Booking optymalizator
Zwiększ zasięg swojej oferty bez podnoszenia prowizji dla pośrednika
Dobrze przygotowany profil obiektu na portalach rezerwacyjnych to skuteczne źródło pozyskiwania rezerwacji, w tym również bezpośrednich.
Nasza autorska usługa Booking Optymalizator pomaga w optymalizacji wizytówki bazując na algorytmach Bookingu, dzięki czemu Twoja oferta będzie atrakcyjna sprzedażowo, a jej zasięg wzrośnie bez podnoszenia prowizji dla portalu rezerwacyjnego.
Większy zasięg
prowizja bez zmian
Ponad 52% użytkowników OTA dokonuje rezerwacji bezpośrednich w obiekcie!
O średnio 47% wzrasta liczba wyświetleń, a tym samym zainteresowanie ofertą noclegową, gdy prezentowana jest w odpowiedni sposób. Twoja oferta na Bookingu to nie tylko ładne zdjęcia, ale także właściwe ustawienia techniczne.
Optymalizacja oferty pozwala na osiągnięcie tych samych efektów, co zwiększenie prowizji dla Bookingu – czyli większy zasięg. Zadbaj o większe zainteresowanie ofertą i pozyskuj nowych Gości.
Dostosowanie oferty
do algorytmu OTA
Sprawdź jak działamy?
01
Akceptacja zlecenia
02
Przygotowanie raportu
03
Przygotowanie materiałów
04
Wprowadzenie zmian
05
Zakończenie usługi
Na czym polega usługa?
- Szczegółowa analiza obiektu w wyszukiwarce Booking.com z perspektywy potencjalnego Gościa.
- Przygotowanie raportu z przeprowadzonej analizy.
- Analiza ustawień technicznych w extranecie mających bezpośredni wpływ na wyszukiwarkę portalu rezerwacyjnego.
- Zweryfikowanie i uzupełnienie zgodnie ze stanem faktycznym udogodnień w obiekcie.
- Wybranie najbardziej sprzedażowych i odpowiednich tematycznie zdjęć obiektu.
- Korekta graficzna oraz tagowanie zdjęć zgodnie z algorytmem portalu.
- Przygotowanie opisu spójnego z wizerunkiem obiektu w Internecie.
- Zredagowanie i opublikowanie odpowiedzi na brakujące komentarze Gości.
Kompleksowa
optymalizacja oferty
Zwiększenie zasięgu oferty w serwisie rezerwacyjnym, bez podnoszenia prowizji dla pośrednika. Optymalizacja profilu obiektu, aby osiągał jak najlepsze wyniki wyszukiwania. Dostosowanie oferty do ponad 150 parametrów wynikających z algorytmu OTA. Zwiększenie liczby wyświetleń w OTA, bez konieczności podnoszenia prowizji dla portalu.
W raporcie otrzymasz
- Ogólną ocenę obiektu w wynikach wyszukiwarki.
- Porównanie konkurencyjności obiektu w odniesieniu do podobnych obiektów w najbliższej okolicy.
- Sprawdzenie aktywnych ofert i promocji.
- Szczegółową ocenę obiektu w wynikach wyszukiwarki.
- Ocenę jakości i trafności zdjęć obiektu.
- Wskazówki jak wykonywać sprzedażowe sesje obiektów noclegowych.
Dostosowanie oferty
do algorytmu OTA
Bezpłatna konsultacja z naszym ekspertem
Chcesz zarabiać więcej? Porozmawiaj z naszym ekspertem!