Travelist, czym jest, jakie oferty zawiera i jakie są opinie o serwisie.


travelist.pl co to takiego

Dziś postanowiłem wziąć pod lupę serwis Travelist.pl. Wszelkie serwisy turystyczne, oferujące zniżki rezerwacyjne są u nas coraz bardziej popularne. Podobnie jak w przypadku opisywanych przeze mnie wcześniej stron, tak i tu decydujący czynnik to oferty zniżkowe. Zobaczmy więc, co oferuje serwis!

Kilka słów o serwisie

o travelist.pl

Zacząłem nieco inaczej niż zwykle, czyli od podstrony „o nas”. Znajdziesz tam kilka słów na temat serwisu. Z najbardziej istotnych informacji widzisz tam, że serwis należy do międzynarodowej, brytyjskiej sieci Secret Escapes (od 2014 roku). Przypomnę, iż sam Travelist istnieje od 2013 roku. Wcześniej napisałem serie artykułów na temat HRS Deals, czy TripAdvisor, czas więc dowiedzieć się co nieco na temat kolejnego z popularnych serwisów!

Czym więc jest Travelist.pl? Jak można wyczytać na stronie, to pierwszy w Polsce klub travelowy, z najlepszymi na rynku ofertami turystycznymi. Wyczytasz również, iż na zarejestrowanych klubowiczów przygotowano specjalne ceny promocyjne.

W akapicie Zaufanie, przeczytasz także o certyfikatach i wyróżnieniach jakie otrzymał serwis, a więc kolejno:

  • Rzetelna Firma
  • Firma Wiarygodna Finansowo
  • Laur Konsumenta w kategorii „Odkrycie Roku 2015”
  • III miejsce w rankingu najlepszych sklepów internetowych roku 2015 wg portalu Money.pl
  • II miejsce w konkursie UPC Think Big

W stopce, na każdej podstronie znajdziesz także wzmiankę o tym, że projekt był współfinansowany przez Unię Europejską, ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Dotacje na innowacje.  Tytuł projektu to Multifunkcjonalna platforma pośrednictwa turystycznego, natomiast realizacja projektu trwała od lipca 2014 do końca września 2015.

Travelist, zajrzyjmy na stronę główną

strona główna travelist

Zaczynając od widoku na samej górze strony, nie znajdziemy nic szczególnie odkrywczego, nic czego nie znajdziemy w na innych stronach tego typu. Mamy więc odnośniki do: strony głównej, Magazynu Travelist, kart podarunkowych, obserwowanych ofert, a także Twojego konta, jeśli jesteś aktualnie zalogowany na stronie a także wyszukiwarki, która ma ułatwić ci znalezienie tego, co Cię w danej chwili interesuje.

Poniżej natomiast masz menu z podziałem na poszczególne kategorie, kolejno:

  • TOP
  • Góry
  • Baseny i SPA
  • Ferie
  • Bałtyk
  • Zagranica
  • Dzisiejsza Okazja
  • Z rodziną
  • City Break
  • Nowości
  • Weekend Last Minute
  • Jeziora
  • Wielkanoc
  • Wakacje

Pod wypisanym przeze mnie menu widzisz, ile ofert w danym momencie znajdziesz na łamach Travelista. Masz również sortowanie według trzech klasycznych elementów: popularności, ceny i oceny.

Filtry wyszukiwania

travelist.pl filtry wyszukiwania

Widoczne powyżej filtry również nie różnią się od tych spotykanych na innych stronach www tego typu. Mamy więc wybór miejsca bądź regionu, daty pobytu oraz wybór ceny za noc (w przedziale od 0 do 1000 złotych za dobę) Idąc niżej mamy podział na poszczególne kryteria, co zobaczysz po rozwinięciu? Na pierwszy rzut oka widać, że wyszukiwanie jest dość podobne jak w przypadku chociażby Trivago.

