blog tło

Blog ekspercki


Nasze spojrzenie na marketing w hotelarstwie.

11 lipca 2019

Marka hotelu dziś znaczy więcej niż kiedykolwiek

Lato w pełni i mnóstwo hoteli ma teraz stuprocentowe obłożenie. Mogę się z Tobą założyć, że pierwszymi obiektami zapełniającymi się do granic były nie te najtańsze, czy najbardziej oryginalne ale te najbardziej rozpoznawalne i znane.

19 czerwca 2019

Google Hotel Search – Badania branży hotelarskiej!

Kilka dni temu opisałem, jak wygląda i na czym polega usługa Google Hotel Search. Nadeszła chwila, kiedy nasze badania przeprowadzone wśród hotelarzy z całej Polski, ujrzały światło dzienne! Zaczynajmy!

13 czerwca 2019

Google Hotel Search, jak wygląda usługa?

Pewnym było, że nadejdzie taka chwila, kiedy Google będzie chciało z przytupem wkroczyć na rynek travel i przejąć solidny kawałek tortu właśnie dla siebie. Ta chwila nadchodzi właśnie teraz.

10 maja 2019

Jak zdjęcia i opinie o hotelu wpływają na rezerwacje

Obecnie Goście hotelowi kupują w pierwszej kolejności oczami. Owszem, jeśli masz dobrą lokalizację i cenę, łatwiej podjąć decyzję o zakupie. Zastanów się na tym, jakie elementy w głównej mierze sprawiają, że Goście wybierają ten a nie inny obiekt.

04 marca 2019

Ochrona marki, kampania brandowa w Google Ads!

Coraz więcej mówi się w branży hotelarskiej o ochronie własnej marki i o tym jak bardzo ważne jest pozyskiwanie ruchu bezpośredniego. Zabieranie ruchu pośrednikom i pozyskiwanie go na własną stronę internetową pozwala pozbyć się prowizji.

12 lutego 2019

Gwiazdki hotelowe, hotel i motel jednogwiazdkowy, wymagania

Zajrzyjmy do Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy, z dnia 19 sierpnia 2004 roku i zobaczmy jakie są wymagania, wobec hoteli i moteli chcących uzyskać zaszeregowanie na jedną gwiazdkę!

22 stycznia 2019

Zaszeregowanie i kategoryzacja hoteli, jak zacząć?

Hotelarstwo i ogólnie rynek turystyczny w Polsce notuje ogromny wzrost. Powodem są nie tylko powstające hotele, motele i pensjonaty. Czas więc, dowiedzieć się co nieco o zaszeregowaniu i kategoryzowaniu obiektów noclegowych!

04 stycznia 2019

Travelist, czym jest, jakie oferty zawiera i jakie są opinie o serwisie.

Dziś postanowiłem wziąć pod lupę serwis Travelist.pl. Wszelkie serwisy turystyczne, oferujące zniżki rezerwacyjne są u nas coraz bardziej popularne. Podobnie jak w przypadku opisywanych przeze mnie wcześniej stron, tak i tu decydujący czynnik to oferty zniżkowe. Zobaczmy więc, co oferuje serwis!

18 grudnia 2018

Menedżer firmy Facebook, zakładanie konta i tworzenie strony

Na początku roku pisałem o tym jak zmienia się hotel marketing w internecie i na Facebooku w 2018 roku. Teraz zajmijmy się płatną formą reklamy w social media. Ma ona coraz większe znaczenie w niemal każdym sektorze działań w internecie.

30 listopada 2018

Google Ads, generowanie leadów na wesela, wiesz jak je pozyskiwać?

Wydawałoby się, że generowanie leadów na wesela i imprezy okolicznościowe różnego rodzaju, to temat powszechnie znany i komentowany, zwłaszcza na rynku obiektów, które udostępniają swoje sale bądź plenery na tego typu wydarzenia. Mało tego, wielu hotelarzy uważa stworzenie kampanii reklamowej na wyżej wymienione, za sprawę prostą do wykonania i niewymagającą nadmiernych nakładów pracy.

20 listopada 2018

Badania czyli 13 pytań o marketing restauracji hotelowych

W Booking Solutions tym razem wzięliśmy pod lupę restauracje w polskich hotelach. Zadaliśmy hotelarzom i menedżerom restauracji hotelowych 13 pytań na temat funkcjonowania gastronomii w ich obiektach! Jakie to były pytania i co z tego wyszło? Jakie odpowiedzi otrzymaliśmy? Przekonajmy się!

03 października 2018

Optymalizacja stron internetowych, Zrób sam podstawowy audyt SEO

Spotykając się nie tylko z hotelarzami, ale również z przedstawicielami jakichkolwiek innych branż, działających online spotykam się z przeróżnymi pytaniami. Co to jest ta optymalizacja stron www, czemu ona ma właściwie służyć? Czy podstawowy Audyt SEO można zrobić samemu?

19 września 2018

Badania branży, czy rynek hotelarski zmienił się w online? 11 pytań!

Wielkie badania branży hotelarskiej są już gotowe, czas zapoznać się z wynikami. Spróbuję tym samym odpowiedzieć, czy biznes hotelowy to teraz biznes online! Sprawdźmy więc, czy hotelarze mają dziś problemy z pozyskiwaniem Gości!

10 sierpnia 2018

Moja Firma w Google Maps, obserwujemy statystyki

Na pewno zadawałeś sobie kiedyś pytanie "co daje mi wizytówka na mapach Google?" Zajrzyjmy do statystyk i przekonajmy się! Wiesz już, jak założyć wizytówkę Google, i dlaczego pełni ona kluczową rolę w dzisiejszym marketingu Twojego obiektu. Opisałem również jak zweryfikować wizytówkę Google, mam nadzieję, że ta mała seria artykułów, pozwoli Ci w pełni zapanować nad Twoim kontem Google Moja Firma!*

30 lipca 2018

Wizytówka Google Moja Firma, weryfikacja

W moim ostatnim artykule dowiedziałeś się jak założyć wizytówkę Google Moja Firma. Pewnie sam zauważyłeś, że wcale nie trwa to pięć minut i trzeba wykonać sporo kroków, zanim będziesz mógł powiedzieć "stworzyłem wizytówkę swojego hotelu w Google".

bookingsolutions.pl