blog tło

Ekspercki blog hotelarski

Nasze spojrzenie na hotelarstwo i marketing

Jakie działania marketingowe zaplanować na 2022 rok?

Koniec roku to zawsze czas podsumowań i planów na nadchodzący Nowy Rok. Jak zaplanować najbliższy rok i poukładać działania, tak by osiągnąć wszystkie założone cele? Przełom roku to najlepszy czas na refleksję i spojrzenie na ostatnie 12 miesięcy. Takie podsumowanie pozwoli przeanalizować nie tylko osiągnięcia, ale również niewykorzystane możliwości. Jak przygotować podsumowanie roku? W naszej...

Jak będzie wyglądać marketing w 2022 roku?

Przed nami ostatni miesiąc 2021 roku, czas podsumowań, nowych planów i założeń. Ostatni rok upłynął pod znakiem dużych zmian, wykształciły się nowe obszary działań, również w marketingu. Obiekty, którym nie udało się wprowadzić poprawek do swoich dotychczasowych działań marketingowych, dzisiaj są daleko z tyłu za konkurencją.  Ilość obiektów noclegowych w Polsce w ostatnich 12 miesiącach...

5 powodów dla których warto zainwestować w stronę internetową

Każdy obiekt, który chce się rozwijać i poszerzać swoje możliwości, musi posiadać własną stronę internetową. Przy obecnej popularności Internetu i niemalże całkowitemu przeniesieniu do niego sprzedaży, strona to już podstawa. Warto zwrócić uwagę na to, że coraz częściej użytkownicy podczas dokonywania rezerwacji korzystają z urządzeń mobilnych. Dlatego jeśli Twoja oferta nie jest intuicyjna i dopasowana...

Jak reklamować hotel na Facebooku?

W Polsce Facebook nadal posiada największy potencjał wśród reklam w social mediach. Serwis jest bardzo dynamiczny i często wdrażane tam są nowe elementy, wiąże się to z kolei ze zwiększonym rozwojem i maksymalizacją zysków. Jeśli prowadzisz hotel i wiesz jak funkcjonują social media, to zapewne zastanawiasz się jak możesz dogonić trendy i w jaki sposób...

Oferty jesienno-zimowe w hotelu

Sezon wakacyjny już za nami, ale ruch w obiektach hotelowych jest nadal spory. Turyści nie odpuszczają i jesienią planują wyjazdy wypoczynkowe. Warto zatem przygotować się na nadchodzący jesienno-zimowy okres i dopasować swoją ofertę do tzw. gorących terminów. Wykorzystaj nadchodzące dni by przygotować między innymi pakiety pobytowe dla swoich Gości. Jako hotelarz musisz mieć świadomość, że...

Duży zysk niewielkim kosztem czyli jak zagospodarować niewielki budżet i dotrzeć do potencjalnych Gości

Czy wiesz, że nawet niewielka inwestycja w marketing internetowy to gwarancja zwiększenia zainteresowania ofertą? Kiedyś słowo “marketing” kojarzyło się ze standardową formą reklamy: ulotki, banery, wizytówki. Dziś tradycyjne jego pojęcie zastępujemy reklamą w Internecie. Przez ostatnie 10 lat marketing internetowy czyli e-marketing stał się najważniejszą formą reklamy. Sami na przecież jesteśmy zaskoczeni gdy ktoś nie...

Weryfikacja obiektu w Booking.com

Każdy kto zdecydował się na współpracę z Bookingiem wie, że aby dokonać pełnej rejestracji obiektu należy potwierdzić jego lokalizację za pomocą kodu weryfikacyjnego. Jest to warunek konieczny do udostępnienia obiektu do sprzedaży u tego pośrednika. W wielu przypadkach to właśnie na tym etapie właściciele obiektów hotelowych napotykają problemy i potrzebują wsparcia.  Jak wygląda weryfikacja obiektu...

„Twoja Wizytówka Google wkrótce zniknie” – czyli jak nie dać się oszukać!