Szczegóły filtrów wyszukiwania

Specjalne Okazje:

  • OKAZJE DNIA
  • Największe zniżki
  • Ferie 2+2 do 1500 zł
  • Dzieci GRATIS

Posiłki w cenie:

  • Śniadania i obiadokolacje
  • Śniadanie
  • Wyżywienie własne
  • Śniadania obiady i kolacje

Udogodnienia:

  • Basen wewnętrzny
  • Aquapark
  • SPA w hotelu
  • Parking w cenie
  • Sauna
  • Jacuzzi
  • Z pupilem
  • Blisko stoku

Popularne terminy:

  • Najbliższe weekendy
  • Walentynki
  • Weekend Trzech Króli
  • Ferie
  • Wielkanoc
  • Majówka
  • Wakacje FIRST MINUTE

Popularne regiony:

  • Tatry
  • Bieszczady
  • Karkonosze
  • Mazury i Warmia
  • Pomorze Zachodnie
  • Pomorze Gdańskie
  • Małopolska
  • Dolny Śląsk
  • Półwysep Helski
  • Beskidy
  • Góry Świętokrzyskie

Dla dzieci:

  • Animacje dla dzieci
  • Atrakcje dla dzieci
  • Pokój 2+1
  • Pokój 2+2

Standard obiektu:

  • Hotel 5*
  • Hotel 4*
  • Hotel 3*
  • Pensjonat
  • Apartamenty
  • Zamki i Pałace
  • Ośrodki Wypoczynkowe

Ocena gości:

  • Znakomity: ponad 9
  • Bardzo dobry: ponad 8
  • Dobry: ponad 7
  • Przyjemny: ponad 6

Zagranica:

  • Czechy
  • Słowacja
  • Chorwacja
  • Alpy
  • Węgry
  • Czarnogóra

City Breaks:

  • Kraków
  • Warszawa
  • Trójmiasto
  • Poznań
  • Wrocław
  • Zakopane
  • Toruń
  • Praga
  • Budapeszt

Zajrzyjmy do wnętrza. Przykładowa oferta.

galeria oferty travelista

Pierwszym widokiem, który masz przed oczami jest klasyczna galeria zdjęć oferty. W rogu widać ile procent możesz zaoszczędzić, natomiast po drugiej stronie widzisz cenę oferty, przycisk rezerwacyjny, a poniżej ocenę (i ilość opinii jaka składa się na tę średnią), procentowe i opisowe zadowolenie z danej oferty. Co dalej?

Krótki opis oferty, co warto wiedzieć

opis oferty co warto wiedzieć

Z czego składa się opisowa część oferty? Klikalne menu czyli:

  • Oferta
  • O hotelu
  • Lokalizacja
  • Opinie

Póki co zajmiemy się ofertą, natomiast trzy pozostałe elementy menu opiszę w dalszej części artykułu. Obok menu umieszczono informację ile osób obserwuje daną ofertę, przycisk polecenia oraz czas do końca oferty wraz z możliwością ustawienia przypomnienia.

Krótki opis obiektu, dlaczego Travelist poleca właśnie tę ofertę oraz co warto wiedzieć o pobycie w wybranym hotelu.

Rezerwacja oferty

rezerwacja oferty

Tutaj zaskoczenia również nie ma, w punkcie pierwszym masz dwa warianty ofert do wyboru (różnią się ceną za pobyt) i ewentualnymi elementami zawartymi w ofercie (wymienione w formie listy).

Punkt drugi to natomiast kalendarz do wyboru terminów. Zawiera legendę, aby łatwiej było zdecydować i tak kolejno: najniższa cena, specjalne ceny travelist, oferta regularna, pokoje dostępne ale nie można rozpocząć pobytu w tym terminie, brak wolnych miejsc. Wybierasz daty przyjazdu i wyjazdu, a także pokój i liczbę Gości.

Po kliknięciu dalej przechodzisz do uzupełnia swoich danych i dokonywania rezerwacji. Czas zajrzeć co oferują pozostałe widoki!

Kontakt i polecamy również

polecane i kontaktOstatni widok (powtarzalny na wszystkich podstronach ofertowych, podobnie, jak moduł rezerwacyjny), przedstawia dane kontaktowe do Travelista oraz polecane oferty (w formacie 3 oferty razy 4 slidery).

O hotelu

informacje o hotelu

Zakładka o hotelu to opisy tego co znajduje się w obiekcie i okolicach, jakie atrakcje znajdą zarówno starsi i młodsi oraz jakiego rodzaju jedzenie oferowane jest w obiekcie. W dalszej części, tak jak wspomniałem wyżej widzimy powtarzalne widoki, czyli moduł rezerwacyjny oraz kontakt i polecane oferty.

