Booking optymalizator

Zwiększ zasięg swojej oferty bez podnoszenia prowizji dla pośrednika

Dobrze przygotowany profil obiektu na portalach rezerwacyjnych to skuteczne źródło pozyskiwania rezerwacji, w tym również bezpośrednich.

Nasza autorska usługa Booking Optymalizator pomaga w optymalizacji wizytówki bazując na algorytmach Bookingu, dzięki czemu Twoja oferta będzie atrakcyjna sprzedażowo, a jej zasięg wzrośnie bez podnoszenia prowizji dla portalu rezerwacyjnego.

wykres liniowy

Większy zasięg
prowizja bez zmian

Czy wiesz, że…

Ponad 52% użytkowników OTA dokonuje rezerwacji bezpośrednich w obiekcie!

O średnio 47% wzrasta liczba wyświetleń, a tym samym zainteresowanie ofertą noclegową, gdy prezentowana jest w odpowiedni sposób. Twoja oferta na Bookingu to nie tylko ładne zdjęcia, ale także właściwe ustawienia techniczne.

Optymalizacja oferty pozwala na osiągnięcie tych samych efektów, co zwiększenie prowizji dla Bookingu – czyli większy zasięg. Zadbaj o większe zainteresowanie ofertą i pozyskuj nowych Gości.

diagram

Dostosowanie oferty
do algorytmu OTA

Sprawdź jak działamy?

01

Akceptacja zlecenia

02

Przygotowanie raportu

03

Przygotowanie materiałów

04

Wprowadzenie zmian

05

Zakończenie usługi

Na czym polega usługa?

  • Szczegółowa analiza obiektu w wyszukiwarce Booking.com z perspektywy potencjalnego Gościa.
  • Przygotowanie raportu z przeprowadzonej analizy.
  • Analiza ustawień technicznych w extranecie mających bezpośredni wpływ na wyszukiwarkę portalu rezerwacyjnego.
  • Zweryfikowanie i uzupełnienie zgodnie ze stanem faktycznym udogodnień w obiekcie.
  • Wybranie najbardziej sprzedażowych i odpowiednich tematycznie zdjęć obiektu.
  • Korekta graficzna oraz tagowanie zdjęć zgodnie z algorytmem portalu.
  • Przygotowanie opisu spójnego z wizerunkiem obiektu w Internecie.
  • Zredagowanie i opublikowanie odpowiedzi na brakujące komentarze Gości.
wykres

Kompleksowa
optymalizacja oferty

Jakie są korzyści optymalizacji oferty?

Zwiększenie zasięgu oferty w serwisie rezerwacyjnym, bez podnoszenia prowizji dla pośrednika. Optymalizacja profilu obiektu, aby osiągał jak najlepsze wyniki wyszukiwania. Dostosowanie oferty do ponad 150 parametrów wynikających z algorytmu OTA. Zwiększenie liczby wyświetleń w OTA, bez konieczności podnoszenia prowizji dla portalu.

W raporcie otrzymasz

  • Ogólną ocenę obiektu w wynikach wyszukiwarki.
  • Porównanie konkurencyjności obiektu w odniesieniu do podobnych obiektów w najbliższej okolicy.
  • Sprawdzenie aktywnych ofert i promocji.
  • Szczegółową ocenę obiektu w wynikach wyszukiwarki.
  • Ocenę jakości i trafności zdjęć obiektu.
  • Wskazówki jak wykonywać sprzedażowe sesje obiektów noclegowych.
diagram

Dostosowanie oferty
do algorytmu OTA

Rzetelna Firma

Bezpłatna konsultacja z naszym ekspertem

Chcesz zarabiać więcej? Porozmawiaj z naszym ekspertem!