Strona internetowa hotelu – 5 elementów, które powinna posiadać!

Wszyscy wiemy jak istotny stał się Internet dla prowadzenia działalności. Wiele osób zmieniło swoje przyzwyczajenia zakupowe i poszukuje usług bądź produktów online. Odnosi się to również do branży hotelarskiej, gdzie większość decyduje się na rezerwację noclegu właśnie przez Internet. Dlatego też niezwykle ważne jest, aby strona posiadała odpowiednią budowę.
Spis Treści:
Silnik rezerwacyjny
Każdy hotelarz marzy o tym, aby rezerwacje przechodziły bezpośrednio przez stronę, a nie portale rezerwacyjne, które pobierają wysoką prowizję od każdej rezerwacji. Najlepszym rozwiązaniem jest umieszczenie na stronie silnika rezerwacyjnego, który pozwoli odwiedzającym stronę na zarezerwowanie pobytu w obiekcie. Co więcej, silnik rezerwacyjny zawiera panel, z którego można sterować rezerwacjami, dodawać pokoje, opisy oraz oferty. Jest to wygodne i korzystne rozwiązanie dla każdego właściciela obiektu noclegowego.

Formularz kontaktowy
Jak już wspomnieliśmy w pierwszym punkcie, silnik rezerwacyjny to źródło rezerwacji bezpośrednich na stronie. Nie każdy gość czuje się jednak komfortowo korzystając z tego typu rozwiązania, dlatego warto posiadać alternatywę. W tym wypadku dobrym rozwiązaniem jest umieszczenie formularza kontaktowego, który jest prosty w obsłudze i bardzo czytelny. Gość zgłosi się z zapytaniem, który pojawi się w formie wiadomości mailowej na skrzynce obiektu np. recepcji.
Szczegółowy opis apartamentu czy pokoi
Każda dobrze przygotowana sprzedażowo strona internetowa obiektu hotelowego powinna zawierać szczegółowy opis pokoi. Informacje zawarte na tej podstronie zachęcają gości do rezerwacji właśnie tego obiektu i muszą zostać podane wszystkie udogodnienia. Nie należy zapomnieć o dodaniu galerii zdjęć. Jesteśmy wzrokowcami i pierwsze co sprawdzamy to zdjęcia miejsca, w którym chcemy spędzić wolny czas.

Oferty i pakiety
Jeśli w obiekcie posiadacie specjalne oferty i pakiety, muszą one być widoczne na stronie. Podróżujący często szukają miejsca, które oprócz noclegu zaoferuje im niezapomniane przeżycia. Dobrze wyeksponowane pakiety przyciągną uwagę i zainteresują osobę odwiedzającą stronę do rezerwacji pobytu właśnie w Waszym obiekcie.
Responsywność
Każda strona internetowa w 2021 roku musi być responsywna, czyli działać prawidłowo na urządzeniach mobilnych takich jak smartfony i tablety. W dzisiejszych czasach szukamy informacji przede wszystkim przez telefony, dlatego też strona internetowa powinna być do nich dostosowana. Jeśli strona nie jest responsywna, wielu potencjalnych gości zrezygnuje z rezerwacji, gdyż nie będą mogli bezproblemowo sprawdzić informacje o obiekcie.

Podsumowanie
Strona internetowa jest najważniejszym źródłem rezerwacji bezpośrednich. Należy o nią zadbać i dostosować do trendów i standardów z 2021 roku. Jeśli strona jest atrakcyjna i sprzedażowa, przyciągnie ona gości, którzy zarezerwują pobyt w obiekcie. Istotną kwestią jest, że wystarczy 5 sekund, aby osoba będąca na stronie zainteresowała się obiektem. Jeśli strona nie będzie działać prawidłowo, spowoduje to zniechęcenie potencjalnego gościa. Przygotowanie się do sezonu powinno zawierać zadbanie o stronę internetową obiektu hotelowego, aby nie stracić możliwości pozyskania nowych rezerwacji. Jeśli strona będzie zawierać elementy podane powyżej, z pewnością wzrośnie zainteresowanie obiektem, a to przełoży się na zwiększoną ilość rezerwacji bezpośrednich.
Poznaj Booking Solutions
Zobacz nasz Fanpage