Strona internetowa hotelu. Dlaczego WordPress?


strony internetowe dla hoteli

Bezpośrednia strona hotelu, to od zawsze najważniejsza wizytówka Twojego obiektu i moim zdaniem jeszcze długi nic się w tej kwestii nie zmieni. Nie zamierzam tłumaczyć Ci, że Twoja witryna powinna być jedynym kanałem sprzedaży na jaki postawisz, bo byłby to nienajlepszy pomysł. Jednak zgodzisz się ze mną, że strona bezpośrednia, daje Ci największe możliwości pokazania charakteru Twojego obiektu, prawda?

Strona internetowa hotelu. Nie tylko wygląd.

Tworząc nową stronę www hotelu warto pomyśleć o jej kształcie już na etapie wybierania projektu. W lipcu zeszłego roku pisałem o tym, jak powinna wyglądać atrakcyjna witryna hotelu. Atrakcyjność nie jest wszystkim na co powinieneś zwrócić uwagę podczas wyboru i tworzenia strony www. Dlaczego? Na polskim rynku mamy mnóstwo stron hoteli, z zewnątrz wyglądających dobrze i atrakcyjnie wizualnie, natomiast zaglądając do kodu html strony okazuje się, iż mnóstwo czynników technicznych wymaga sporej poprawy.

Nie dla wszystkich hotelarzy liczy się to co jest we wnętrzu witryny, mało tego, nie umniejszając nikomu, wiele osób zarządzających hotelami, nie zdaje sobie sprawy z tego jak istotny wpływ na pozycję strony mają aspekty techniczne. Strona internetowa hotelu to nie wyłącznie to, co widzi Twój potencjalny Gość. To także, a może nawet głównie to, co widzą i jak widzą roboty Google. Przynajmniej na pierwszym etapie twoich działań w internecie. Co powoduje, że roboty są tak ważne podczas tworzenia www? To one oceniają, jak widoczny będziesz dla użytkownika.

Jeśli roboty Google, odwiedzając Twoją witrynę ocenią ją jako dobrze wykonaną i atrakcyjną, umieszczą ją automatycznie wyżej, w wynikach wyszukiwania. W przeciwnym wypadku, choćbyś był dumnym posiadaczem najpiękniejszej strony, jeśli będzie technicznie na niskim poziomie, nie przyniesie Ci żadnych korzyści.

Czynniki techniczne + treści + linki = rezerwacje!

strona internetowa hotelu czynniki techniczne

Przykładowy audyt witryny hotelowej.

Jak widać po przykładowym audycie, czynników, na które musisz zwrócić uwagę jest mnóstwo. Mając odpowiednio zoptymalizowany kod strony już osiągnąłeś bardzo wiele. Dodając do tego treści na stronie zoptymalizowane pod atrakcyjne dla Ciebie sprzedażowo frazy, zyskujesz jeszcze więcej. Same dobre treści na nic się jednak zdadzą. Musisz koniecznie pamiętać o tym, że nie jest to praca jednorazowa. Optymalizacja strony Twojego hotelu, to praca, która nie zostanie zrobiona raz i już. Trzeba mieć nad tym odpowiednią kontrolę i reagować w odpowiedni sposób na wszystkie zmiany w algorytmach giganta z Kaliforni.

Stworzenie idealnej strony nie jest prostym zadaniem, ale jest absolutnie wykonalne. Łącząc to z odpowiednią analizą i kontrolą ruchu na stronie bezpośredniej, jesteś w stanie osiągnąć na prawdę dobre wyniki, tworząc do tego strategię linkowania dopasowaną do Twojej działalności zyskasz wysokie pozycje w wyszukiwarce. To natomiast da Ci więcej odwiedzin na stronie bezpośredniej a co za tym idzie, więcej rezerwacji!

Dlaczego warto wybrać WordPress?

Wybranie odpowiedniego CMS (System Zarządzania Treścią) jest jedną z najważniejszych decyzji przed jakimi stoisz Ty, bądź firma tworząca dla Ciebie stronę internetową. Dlaczego? Wybierając niepraktyczny system, szybko pożałujesz tego wyboru. WordPress ma to do siebie, że jest systemem niezwykle podatnym na edytowanie i dopasowywanie do własnych potrzeb. Ilość wtyczek jakie można dobrać, tworząc witrynę jest przeogromna, a na dodatek większość z nich jest regularnie aktualizowana.

wtyczki wordpress

WordPress. Popularne wtyczki.

