blog tło

Ekspercki blog hotelarski

Nasze spojrzenie na hotelarstwo i marketing

5 rzeczy które musisz zrobić jeszcze przed rozpoczęciem sezonu

Wakacje to dla niemalże wszystkich obiektów hotelowych okres wzmożonego obłożenia. Mogłoby się wydawać, że skoro hotel zazwyczaj w tym okresie ma odpowiednio dużo gości, to nie ma potrzeby niczego planować. Czy faktycznie sprawa jest aż tak prosta? Czy skoro w okresie wakacyjnym nasz hotel jest pełen gości to możemy siedzieć bezczynnie i oczekiwać na spływające...

Dlaczego choć nie chcesz, to musisz być na Booking.com?

Statystyki są jednoznaczne – turyści, którzy korzystają z Booking.com każdego roku dokonują coraz więcej rezerwacji w polskich hotelach i innych obiektach noclegowych. To sprawia, że pozostałe dostępne w Polsce serwisy rezerwacyjne nie są w stanie prześcignąć holenderskiego giganta. O skali popularności wyszukiwarki Booking.com świadczy chociażby fakt, że praktycznie każdy kto organizuje swoje podróże za pomocą...

5 elementów w Booking.com, które zwiększają liczbę wyświetleń!

Marka Booking.com znana jest na całym świecie, głównie za sprawą doskonałego marketingu. Czy można wykorzystać ich działania oraz budżety marketingowe do wypromowania swojego obiektu w sieci? Oczywiście, że tak! Booking.com jako jeden z wiodących w Polsce OTA ma duży zasób użytkowników, szukających najlepszej oferty właśnie za pośrednictwem tego portalu. Na Booking.com codziennie dokonuje się rezerwacji...

4 korzyści z dobrze przygotowanej Wizytówki Google

Każdy kto korzysta z internetu, codziennie ma styczność z wizytówkami Google. Niestety, nie wszystkie firmy korzystają w pełni z możliwości jakie oferuje im bezpłatny profil. To właśnie odpowiednio uzupełniona Wizytówka Google sprawia, że informacje o firmie pojawiają się w wyszukiwarce i na mapach Google. Również ze strony użytkownika szukającego informacji to doskonałe rozwiązanie. Dzięki WG...

Google Hotel Free Links – nareszcie Twoje miejsce na bezpłatną reklamę w Wizytówce i na Mapach Google!

Mimo, że ostatnie 12 miesięcy nie było łatwe ani dla podróżujących, ani dla branży turystycznej, to z optymizmem patrzymy na nadchodzącą przyszłość. Ludzie z niecierpliwością czekają na moment, kiedy znowu będą mogli swobodnie podróżować i czerpać radość ze zwiedzania nowych miejsc. Obiekty hotelowe z kolei zastanawiają się, jak przyciągnąć do siebie Gości i zaspokoić potrzeby...

Dlaczego silnik rezerwacyjny to najważniejszy element na stronie WWW obiektu hotelowego?

O tym jak ważne jest przygotowanie obiektu do sprzedaży w internecie nie trzeba nikomu przypominać. Dziś bowiem, aż 80% rezerwacji pochodzi z tego źródła. Jeśli zrobiłeś już pierwszy krok i zainwestowałeś w stronę internetową, pozwól jej zarabiać! Jak tego dokonać? Pozwól, że przedstawię Ci kilka najistotniejszych faktów. Strona Twojego obiektu to swego rodzaju sklep internetowy,...

5 najważniejszych elementów, które powinna posiadać Twoja strona w 2021!

Wszyscy wiemy jak istotny stał się Internet dla prowadzenia działalności. Wiele osób zmieniło swoje przyzwyczajenia zakupowe i poszukuje usług bądź produktów online. Odnosi się to również do branży hotelarskiej, gdzie większość z nas decyduje się na rezerwację noclegu właśnie przez Internet. Dlatego też niezwykle ważne jest, aby obiekt hotelowy posiadał swoją sprzedażową stronę internetową. Każda...

