blog tło

Blog ekspercki


Nasze spojrzenie na marketing w hotelarstwie.

30 listopada 2018

Google Ads, generowanie leadów na wesela, wiesz jak je pozyskiwać?

Wydawałoby się, że generowanie leadów na wesela i imprezy okolicznościowe różnego rodzaju, to temat powszechnie znany i komentowany, zwłaszcza na rynku obiektów, które udostępniają swoje sale bądź plenery na tego typu wydarzenia. Mało tego, wielu hotelarzy uważa stworzenie kampanii reklamowej na wyżej wymienione, za sprawę prostą do wykonania i niewymagającą nadmiernych nakładów pracy.




20 listopada 2018

Badania czyli 13 pytań o marketing restauracji hotelowych

W Booking Solutions tym razem wzięliśmy pod lupę restauracje w polskich hotelach. Zadaliśmy hotelarzom i menedżerom restauracji hotelowych 13 pytań na temat funkcjonowania gastronomii w ich obiektach! Jakie to były pytania i co z tego wyszło? Jakie odpowiedzi otrzymaliśmy? Przekonajmy się!




03 października 2018

Optymalizacja stron internetowych, Zrób sam podstawowy audyt SEO

Spotykając się nie tylko z hotelarzami, ale również z przedstawicielami jakichkolwiek innych branż, działających online spotykam się z przeróżnymi pytaniami. Co to jest ta optymalizacja stron www, czemu ona ma właściwie służyć? Czy podstawowy Audyt SEO można zrobić samemu?




19 września 2018

Badania branży, czy rynek hotelarski zmienił się w online? 11 pytań!

Wielkie badania branży hotelarskiej są już gotowe, czas zapoznać się z wynikami. Spróbuję tym samym odpowiedzieć, czy biznes hotelowy to teraz biznes online! Sprawdźmy więc, czy hotelarze mają dziś problemy z pozyskiwaniem Gości!




10 sierpnia 2018

Moja Firma w Google Maps, obserwujemy statystyki

Na pewno zadawałeś sobie kiedyś pytanie „co daje mi wizytówka na mapach Google?” Zajrzyjmy do statystyk i przekonajmy się! Wiesz już, jak założyć wizytówkę Google, i dlaczego pełni ona kluczową rolę w dzisiejszym marketingu Twojego obiektu. Opisałem również jak zweryfikować wizytówkę Google, mam nadzieję, że ta mała seria artykułów, pozwoli Ci w pełni zapanować nad Twoim kontem Google Moja Firma!*




30 lipca 2018

Wizytówka Google Moja Firma, weryfikacja

W moim ostatnim artykule dowiedziałeś się jak założyć wizytówkę Google Moja Firma. Pewnie sam zauważyłeś, że wcale nie trwa to pięć minut i trzeba wykonać sporo kroków, zanim będziesz mógł powiedzieć „stworzyłem wizytówkę swojego hotelu w Google”.




20 lipca 2018

Wizytówka Google Moja Firma, jak założyć

Widoczność w internecie jest niezwykle istotna w każdej branży, hotelarstwo nie jest tu żadnym wyjątkiem. Jednym ze sposobów na zwiększenie widoczności hotelu w internecie jest wizytówka Google Moja Firma, jak ją założyć i jakie korzyści przyniesie? Na te i kilka innych pytań postaram się odpowiedzieć w tym właśnie artykule.




12 lipca 2018

TripAdvisor, co to jest i jak dodać obiekt?

Mam przeczucie graniczące z pewnością, że o TripAdvisor słyszał niemal każdy. Tobie zapewne ta nazwa również nie jest obca. Mnóstwo ludzi zapewne korzystało kiedyś raz, bądź wielokrotnie z tego właśnie serwisu, czy raczej agregatora opinii, natomiast moim zdaniem warto dowiedzieć się czegoś więcej na jego temat. Sprawdźmy co proponuje serwis, i jak dodać swój obiekt!




