#1

marketing

hotelu 360o

Kompleksowa usługa internetowa dopasowana do Twojego obiektu

WIĘCEJ



Profesjonalny marketing w hotelarstwie

Marketing 360 to kompleksowy pakiet usług które oferujemy w celu zwiększenia zysku hotelu, z wykorzystaniem wszystkich dostępnych na rynku narzędzi marketingowych.


Korzyści:
  • stworzenie nowej strony internetowej z wykorzystaniem najnowszych trendów i technologii
  • kampanie AdWords z pełną analityką
  • opracowanie i prowadzenie wizytówek hotelu na portalach rezerwacyjnych
  • analiza i moderacja opinii gości pochodzących ze wszystkich źródeł
  • zaprojektowanie i kreatywne prowadzenie profili na portalach społecznościowych
  • zaawansowany i twórczy remarketing
  • efektywne przesunięcie kanału sprzedaży bezpośrednio na recepcję hotelu
  • kompletna analiza wyników sprzedażowych i marketingowych
  • pełna obsługa posprzedażowa na wszystkich etapach rezerwacji

Strona internetowa obiektu

Oferujemy kompleksową usługę zmodernizowania obecnej lub wykonania nowej strony internetowej obiektu wraz ze zredagowaniem treści, wykonaniem profesjonalnych zdjęć, przygotowaniem silnika rezerwacyjnego oraz panelu CMS, który umożliwia dokonanie samodzielnych zmian na stronie. Oferta obejmuje stworzenie witryny z wykorzystaniem najnowszych technologii IT, będzie ona w pełni dostosowana do wszystkich urządzeń mobilnych, dzięki czemu goście hotelu będą mogli rezerwować noclegi z poziomu telefonu komórkowego.
  • zapewniamy wzrost poziomu rezerwacji bezpośrednio przez silnik rezerwacyjny, umieszczony na stronie internetowej,
  • modernizujemy wizerunek obiektu w internecie na tle konkurencji,
  • gwarantujemy możliwość rezerwacji pokoju z poziomu wszystkich urządzeń mobilnych (w tym telefonu komórkowego),
  • za pomocą panelu CMS dajemy możliwość samodzielnego wprowadzania zmian na stronie,
  • poprawiamy pozycjonowanie strony internetowej hotelu, w organicznych wynikach wyszukiwania Google.
marketing w hotelarstwie to więcej rezerwacji
AdWords - zwiększ widoczność w wyszukiwarce

AdWords w wyszukiwarce Google

Kampanie AdWords dają możliwość wyświetlania reklam zarówno w wynikach wyszukiwania, poczcie Gmail oraz na konkretnych stronach internetowych. Kampanie w wynikach wyszukiwania cechuje praktycznie natychmiastowe pojawienie się w Google, na wybrane słowa kluczowe. Płacimy tylko za efekt, czyli kliknięcie w naszą reklamę i przejście na naszą stronę internetową. Reklamy pojawiają się na pierwszej stronie w wynikach wyszukiwania, po wpisaniu przez użytkowników słów kluczowych, które dodamy do naszej kampanii. Reklamy mają formę tekstową. Jesteśmy w stanie mierzyć ilość rezerwacji przez stronę pochodzących z kampanii. Możemy wyprzedzić Booking.com w reklamach AdWords, na frazy związane z hotelem.
Zareklamuj swój hotel

AdWords w sieci reklamowej

Kampanie AdWords dają możliwość wyświetlania reklam graficznych oraz tekstowych, w formie banerów wyświetlanych na innych stronach internetowych. Mamy szereg możliwości przy kierowaniu naszej kampanii tak, aby wyświetlała się odpowiednim odbiorcom. Kampanie możemy kierować na strony internetowe, które zawierają konkretne słowa kluczowe, lub zajmują się określoną tematyką. Możemy także kierować reklamy do użytkowników cechujących się konkretnymi zainteresowaniami lub na konkretne wybrane przez nas strony internetowe. Płacimy tylko za kliknięcia w reklamę.
Kampanie AdWords - reklamy

Remarketing w kampaniach

Remarketing w kampaniach AdWords W kampaniach zostanie zastosowany remarketing. Polega on na zbieraniu tzw. “ciasteczek” osób, które trafiły na naszą stronę, jednak nie zdecydowały się jeszcze np. na założenie darmowego konta, lub skontaktowanie się z hotelem. Następnie nasze reklamy wyświetlają się tym użytkownikom podczas przeglądania innych stron oraz Facebooka, w celu stymulowania ich powrotu na stronę. Użytkownicy często potrzebują więcej niż jednej wizyty na stronie, by podjąć decyzję. Remarketing ma trafiać właśnie do takich osób. Płacimy oczywiście za kliknięcia.

