Strona internetowa dla hotelu – pozyskaj klientów zagranicznych

Polska w modzie
Ponad 90% naszych rodaków twierdzi, że poleciliby nasz kraj turystom zagranicznym. Co to oznacza? Oznacza to tyle, że polacy są coraz bardziej świadomi potencjału turystycznego Polski, hotelarze natomiast, skrzętnie z tego korzystają. Po pierwsze mamy mnóstwo pięknych miejsc, które turysta może odwiedzić. Po drugie – różnorodność. Ma do wyboru, zarówno pobyt nad morzem, w górach, czy nad jeziorem. W zasadzie może wybrać, co tylko chce. Wszystko zależy od osobistych preferencji.
Jeśli o najczęściej odwiedzanie miasta chodzi, to turyści zagraniczni najczęściej wybierają te najbardziej znane ośrodki turystyczne w Polsce. Warszawa, Kraków, Gdańsk czy Wrocław. Jeśli o regiony chodzi, to najczęściej odwiedzane są nasze piękne, polskie góry, czy jeziora na mazurach. Inne regiony zyskują dopiero na popularności. Należy cieszyć się z tego, że coraz więcej turystów chce przyjeżdzać do naszego kraju. Nie mówię tu, tylko o okresie wakacyjnym, ale coraz częściej, po prostu o całym roku.
Zastanów się więc, czy Twój hotel, jest przygotowany na turystów zagranicznych? Nie chodzi mi oczywiście, o jakieś szumne i wielkie przygotowania na zasadzie tworzenia ogromnej strategii marketingu hotelu, nastawionej wyłącznie na klientów z zagranicy. Doskonale wiem, że nie każdy obiekt hotelarski na to stać. Nie każdy hotelarz ma też na to czas.
Obecność odpowiedniej wersji językowej na stronie www, to rzecz absolutnie niezbędna. Czy masz w recepcji zatrudnioną osobę, która odpowiednio radzi sobie z językami obcymi? Nie chcesz przecież stracić potencjalnego gościa przez tak błahą (zwłaszcza w dzisiejszych czasach) sprawę. Znajomość chociażby języka angielskiego w stopniu komunikatywnym to rozsądne minimum.
Stwórz dobrą atmosferę, a wieść się rozejdzie
Gość w hotelu, jest jak gość w domu. Niezależnie od tego skąd pochodzi, i po co do Ciebie przybywa. Nie ważne, czy na jedną noc, czy na dwa tygodnie. Jeśli będzie się czuł w twoim hotelu dobrze, powróci, a także poleci Cię dalej. Istnieją skrajne przypadki, kiedy bez znajomości języka obcego można się świetnie dogadać, natomiast prawda jest taka, że dobrze mieć choćby podstawy. Gość będzie się czuł bardziej komfortowo.
Nie musisz prowadzić wielkiego hotelu, żeby goście do Ciebie trafiali. Jeśli stworzysz fajną atmosferę na pewno prędzej czy później dobre opinie na Twój temat rozejdą się po świecie. Zwłaszcza jeśli jesteśmy z miejsca, lub okolic, często odwiedzanych przez turystów zagranicznych.
Odpowiednie nastawienie personelu hotelowego, i pomocna dłoń w stronę kogoś, kto jest zupełnie obcy w naszym kraju, to dobry pomysł. Da to szansę na stworzenie więzi na dłużej, co za tym idzie powrót takich gości. Skoro polacy otwarcie deklarują, że chętnie polecają nasz kraj turystom, to pokaż, że warto. Nie tylko miejsca są warte odwiedzenia i spotkania, ale także ludzie. Profesjonalne strony dla hoteli zawierają opinie, które chwalą jakość personelu! Zależy to bezsprzecznie od Ciebie. Dołóż wszelkich starań, żeby komunikacja była na odpowiednio wysokim poziomie.
Zyskaj dobrą stronę www dla gości zagranicznych!
Strona internetowa dla hotelu uwzględnia atrakcje!
Zbuduj swoją ofertę dla klientów zagranicznych w taki sposób, aby te popularne atrakcje były jak najbardziej widoczne. Podobnie widoczne, musi być to, że języki obce nie są dla Ciebie i Twoich pracowników, problemem. Wszelkie udogodnienia, które mogą zaważyć na decyzji klientów zagranicznych powinny być uwypuklone w odpowiedni sposób. Same opisy w obcych językach nie są dzisiaj wystarczające. Pozycjonowanie strony hotelu również należałoby rozważyć pod kątem klientów zagranicznych. Jest to oczywiście zadanie czasochłonne, natomiast opłacalne. Gość z zagranicy, nie będzie przedzierał się przez setki stron. Wybierze ten, który ma najlepsze opinie, i który trafi do niego ze swoją ofertą.
Goście z zagranicy bardzo lubią miejsca związane z historią naszego kraju. Średniowieczne zamki, fortyfikacje, muzea, wszystko to fascynuje gości z zagranicy. Uczyń z tego swój atut. Podczas tworzenia strony www, uwzględnienie tego typu atrakcji w okolicy, może przynieść wielu gości w przyszłości.
Opinie innych gości zagranicznych, wypadałoby również zamieścić na stronie internetowej. Właściwie najlepiej zrobić to w każdym możliwym kanale sprzedaży, z którego korzystasz. Na przykład w mediach społecznościowych. Wrzucasz ciekawą notkę? Wiesz, że warto dotrzeć z nią także do gości zagranicznych? Wersja w języku angielskim będzie pomocna. Dwujęzyczne podpisy pod zdjęciami w mediach społecznościowych również przyniosą Ci korzyści w postaci zagranicznych gości. Nadal ciekawie zrobionych, kilkujęzycznych stron internetowych dla hoteli jest bardzo mało. Zwłaszcza u nas w kraju. Wykorzystaj to! Kreatywny marketing w hotelarstwie to chęć wyprzedzenia konkurencji, nie ma lepszego sposobu, niż pozyskanie tych gości, o których konkurencja nie pomyślała.
Przejrzysty system płatności
Przyjezdni lubią być w centrum uwagi. Zapewnij im możliwość płacenia chociażby w euro. No i koniecznie pozwól na płatności kartą. Na stronie internetowej hotelu, koniecznie musisz mieć widoczne informacje na temat tego, jak można dokonywać zapłaty w Twoim hotelu. Nie tylko jeśli mówimy o usługach noclegowych, ale także menu Twojej restauracji. Zadbaj o to, żeby było dwujęzyczne, usługi dodatkowe, to całkiem duży zysk. Nie od dziś wiadomo, że goście zagraniczni, są skłonni zapłacić sporo, jeśli jakieś miejsce zrobi na nich dobre wrażenie.