WordPress sam w sobie jest również regularnie aktualizowany, więc daje to bezpieczeństwo i niemalże gwarancję, że zabezpieczenia na wypadek ataków nie będą przestarzałe. Niewątpliwą zaletą jest również to, że panel omawianego przeze mnie systemu jest w pełni responsywny, więc można go obsługiwać ze wszystkich urządzeń mobilnych.

Możliwość edycji treści i wszystkich elementów strony także jest prosta i intuicyjna, do tego jest to niesamowicie wdzięczne środowisko pod kątem późniejszej optymalizacji stron www. WordPress pozwala na tworzenie profesjonalnych witryn na wysokim poziomie, nasza strona również opiera się na Wordpressie! Łącząc atrakcyjny system edycji ze wszystkimi czynnikami wymienionymi w poprzednim akapicie strona Twojego obiektu może osiągnąć duży sukces i rozpoznawalność.
Zyskaj nowoczesną stronę internetową!

Media drag & drop.

przeciągnij i upuść

Dodawanie wszelkich mediów na swoją witrynę hotelową, bądź na przykład hotelowego bloga jest również proste dzięki zastosowaniu drag & drop, czyli po prostu przeciągnij & upuść. Pozwoli Ci to w bardzo prosty sposób podzielić się najnowszymi fotografiami wykonanymi w Twoim obiekcie, czy dbaniu o podstronę aktualności hotelowych. Sam panel skonstruowany jest przejrzyście i czytelnie więc każdy element możesz dopasować do własnych potrzeb. Tworząc swoją stronę razem z nami, zyskujesz nowoczesną stronę wykonaną według najnowszych standardów. Chcąc na późniejszym etapie obsługiwać ją samodzielnie wiesz, że nie będzie to zadanie ponad Twoje siły.


Michał Płomiński
Wielbiciel podróży wszelkich, absolwent zarządzania mediami, dziennikarz z wyboru. Ta osobliwa mieszanka przerodziła się w pasję, a pasja, w sposób na życie - pomoc hotelarzom! Prywatnie, entuzjasta kina niezależnego. Obsesyjnie zakochany w angielskim futbolu.






przeczytaj
również
Google Hotel Search, jak wygląda usługa? - miniatura Google Hotel Search, jak wygląda usługa?
Pewnym było, że nadejdzie taka chwila, kiedy Google będzie chciało z przytupem wkroczyć na rynek travel i przejąć solidny kawałek tortu wł...

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars


Jak zdjęcia i opinie o hotelu wpływają na rezerwacje - miniatura Jak zdjęcia i opinie o hotelu wpływają na rezerwacje
Obecnie Goście hotelowi kupują w pierwszej kolejności oczami. Owszem, jeśli masz dobrą lokalizację i cenę, łatwiej podjąć decyzję o zakupie...

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars


Ochrona marki, kampania brandowa w Google Ads! - miniatura Ochrona marki, kampania brandowa w Google Ads!
Coraz więcej mówi się w branży hotelarskiej o ochronie własnej marki i o tym jak bardzo ważne jest pozyskiwanie ruchu bezpośredniego. Zabie...

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars


Gwiazdki hotelowe, hotel i motel jednogwiazdkowy, wymagania - miniatura Gwiazdki hotelowe, hotel i motel jednogwiazdkowy, wymagania
Zajrzyjmy do Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy, z dnia 19 sierpnia 2004 roku i zobaczmy jakie są wymagania, wobec hoteli i moteli ...

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars


Zaszeregowanie i kategoryzacja hoteli, jak zacząć? - miniatura Zaszeregowanie i kategoryzacja hoteli, jak zacząć?
Hotelarstwo i ogólnie rynek turystyczny w Polsce notuje ogromny wzrost. Powodem są nie tylko powstające hotele, motele i pensjonaty. Czas w...

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars


Travelist, czym jest, jakie oferty zawiera i jakie są opinie o serwisie. - miniatura Travelist, czym jest, jakie oferty zawiera i jakie są opinie o serwisie.
Dziś postanowiłem wziąć pod lupę serwis Travelist.pl. Wszelkie serwisy turystyczne, oferujące zniżki rezerwacyjne są u nas coraz bardziej p...

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars


Menedżer firmy Facebook, zakładanie konta i tworzenie strony - miniatura Menedżer firmy Facebook, zakładanie konta i tworzenie strony
Na początku roku pisałem o tym jak zmienia się hotel marketing w internecie i na Facebooku w 2018 roku. Teraz zajmijmy się płatną formą rek...

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars


bookingsolutions.pl