Wakacyjne plany Polaków w 2021 roku

Doświadczyliśmy wielu wątpliwości w zeszłym roku, ale zapominamy już o tym! Wesoło wkraczamy w 2021 rok i szykujemy się do sezonu letniego. Aby podnieść Was na duchu, drodzy Hotelarze, przygotowaliśmy ankietę i wysłaliśmy ją do osób z różnych grup wiekowych żeby dowiedzieć się jak wyglądają ich plany wakacyjne. Jesteście ciekawi wyników? Świetnie! Będziecie zadowoleni! Pierwszą...

10 najważniejszych kroków, które musisz wykonać, aby przygotować się do otwarcia hotelu po pandemii

Jeszcze rok temu nie sądziliśmy, że dosięgnie nas pandemia i stracimy możliwość podróżowania, które do niedawna stało się nieodłączną częścią naszego życia. Sytuacja ta nie ograniczyła jednak snucia planów przez naszych gości odnośnie wypoczynku po zniesieniu restrykcji. Wręcz przeciwnie, po długim okresie izolacji każdy z nas chce wypocząć psychicznie, fizycznie marząc już o możliwości wyjazdu...

Czy rezerwacja jedzenia online rozwinie Twój biznes?

Jeszcze rok temu nie sądziliśmy, że aby przetrwać należy być obecnym w Internecie i przygotować swoją restaurację do nowych trendów związanych z zamawianiem jedzenia online.

Agroturystyka Ginkgo – wywiad

Trendy w turystyce zmieniają się. Obecnie, wielu ludzi szuka miejsca z dala od innych, gdzie będą czuć się bezpiecznie. Dzięki temu będą mogli uciec od zgiełku miasta oraz skupić się na relaksie i odpoczynku. Takim miejscem jest Agroturystyka Ginkgo, malowniczy domek położony w Sulisławiu w województwie Wielkopolskim. Jest to przepięknie urządzone miejsce, które zachwyci każdego...

Turystyka krajowa – jak przyciągnąć Gości w dobie kryzysu

Wpływ COVID-19 na branżę turystyczną jest ogromny. Wiele obostrzeń wpływa na funkcjonowanie obiektów hotelowych, które nie mogą w pełni działać. Ze względu na trwający okres pandemii, wielu ludzi zrezygnowało z podróży zagranicznych. Mówi się, że wszystko powoli będzie wracać do normy, jednakże wielu turystów nadal będzie miało obiekcje do podróży poza granice kraju. Ludzie czują...

Mapy Google w branży hotelarskiej

Google Maps to jedno z narzędzi firmy Google, które ma znaczący wpływ na wiele biznesów. Firma wciąż ulepsza swój produkt i wprowadza nowe funkcje, aby zwiększyć zasięg i działanie Map. Dlaczego Mapy Google są tak ważne w branży hotelarskiej? Obecnie ciężko wyobrazić sobie obiekt, który nie reklamuje się w wyszukiwarkach Google. Firma ta wprowadziła wiele...

Jak Wizytówka Google Moja Firma pomaga zareklamować obiekt

Wyobraźcie sobie piękne mazurskie jezioro, świeże powietrze i urocze domki z widokiem na to jezioro. Brzmi pięknie? Tak właśnie wygląda sytuacja z Kolorami Mazur – domkami do wynajęcia nad jeziorem Szeląg Wielki. Mówi się, że dobre miejsce nie potrzebuje reklamy, ale czy jest tak napewno? Nawet najlepsze i najpiękniejsze miejsce musi być widoczne dla innych,...

Strony internetowe dla hoteli – 7 punktów, dzięki którym zbudujesz idealną stronę dla swojego obiektu.

Strony internetowe są idealnym źródłem rezerwacji bezpośrednich dla hoteli. Mówi się, że 52% podróżujących wchodzi na stronę hotelu zanim podejmie decyzję o pobycie w danym obiekcie. Dlatego też odpowiednia graficznie i zaawansowana technologicznie strona internetowa wraz z narzędziami do rezerwacji powinna być zdecydowanym priorytetem dla hotelarzy. Na co powinni zwrócić uwagę przy zamawianiu takich stron?...