Remarketing dynamiczny

Kampanie AdWords dają nam możliwość wyświetlania naszym użytkownikom (którzy nie złożyli rezerwacji) reklamy, w których pojawiają się oferty konkretnych, oglądanych przez nich wcześniej pokoi wraz z cenami i promocjami. Dzięki temu reklamy są maksymalnie dopasowane do tego, co danego użytkownika interesuje. Stymulujemy go w ten sposób do podjęcia decyzji o rezerwacji pokoju na naszej stronie.
Reklama - dynamiczny remarketing
Marketing hotelu - analiza internetowa.

Analiza internetowa

Dzięki zaawansowanej analityce strony internetowej oraz wszystkich prowadzonych działań jesteśmy w stanie szybko i precyzyjnie wyciągać najważniejsze wnioski i optymalizować prowadzone kampanie. Pozwala to na maksymalizację efektów działań oraz zwiększenie zwrotu z inwestycji.
Zwiększ swoje rezerwacje
Booking.com - audyt

Analiza wizytówki obiektu w serwisach rezerwacyjnych

Booking Optymalizator
  • przeprowadzamy audyt strony hotelu, składający się ze szczegółowej oceny 127 elementów wpływających na postrzeganie obiektu,
  • zwiększamy pozycję hotelu w serwisach rezerwacyjnych, bez konieczności podwyższania prowizji,
  • poprawiamy wizerunek i atrakcyjność hotelu w internecie,
  • stosujemy autorskie rozwiązania IT, które sprawiają, że jesteśmy liderem w dziedzinie pozycjonowania hoteli w wyszukiwarkach rezerwacyjnych.
Wizytówka hotelu
  • sprawdzamy atrakcyjność ogłoszenia w porównaniu do innych obiektów,
  • doradzamy, jak wyróżnić swoją wizytówkę na tle konkurencji,
  • analizujemy wszystkie promocje i podpowiadamy z czego jeszcze należy skorzystać,
  • wybieramy najlepsze zdjęcie jako wizytówkę hotelu.

Analiza zdjęć

Szczegółowo sprawdzamy każde zdjęcie z oferty. Wybieramy te, które są najciekawsze i pokazują hotel z najlepszej strony.
  • pod kątem wizerunkowym, pokazujemy największe atuty hotelu,
  • weryfikujemy jakość, ostrość, oraz wielkość zdjęć w ofercie,
  • sprawdzamy zasadność zdjęć, wraz z opisem,
  • doradzamy, jak uwypuklić zalety i wyeliminować wady.
weryfikacja zdjęć w serwisie rezerwacyjnym

Oferta

Analizujemy hotele o podobnych parametrach – lokalizacji, kategorii oraz cenach i staramy się przedstawić propozycję rozszerzenia oferty, tak żeby była atrakcyjniejsza od pozostałych obiektów.
  • sprawdzamy, czy oferta jest rozbudowana i posiada wszystkie możliwe opcje cenowe,
  • analizujemy zdjęcia zawarte w ofercie pod kątem zasadności oraz spójności z ofertą cenową,
  • sprawdzamy, czy są zawarte wszystkie możliwe promocje oraz piktogramy,
  • doradzamy, co należy jeszcze zmienić, żeby dopasować ofertę dla jak najszerszej grupy klientów.

