Booking
14 stycznia 2020

Jak założyć konto hotelu w Expedia Group

Expedia Group to jedna z najważniejszych platform podróżnych na całym świecie, firma matka dla wielu popularnych ogólnoświatowych marek travelowych (między innymi: Hotels.com, Egencia, HomeAway, opisywane przeze mnie Trivago, czy najważniejszy produkt, którym zajmiemy się dziś – Expedia.com).




04 grudnia 2019

Zobacz jak działa Booking Optymalizator i zarabiaj w 2 tygodnie!

Oferta na Booking.com nieustannie jest bardzo ważną częścią sprzedaży noclegów przez internet. Ważne jest, aby wizytówka była zoptymalizowana w odpowiedni sposób. Czy wypełnienie wizytówki w 100% wystarczy do znalezienia się wysoko i zwiększenia sprzedaży? Sprawdźmy!




04 stycznia 2019

Travelist, czym jest, jakie oferty zawiera i jakie są opinie o serwisie

Dziś postanowiłem wziąć pod lupę serwis Travelist.pl. Wszelkie serwisy turystyczne, oferujące zniżki rezerwacyjne są u nas coraz bardziej popularne. Podobnie jak w przypadku opisywanych przeze mnie wcześniej stron, tak i tu decydujący czynnik to oferty zniżkowe. Zobaczmy więc, co oferuje serwis!




12 lipca 2018

TripAdvisor, co to jest i jak dodać obiekt?

Mam przeczucie graniczące z pewnością, że o TripAdvisor słyszał niemal każdy. Tobie zapewne ta nazwa również nie jest obca. Mnóstwo ludzi zapewne korzystało kiedyś raz, bądź wielokrotnie z tego właśnie serwisu, czy raczej agregatora opinii, natomiast moim zdaniem warto dowiedzieć się czegoś więcej na jego temat. Sprawdźmy co proponuje serwis, i jak dodać swój obiekt!




13 czerwca 2018

HolidayCheck i Zoover, czyli popularne portale wakacyjne

Zoover jest jednym z elementów składających się na Holiday Check Group AG*. Jaka jest rola obu tych serwisów? Skupiają opinie, oceny, zdjęcia i wakacyjne filmy z podróży. Opinie stają się coraz ważniejszym elementem podróży, obecni użytkownicy internetu traktują znalezione tam opinie za bardziej istotne, z racji tego, że sami dużo częściej je po sobie zostawiają.




11 maja 2018

HRS Deals, jak wyglądają oferty specjalne?

W ostatnich latach na rynku powstało mnóstwo portali rezerwacyjnych. Nie ma w tym nic dziwnego, bo rezerwacji szuka każdy. Od pojedynczych Gości prywatnych przez rodziny z dziećmi szukające wakacji, aż po Gości biznesowych szukających jednodniowego noclegu. Co więc zrobić, aby nie zagubić się w gąszczu dostępnych w internecie ofert i wybrać tę, która będzie najbardziej odpowiednia?




23 marca 2018

Hotel Trivago. Jak korzystać?

Dzisiaj w internecie panuje zasada, że to użytkownik powinien być na pierwszym miejscu. Niezależnie o jakiego typu stronach internetowych mówimy, pierwszorzędnym celem jest wygoda i intuicyjność dla potencjalnego użytkownika. W styczniu pisałem o tym jakie korzyści Hotel Trivago daje hotelarzom, dzisiaj natomiast pokaże Ci, jak korzystać z Trivago pod kątem poszukiwania noclegu.




30 stycznia 2018

Booking – oferty bezzwrotne, a wzrost zysków

Pamiętasz poprzedni artykuł, w którym napisałem o tym, jak założyć wizytówkę na Bookingu? Jeśli nie, to zapraszam do zapoznania się z nim, istnieje szansa, że dowiesz się czegoś nowego na temat funkcjonowania Twojego obiektu hotelowego w tym serwisie OTA. Zastanawiasz się jak zwiększyć szansę na to, żeby poszukujący wybrał Twój obiekt? Spójrz w stronę ofert bezzwrotnych!




24 stycznia 2018

Booking Extranet – jak dodać obiekt

Booking jest wszędzie, i niemal każdy na tym konkretnym OTA jest. Nieważne, czy hotel znajduje się w Zakopanem, w Kołobrzegu, czy w Afryce, jest ogromna szansa, że szukając noclegu w jakimkolwiek miejscu, znajdziesz go właśnie w tym OTA. To powoduje, że konkurencja jest ogromna i obiektów noclegowych o przeróżnych standardach będzie mnóstwo. Co więc możesz zrobić, żeby to właśnie Twój hotel, był tym, który Goście chcą rezerwować? Możesz lepiej poznać swój Booking!




12 stycznia 2018

Hotel Trivago, co serwis oferuje hotelom

Moda na wyszukiwanie noclegów w meta wyszukiwarkach trwa już od dłuższego czasu. Poszukując noclegu, ludzie chętnie z tego korzystają, bo jest to wygodne, a hotele dostrzegły potencjał, bo mimo wszystko znacznie łatwiej dotrzeć do szerszego grona odbiorców naszej oferty. Większość z nas, słysząc metawyszukiwarka, mają przed oczami logo Booking.com. Trivago, to kolejna z popularnych stron tego rodzaju. Ale wszystko po kolei.