Lokalizacja, atrakcje okolicy

atrakcje w okolicy

Krótki opis na temat okolicznych atrakcji, miejscowości w okolicy i atrakcji w nich się znajdujących. Widzisz także co można zwiedzić zarówno aktywnie oraz po prostu chcąc pozwiedzać.

Lokalizacja

hotel lokalizacja

Najważniejsze punkty orientacyjne w okolicach hotelu i odległość do nich.

Czas dojazdu

mapa z lokalizacją hoteluMapa z zaznaczonym obiektem, i orientacyjnym czasem ile zajmie dojazd z największych polskich miast.

Ile zajmie Ci dojazd

dojazd do hotelu jak długo

Najważniejsze dane adresowe obiektu a także miejsce na wpisanie adresu mailowego, w celu obrania trasy dojazdu. Poniżej po raz kolejny widoki powtarzalne, czyli rezerwacja oraz polecone obiekty.

Opinie

opinie na temat obiektu

Ostatnia zakładka w ofercie to opinie. Znajdują się tam recenzje Gości hotelowych, wraz z oceną poszczególnych elementów i ogólną średnią, zarówno tego konkretnego recenzenta, jak i zbiorczą, zebraną ze wszystkich recenzji. Wszystkie napisane recenzje można przejrzyście filtrować i wybrać według kategorii (grupa przyjaciół, rodzina, para, seniorzy) oraz posortować według daty bądź oceny.

Jakie elementy można oceniać?

  • Lokalizacja
  • Personel
  • Czystość pokoju
  • Stosunek jakości do ceny
  • Komfort
  • Usługi i wyposażenie
  • Wyżywienie.

Poniżej tradycyjnie moduły pojawiające się wcześniej czyli możliwość rezerwowania oraz polecanych hoteli.

*wykorzystane materiały graficzne należą do firmy Travelist sp. z o.o


Michał Płomiński
Wielbiciel podróży wszelkich, absolwent zarządzania mediami, dziennikarz z wyboru. Ta osobliwa mieszanka przerodziła się w pasję, a pasja, w sposób na życie - pomoc hotelarzom! Prywatnie, entuzjasta kina niezależnego. Obsesyjnie zakochany w angielskim futbolu.






przeczytaj
również
Wizytówka w Google Maps i Hotel Search – nowe udogodnienia! - miniatura Wizytówka w Google Maps i Hotel Search – nowe udogodnienia!
Google w związku z dużym postawieniem na swoje narzędzie Hotel Search, mocno przebudowuje swoje dotychczasowe usługi. Głównym elementem maj...

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars


Kampanie brandowe w Google Ads – badania marketingowe - miniatura Kampanie brandowe w Google Ads – badania marketingowe
Przygotowaliśmy badania marketingowe dotyczące ochrony marki w Google Ads, sprawdźmy więc jak w roku 2019 podchodzą hotelarze do prezentowa...

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars


Angels Home, pełna strategia marketingowa - miniatura Angels Home, pełna strategia marketingowa
Budowa pełnej strategii marketingowej dla obiektów z branży hotelarskiej to nie lada wyzwanie. W tym konkretnym przypadku mówimy o dwóch ek...

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars


Marka hotelu dziś znaczy więcej niż kiedykolwiek - miniatura Marka hotelu dziś znaczy więcej niż kiedykolwiek
Lato w pełni i mnóstwo hoteli ma teraz stuprocentowe obłożenie. Mogę się z Tobą założyć, że pierwszymi obiektami zapełniającymi się do gran...

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars


Google Hotel Search – Badania branży hotelarskiej! - miniatura Google Hotel Search – Badania branży hotelarskiej!
Kilka dni temu opisałem, jak wygląda i na czym polega usługa Google Hotel Search. Nadeszła chwila, kiedy nasze badania przeprowadzone wśród...

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars


Google Hotel Search, jak wygląda usługa? - miniatura Google Hotel Search, jak wygląda usługa?
Pewnym było, że nadejdzie taka chwila, kiedy Google będzie chciało z przytupem wkroczyć na rynek travel i przejąć solidny kawałek tortu wł...

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars


Jak zdjęcia i opinie o hotelu wpływają na rezerwacje - miniatura Jak zdjęcia i opinie o hotelu wpływają na rezerwacje
Obecnie Goście hotelowi kupują w pierwszej kolejności oczami. Owszem, jeśli masz dobrą lokalizację i cenę, łatwiej podjąć decyzję o zakupie...

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars


bookingsolutions.pl