Czym jest wizytówka Google? Wizytówka Google Moja Firma to dedykowane narzędzie Google, inaczej zwane Google My Business, dzięki któremu jesteś w stanie znacznie zwiększyć widoczność swojego obiektu w wynikach wyszukiwania, i co najważniejsze, na mapach Google! Tworząc i odpowiednio optymalizując profil swojego obiektu dostajesz możliwość przedstawienia się szerszemu gronu odbiorców poprzez galerię zdjęć, informacje o...

5 rzeczy które musisz zrobić jeszcze przed rozpoczęciem sezonu

Wakacje to dla niemalże wszystkich obiektów hotelowych okres wzmożonego obłożenia. Mogłoby się wydawać, że skoro hotel zazwyczaj w tym okresie ma odpowiednio dużo gości, to nie ma potrzeby niczego planować. Czy faktycznie sprawa jest aż tak prosta? Czy skoro w okresie wakacyjnym nasz hotel jest pełen gości to możemy siedzieć bezczynnie i oczekiwać na spływające...

Dlaczego choć nie chcesz, to musisz być na Booking.com?

Statystyki są jednoznaczne – turyści, którzy korzystają z Booking.com każdego roku dokonują coraz więcej rezerwacji w polskich hotelach i innych obiektach noclegowych. To sprawia, że pozostałe dostępne w Polsce serwisy rezerwacyjne nie są w stanie prześcignąć holenderskiego giganta. O skali popularności wyszukiwarki Booking.com świadczy chociażby fakt, że praktycznie każdy kto organizuje swoje podróże za pomocą...

5 elementów w Booking.com, które zwiększają liczbę wyświetleń!

Marka Booking.com znana jest na całym świecie, głównie za sprawą doskonałego marketingu. Czy można wykorzystać ich działania oraz budżety marketingowe do wypromowania swojego obiektu w sieci? Oczywiście, że tak! Booking.com jako jeden z wiodących w Polsce OTA ma duży zasób użytkowników, szukających najlepszej oferty właśnie za pośrednictwem tego portalu. Na Booking.com codziennie dokonuje się rezerwacji...

4 korzyści z dobrze przygotowanej Wizytówki Google

Każdy kto korzysta z internetu, codziennie ma styczność z wizytówkami Google. Niestety, nie wszystkie firmy korzystają w pełni z możliwości jakie oferuje im bezpłatny profil. To właśnie odpowiednio uzupełniona Wizytówka Google sprawia, że informacje o firmie pojawiają się w wyszukiwarce i na mapach Google. Również ze strony użytkownika szukającego informacji to doskonałe rozwiązanie. Dzięki WG...

Google Hotel Free Links – nareszcie Twoje miejsce na bezpłatną reklamę w Wizytówce i na Mapach Google!

Mimo, że ostatnie 12 miesięcy nie było łatwe ani dla podróżujących, ani dla branży turystycznej, to z optymizmem patrzymy na nadchodzącą przyszłość. Ludzie z niecierpliwością czekają na moment, kiedy znowu będą mogli swobodnie podróżować i czerpać radość ze zwiedzania nowych miejsc. Obiekty hotelowe z kolei zastanawiają się, jak przyciągnąć do siebie Gości i zaspokoić potrzeby...

Dlaczego silnik rezerwacyjny to najważniejszy element na stronie WWW obiektu hotelowego?

O tym jak ważne jest przygotowanie obiektu do sprzedaży w internecie nie trzeba nikomu przypominać. Dziś bowiem, aż 80% rezerwacji pochodzi z tego źródła. Jeśli zrobiłeś już pierwszy krok i zainwestowałeś w stronę internetową, pozwól jej zarabiać! Jak tego dokonać? Pozwól, że przedstawię Ci kilka najistotniejszych faktów. Strona Twojego obiektu to swego rodzaju sklep internetowy,...

5 najważniejszych elementów, które powinna posiadać Twoja strona w 2021!

Wszyscy wiemy jak istotny stał się Internet dla prowadzenia działalności. Wiele osób zmieniło swoje przyzwyczajenia zakupowe i poszukuje usług bądź produktów online. Odnosi się to również do branży hotelarskiej, gdzie większość z nas decyduje się na rezerwację noclegu właśnie przez Internet. Dlatego też niezwykle ważne jest, aby obiekt hotelowy posiadał swoją sprzedażową stronę internetową. Każda...