju. Nasz Booking Engine ma być dla Ciebie maksymalnie wygodny!

Oferty pakietowe

silnik rezerwacyjny

Podróżujący często szukają obiektu, które oprócz noclegu oferuje dodatkowe atrakcje. Dobrze wyeksponowane pakiety przyciągną uwagę, a możliwość dokonania rezerwacji bezpośredniej zatrzyma Gościa na stronie Twojego obiektu.  Jeśli posiadasz w swojej ofercie pakiety, to pamiętaj, że BS Engine umożliwia również dokonanie rezerwacji na pobyt pakietowy!

Panel do zarządzania obiektami

W oparciu o wielomiesięczne testy, wprowadziliśmy dwie najwygodniejsze opcje widoku wpływających rezerwacji. Opcja widoku kalendarza oraz widok listy wszystkich rezerwacji. Wybór należy do Ciebie. Zarządzasz także statusami poszczególnych rezerwacji. Dzięki oznaczeniom kolorystycznym szybko znajdziesz informacje o konkretnym statusie rezerwacji. Jeden rzut oka i wiesz czy rezerwacja została opłacona czy nadal widnieje jako oczekująca na płatność.

Niższa prowizja – większy zysk

Sprzedażowa strona w połączeniu z silnikiem rezerwacyjnym umożliwia rezerwacje bezpośrednie, a co za tym idzie, zwiększa Twoje przychody. Sam decydujesz jak wygląda Twoja oferta i ile na niej zarobisz. Zacznij generować zyski już dziś!

Poznaj Booking Solutions

Zobacz nasz Fanpage

Natalia Bednarek
Specjalistka od marketingu z pasją do PR i brandingu. Ukończyła studia magisterskie na kierunku Communication Management. Prywatnie fanka aktywnego relaksu w górach, kuchni azjatyckiej oraz kryminałów.
Przeczytaj
RÓWNIEŻ
Strona www dla hotelu – czy gwarantuje sprzedaż bezpośrednią? - miniatura Strona www dla hotelu – czy gwarantuje sprzedaż bezpośrednią? Strona internetowa dla obiektu hotelowego to najlepsze i co pewnie Cię zaszokuje – najtańsze narzędzie zwiększają...

5 powodów dla których warto zainwestować w stronę internetową - miniatura 5 powodów dla których warto zainwestować w stronę internetową Każdy obiekt, który chce się rozwijać i poszerzać swoje możliwości, musi posiadać własną stronę internetową. Przy obecn...

Strona internetowa hotelu – 5 elementów, które powinna posiadać! - miniatura Strona internetowa hotelu – 5 elementów, które powinna posiadać! Wszyscy wiemy jak istotny stał się Internet dla prowadzenia działalności. Wiele osób zmieniło swoje przyzwyczajenia zakupowe i&nb...

10 najważniejszych kroków, które musisz wykonać, aby przygotować się do otwarcia hotelu po pandemii - miniatura 10 najważniejszych kroków, które musisz wykonać, aby przygotować się do otwarcia hotelu po pandemii Jeszcze rok temu nie sądziliśmy, że dosięgnie nas pandemia i stracimy możliwość podróżowania, które do niedaw...

Strony internetowe dla hoteli – 7 punktów, dzięki którym zbudujesz idealną stronę dla swojego obiektu. - miniatura Strony internetowe dla hoteli – 7 punktów, dzięki którym zbudujesz idealną stronę dla swojego obiektu. Strony internetowe są idealnym źródłem rezerwacji bezpośrednich dla hoteli. Mówi się, że 52% podróżujących wchodzi na s...

BookingSuite, co to jest i dlaczego nie warto? - miniatura BookingSuite, co to jest i dlaczego nie warto? Booking.com, to nie tylko najbardziej popularny serwis rezerwacyjny na świecie, to od kilku lat raczej kombajn oferujący hotelarz...