#3

kampanie

AdWords

Najskuteczniejsza reklama w wyszukiwarce internetowej

WIĘCEJ



AdWords dla hoteli

Kampania AdWords to usługa polegająca na stworzeniu skutecznej i rozbudowanej strategii reklamowej zarówno w wyszukiwarce jak i na mapach Google.

Korzyści:
  • dedykowane kampanie dla hoteli w wyszukiwarce oraz na mapach Google
  • reklama precyzyjnie skierowana do konkretnej lokalizacji i grupy klientów
  • atrakcyjne reklamy banerowe oraz tekstowe
  • dokładna analiza wszystkich działań marketingowych
  • dynamiczny remarketing, który trafi do użytkowników wcześniej zainteresowanych naszą ofertą
  • przejrzysta forma płatności, za kliknięcia

AdWords w wyszukiwarce Google

Kampanie AdWords dają możliwość wyświetlania reklam zarówno w wynikach wyszukiwania, poczcie Gmail oraz na konkretnych stronach internetowych. Kampanie w wynikach wyszukiwania cechuje praktycznie natychmiastowe pojawienie się w Google na wybrane słowa kluczowe. Płacimy tylko za efekt, czyli kliknięcie w naszą reklamę i przejście na naszą stronę internetową. Reklamy pojawiają się na pierwszej stronie w wynikach wyszukiwania po wpisaniu przez użytkowników słów kluczowych, które dodamy do naszej kampanii. Reklamy mają formę tekstową. Jesteśmy w stanie mierzyć ilość rezerwacji przez stronę pochodzących z kampanii. Możemy wyprzedzić Booking.com, w reklamach AdWords na frazy związane z naszym hotelem.
kampanie AdWords dla hoteli - zwiększ widoczność
AdWords dla hotelu - reklamy banerowe

AdWords w sieci reklamowej

Kampanie AdWords, to świetna promocja hotelu. Dają możliwość wyświetlania reklam graficznych oraz tekstowych, w formie banerów wyświetlanych na innych stronach internetowych. Mamy szereg możliwości przy kierowaniu naszej kampanii tak, aby wyświetlała się odpowiednim odbiorcom. Kampanie możemy kierować na strony internetowe o określonej tematyce, lub zawierające określone słowa kluczowe. Możemy także kierować reklamy do użytkowników cechujących się konkretnymi zainteresowaniami lub na konkretne wybrane przez nas strony internetowe. Płacimy tylko za kliknięcia w reklamę. Zareklamuj swój hotel

Remarketing w kampaniach

Adwords w hotelu - remarketing W kampaniach zostanie zastosowany remarketing. Polega on na zbieraniu tzw. “ciasteczek” osób, które trafiły na naszą stronę, jednak nie zdecydowały się jeszcze np. na założenie darmowego konta, lub skontaktowanie się z hotelem. Następnie nasze reklamy wyświetlają się tym użytkownikom podczas przeglądania innych stron oraz Facebooka, w celu stymulowania ich powrotu na stronę internetową. Użytkownicy często potrzebują więcej niż jednej wizyty na stronie, by podjąć decyzję. Remarketing ma trafiać właśnie do takich osób. Płacimy oczywiście za kliknięcia.

Remarketing dynamiczny

Kampanie AdWords dają nam możliwość wyświetlania naszym użytkownikom (którzy nie złożyli rezerwacji) reklamy, w których pojawiają się oferty konkretnych, oglądanych przez nich wcześniej pokoi wraz z cenami i promocjami. Dzięki temu reklamy są maksymalnie dopasowane do tego, co danego użytkownika interesuje. Stymulujemy go w ten sposób do podjęcia decyzji o rezerwacji pokoju na naszej stronie.
AdWords dla hotelu - reklama remarketing
Kampanie AdWords - Analiza Internetowa

Analiza internetowa

Dzięki zaawansowanej analityce strony internetowej oraz wszystkich prowadzonych działań jesteśmy w stanie szybko i precyzyjnie wyciągać najważniejsze wnioski i optymalizować prowadzone kampanie. Pozwala to na maksymalizację efektów działań oraz zwiększenie zwrotu z inwestycji.
Zwiększ swoje rezerwacje
Zacznij z nami
nowy projekt

bookingsolutions.pl