Strona internetowa hotelu – 5 elementów, które powinna posiadać!



Wszyscy wiemy jak istotny stał się Internet dla prowadzenia działalności. Wiele osób zmieniło swoje przyzwyczajenia zakupowe i poszukuje usług bądź produktów online. Odnosi się to również do branży hotelarskiej, gdzie większość decyduje się na rezerwację noclegu właśnie przez Internet. Dlatego też niezwykle ważne jest, aby strona posiadała odpowiednią budowę.

Silnik rezerwacyjny

Każdy hotelarz marzy o tym, aby rezerwacje przechodziły bezpośrednio przez stronę, a nie portale rezerwacyjne, które pobierają wysoką prowizję od każdej rezerwacji. Najlepszym rozwiązaniem jest umieszczenie na stronie silnika rezerwacyjnego, który pozwoli odwiedzającym stronę na zarezerwowanie pobytu w obiekcie. Co więcej, silnik rezerwacyjny zawiera panel, z którego można sterować rezerwacjami, dodawać pokoje, opisy oraz oferty. Jest to wygodne i korzystne rozwiązanie dla każdego właściciela obiektu noclegowego.

Strona internetowa hotelu - 5 elementów, które powinna posiadać! 1

Formularz kontaktowy

Jak już wspomnieliśmy w pierwszym punkcie, silnik rezerwacyjny to źródło rezerwacji bezpośrednich na stronie. Nie każdy gość czuje się jednak komfortowo korzystając z tego typu rozwiązania, dlatego warto posiadać alternatywę. W tym wypadku dobrym rozwiązaniem jest umieszczenie formularza kontaktowego, który jest prosty w obsłudze i bardzo czytelny. Gość zgłosi się z zapytaniem, który pojawi się w formie wiadomości mailowej na skrzynce obiektu np. recepcji.

Szczegółowy opis apartamentu czy pokoi

Każda dobrze przygotowana sprzedażowo strona internetowa obiektu hotelowego powinna zawierać szczegółowy opis pokoi. Informacje zawarte na tej podstronie zachęcają gości do rezerwacji właśnie tego obiektu i muszą zostać podane wszystkie udogodnienia. Nie należy zapomnieć o dodaniu galerii zdjęć. Jesteśmy wzrokowcami i pierwsze co sprawdzamy to zdjęcia miejsca, w którym chcemy spędzić wolny czas.

Dobrze przedstawione udogodnienia w obiekcie na stronie internetowej

Oferty i pakiety

Jeśli w obiekcie posiadacie specjalne oferty i pakiety, muszą one być widoczne na stronie. Podróżujący często szukają miejsca, które oprócz noclegu zaoferuje im niezapomniane przeżycia. Dobrze wyeksponowane pakiety przyciągną uwagę i zainteresują osobę odwiedzającą stronę do rezerwacji pobytu właśnie w Waszym obiekcie.

Responsywność

Każda strona internetowa w 2021 roku musi być responsywna, czyli działać prawidłowo na urządzeniach mobilnych takich jak smartfony i tablety. W dzisiejszych czasach szukamy informacji przede wszystkim przez telefony, dlatego też strona internetowa powinna być do nich dostosowana. Jeśli strona nie jest responsywna, wielu potencjalnych gości zrezygnuje z rezerwacji, gdyż nie będą mogli bezproblemowo sprawdzić informacje o obiekcie.

Strona internetowa bookingsolutions.pl

Podsumowanie

Strona internetowa jest najważniejszym źródłem rezerwacji bezpośrednich. Należy o nią zadbać i dostosować do trendów i standardów z 2021 roku. Jeśli strona jest atrakcyjna i sprzedażowa, przyciągnie ona gości, którzy zarezerwują pobyt w obiekcie. Istotną kwestią jest, że wystarczy 5 sekund, aby osoba będąca na stronie zainteresowała się obiektem. Jeśli strona nie będzie działać prawidłowo, spowoduje to zniechęcenie potencjalnego gościa. Przygotowanie się do sezonu powinno zawierać zadbanie o stronę internetową obiektu hotelowego, aby nie stracić możliwości pozyskania nowych rezerwacji. Jeśli strona będzie zawierać elementy podane powyżej, z pewnością wzrośnie zainteresowanie obiektem, a to przełoży się na zwiększoną ilość rezerwacji bezpośrednich.

Poznaj Booking Solutions

Zobacz nasz Fanpage

Daria Wasielewska
Rodowita ostrowianka, grafik komputerowy. Miłośniczka ciągłego rozwoju i inwestowania w wiedzę. Uwielbiam podróże, poznawanie nowych miejsc i ludzi. W czasie wolnym relaksuje się w kuchni szukając pomysłów na nowe smaki. Sport nie jest mi obcy – koszykówka towarzyszy mi w życiu od lat!
Przeczytaj
RÓWNIEŻ
Strona www dla hotelu – czy gwarantuje sprzedaż bezpośrednią? - miniatura Strona www dla hotelu – czy gwarantuje sprzedaż bezpośrednią? Strona internetowa dla obiektu hotelowego to najlepsze i co pewnie Cię zaszokuje – najtańsze narzędzie zwiększają...

5 powodów dla których warto zainwestować w stronę internetową - miniatura 5 powodów dla których warto zainwestować w stronę internetową Każdy obiekt, który chce się rozwijać i poszerzać swoje możliwości, musi posiadać własną stronę internetową. Przy obecn...

Dlaczego silnik rezerwacyjny to najważniejszy element na stronie WWW obiektu hotelowego? - miniatura Dlaczego silnik rezerwacyjny to najważniejszy element na stronie WWW obiektu hotelowego? O tym jak ważne jest przygotowanie obiektu do sprzedaży w internecie nie trzeba nikomu przypominać. Dziś bowi...

10 najważniejszych kroków, które musisz wykonać, aby przygotować się do otwarcia hotelu po pandemii - miniatura 10 najważniejszych kroków, które musisz wykonać, aby przygotować się do otwarcia hotelu po pandemii Jeszcze rok temu nie sądziliśmy, że dosięgnie nas pandemia i stracimy możliwość podróżowania, które do niedaw...

Strony internetowe dla hoteli – 7 punktów, dzięki którym zbudujesz idealną stronę dla swojego obiektu. - miniatura Strony internetowe dla hoteli – 7 punktów, dzięki którym zbudujesz idealną stronę dla swojego obiektu. Strony internetowe są idealnym źródłem rezerwacji bezpośrednich dla hoteli. Mówi się, że 52% podróżujących wchodzi na s...

BookingSuite, co to jest i dlaczego nie warto? - miniatura BookingSuite, co to jest i dlaczego nie warto? Booking.com, to nie tylko najbardziej popularny serwis rezerwacyjny na świecie, to od kilku lat raczej kombajn oferujący hotelarz...