13 czerwca 2018

HolidayCheck i Zoover, czyli popularne portale wakacyjne

Zoover jest jednym z elementów składających się na Holiday Check Group AG*. Jaka jest rola obu tych serwisów? Skupiają opinie, oceny, zdjęcia i wakacyjne filmy z podróży. Opinie stają się coraz ważniejszym elementem podróży, obecni użytkownicy internetu traktują znalezione tam opinie za bardziej istotne, z racji tego, że sami dużo częściej je po sobie zostawiają.




11 maja 2018

HRS Deals, jak wyglądają oferty specjalne?

W ostatnich latach na rynku powstało mnóstwo portali rezerwacyjnych. Nie ma w tym nic dziwnego, bo rezerwacji szuka każdy. Od pojedynczych Gości prywatnych przez rodziny z dziećmi szukające wakacji, aż po Gości biznesowych szukających jednodniowego noclegu. Co więc zrobić, aby nie zagubić się w gąszczu dostępnych w internecie ofert i wybrać tę, która będzie najbardziej odpowiednia?




20 kwietnia 2018

Opinie o hotelach. Czy wciąż są ważne?

Opinie o hotelach mogą się zmieniać, zarządy, właściciele, wystrój. Jedna rzecz natomiast się nie zmienia. Jeśli hotel ma zbyt wiele negatywnych opinii, to raczej nie będzie miał zbyt wielu Gości. Problemem dla Ciebie i pewnie mnóstwa innych hotelarzy jest fakt, że źródeł opinii jest mnóstwo, nie zawsze więc jesteś w stanie kontrolować wszystkie źródła opinii z należytą uwagą. A już na pewno nie jesteś w stanie robić tego na bieżąco. Dlatego na końcu artykułu mam dla Ciebie 20 gotowych odpowiedzi!




04 kwietnia 2018

Strona www hotelu Biały Dwór – Nasza nowa realizacja!

Mamy ogromną przyjemność zaprezentować nasz najnowszy projekt! Strona internetowa hotelu Biały Dwór! Hotel zlokalizowany jest w Białej Panieńskiej, tuż przy trasie 25. Charakteryzuje się świetną ofertą weselną i imprezami okolicznościowymi na najwyższym poziomie. Do dyspozycji Gości, jest również strefa relaksu, natomiast w okresie letnim można skorzystać z Chaty Grillowej! Pomimo, iż wiesz jak dodać obiekt na Booking, i przynosi Ci to korzyści, to jednak strona internetowa powinna być najważniejszym źródłem rezerwacji.




23 marca 2018

Hotel Trivago. Jak korzystać?

Dzisiaj w internecie panuje zasada, że to użytkownik powinien być na pierwszym miejscu. Niezależnie o jakiego typu stronach internetowych mówimy, pierwszorzędnym celem jest wygoda i intuicyjność dla potencjalnego użytkownika. W styczniu pisałem o tym jakie korzyści Hotel Trivago daje hotelarzom, dzisiaj natomiast pokaże Ci, jak korzystać z Trivago pod kątem poszukiwania noclegu.




20 marca 2018

Biznes plan hotelu. Co powinien zawierać?

Rynek hotelarski w naszym kraju rośnie nieustannie. W samym 2018 roku ma on zanotować wzrost o 6% względem poprzedniego. Co to oznacza dla Ciebie i wszystkich innych hotelarzy? Dodatkowe 8000 pokoi, którymi dysponować będzie Twoja konkurencja. Już dziś zaistnienie w sektorze hotelowym nie jest prostą sprawą, zwłaszcza dla małych indywidualnych obiektów. Co więc powinieneś zrobić, chcąc myśleć o znalezieniu swojej niszy? Biznes plan hotelu powinien być pierwszym krokiem!




08 marca 2018

Strona internetowa hotelu. Dlaczego WordPress?

Bezpośrednia strona hotelu, to od zawsze najważniejsza wizytówka Twojego obiektu i moim zdaniem jeszcze bardzo długo nic się w tej kwestii nie zmieni. Nie zamierzam tłumaczyć Ci, że Twoja witryna powinna być jedynym kanałem sprzedaży na jaki postawisz, bo byłby to nienajlepszy pomysł. Jednak zgodzisz się ze mną, że strona bezpośrednia, daje Ci największe możliwości pokazania charakteru Twojego obiektu, prawda?




bookingsolutions.pl