Analiza otoczenia obiektu

Sprawdzamy i uzupełniamy wszystkie niezbędne informacje na temat okolicy obiektu, atrakcji, sklepów, najważniejszych punktów w mieście oraz lokalizacji Twojego obiektu.
  • sprawdzamy zaznaczone udogodnienia pod kątem realności i logiczności,
  • na podstawie listy wyboru weryfikujemy i uzupełniamy wszystkie udogodnienia w obiekcie,
  • zakładkę “warto wiedzieć” uzupełniamy o najistotniejsze informacje o funkcjonowaniu obiektu,
  • podpowiadamy co należy dodać, żeby uatrakcyjnić ofertę.
Gwarancja sukcesu
weryfikacja otoczenia w booking

Ocena opinii gości na portalach rezerwacyjnych

Przeprowadzimy kompleksową analizę i ocenę opinii na temat obiektu, na wszystkich portalach rezerwacyjnych, z uwzględnieniem sugestii gości.
  • weryfikujemy profil hotelu na portalach: Booking.com, Expedia, TripAdvisor, HotelCheck, Trivago, HRS, AirBnB,
  • analizujemy wady i zalety hotelu na podstawie opinii gości,
  • gwarantujemy szybką odpowiedź na opinie, wraz z zachęceniem do powrotu,
  • zwracamy szczególną uwagę na wszelkie propozycje zmian, sugerowane przez gości,
  • tworzymy propozycje spójnej strategii zarządzania opiniami.
Serwisy OTA

Prowadzenie Facebook, Instagram, Google+

Zaprojektujemy spójną strategię w mediach społecznościowych wraz z ofertą późniejszego prowadzenia profili tak, by wyższy zasięg i większa promocja hotelu i usług przełożyły się na wyższy zysk.
  • tworzymy i prowadzimy profil obiektu na Facebooku, Google+ i Instagramie,
  • prowadzimy kampanie reklamowe i konkursy,
  • informujemy o bieżących wydarzeniach w hotelu a także najbliższej okolicy,
  • gwarantujemy redagowanie aktualnych treści,
  • na bieżąco dodajemy zdjęcia i wydarzenia,
  • zapewniamy bezpośredni kontakt z klientem.
Portale społecznościowe

Recepcja jako dodatkowy kanał sprzedaży

Koncentrujemy swoją uwagę na zwiększeniu efektywności działań recepcji hotelu, tak by przynosił najwyższy zysk przy jednoczesnym zmniejszeniu udziału pośredników.
  • zwiększamy sprzedaż bezpośrednią prowadzoną przez recepcję,
  • minimalizujemy udział pośredników w strategii sprzedażowej,
  • usprawniamy promocję hotelu z pozycji recepcji,
  • tworzymy programy lojalnościowe dla stałych klientów,
  • oferujemy bezpośrednie zarządzanie cenami i usługami,
  • szkolimy personel pod kątem sprzedaży,
  • uczymy profesjonalnej obsługi klienta,
  • przekazujemy spisane procedury umożliwiające szkolenie nowego pracownika.
Sprzedawaj bezpośrednio
Analiza wyników sprzedaży

Analiza wyników sprzedaży łączonej

Proponujemy skrupulatną analizę dodatkowych usług oferowanych przez obiekt, wraz z sugestiami o co należy uzupełnić sprzedaż w kanale bezpośrednim. przełoży się to bezpośrednio na wzrost przychodów uzyskanych z usług zapominanych, bądź celowo pomijanych przez recepcję.
  • przeprowadzamy przegląd wszystkich usług dodatkowych oferowanych przez hotel,
  • wskazujemy usługi które powinny być objęte sprzedażą już na poziomie recepcji,
  • prowadzimy dodatkowe szkolenia dla pracowników z zakresu sprzedaży usług dodatkowych,
  • wskazujemy obszary w których istnieje potencjał sprzedażowy hotelu,
  • wprowadzamy tajemniczego klienta do oceny skuteczności sprzedaży przez recepcję.

Obsługa posprzedażowa

Dzięki naszej profesjonalnej obsłudze posprzedażowej, goście poczują się wyjątkowo. Już na samym początku procesu rezerwacji zaczniemy budować lojalność gości, co w perspektywie czasu zapewni rosnące zyski.
  • tworzymy wysokiej jakości newsletter, pomagający w budowie bazy danych,
  • oferujemy automatyczne podziękowania dla gości, bezpośrednio po rezerwacji oraz po wizycie w obiekcie (zarówno mailowo jak i smsem),
  • zachęcamy gości do pozostawienia opinii,
  • wysyłamy cykliczne maile z zaproszeniami,
  • zapewniamy wysyłkę ofert specjalnych.
Zacznij z nami
nowy projekt

bookingsolutions.pl