blog tło

Ekspercki blog hotelarski

Nasze spojrzenie na hotelarstwo i marketing

10 najważniejszych kroków, które musisz wykonać, aby przygotować się do otwarcia hotelu po pandemii

Jeszcze rok temu nie sądziliśmy, że dosięgnie nas pandemia i stracimy możliwość podróżowania, które do niedawna stało się nieodłączną częścią naszego życia. Sytuacja ta nie ograniczyła jednak snucia planów przez naszych gości odnośnie wypoczynku po zniesieniu restrykcji. Wręcz przeciwnie, po długim okresie izolacji każdy z nas chce wypocząć psychicznie, fizycznie marząc już o możliwości wyjazdu...

Czy rezerwacja jedzenia online rozwinie Twój biznes?

Jeszcze rok temu nie sądziliśmy, że aby przetrwać należy być obecnym w Internecie i przygotować swoją restaurację do nowych trendów związanych z zamawianiem jedzenia online.

Agroturystyka Ginkgo – wywiad

Trendy w turystyce zmieniają się. Obecnie, wielu ludzi szuka miejsca z dala od innych, gdzie będą czuć się bezpiecznie. Dzięki temu będą mogli uciec od zgiełku miasta oraz skupić się na relaksie i odpoczynku. Takim miejscem jest Agroturystyka Ginkgo, malowniczy domek położony w Sulisławiu w województwie Wielkopolskim. Jest to przepięknie urządzone miejsce, które zachwyci każdego...

Turystyka krajowa – jak przyciągnąć Gości w dobie kryzysu

Wpływ COVID-19 na branżę turystyczną jest ogromny. Wiele obostrzeń wpływa na funkcjonowanie obiektów hotelowych, które nie mogą w pełni działać. Ze względu na trwający okres pandemii, wielu ludzi zrezygnowało z podróży zagranicznych. Mówi się, że wszystko powoli będzie wracać do normy, jednakże wielu turystów nadal będzie miało obiekcje do podróży poza granice kraju. Ludzie czują...

Mapy Google w branży hotelarskiej

Google Maps to jedno z narzędzi firmy Google, które ma znaczący wpływ na wiele biznesów. Firma wciąż ulepsza swój produkt i wprowadza nowe funkcje, aby zwiększyć zasięg i działanie Map. Dlaczego Mapy Google są tak ważne w branży hotelarskiej? Obecnie ciężko wyobrazić sobie obiekt, który nie reklamuje się w wyszukiwarkach Google. Firma ta wprowadziła wiele...

Jak Wizytówka Google Moja Firma pomaga zareklamować obiekt

Wyobraźcie sobie piękne mazurskie jezioro, świeże powietrze i urocze domki z widokiem na to jezioro. Brzmi pięknie? Tak właśnie wygląda sytuacja z Kolorami Mazur – domkami do wynajęcia nad jeziorem Szeląg Wielki. Mówi się, że dobre miejsce nie potrzebuje reklamy, ale czy jest tak napewno? Nawet najlepsze i najpiękniejsze miejsce musi być widoczne dla innych,...

Strony internetowe dla hoteli – 7 punktów, dzięki którym zbudujesz idealną stronę dla swojego obiektu.

Strony internetowe są idealnym źródłem rezerwacji bezpośrednich dla hoteli. Mówi się, że 52% podróżujących wchodzi na stronę hotelu zanim podejmie decyzję o pobycie w danym obiekcie. Dlatego też odpowiednia graficznie i zaawansowana technologicznie strona internetowa wraz z narzędziami do rezerwacji powinna być zdecydowanym priorytetem dla hotelarzy. Na co powinni zwrócić uwagę przy zamawianiu takich stron?...

Booking Optymalizator – usługa, dzięki której będziesz zarabiać więcej bez podnoszenia prowizji

Większość hotelarzy, jak i turystów zna portal jakim jest Booking.com. Ma on za zadanie wspierać branżę turystyczną w pozyskiwaniu nowych gości, a dla turystów jest to doskonałe miejsce na znalezienie wielu opcji noclegowych. Stworzenie profilu wydawać się może proste, ale jest wiele czynników, które wpływają na atrakcyjność oferty wysokość obłożenia oraz prowizję, która nierzadko bywa...

10 wskazówek dla hoteli w celu optymalizacji przychodów po COVID-19

Branża hotelarska przeżywa trudne czasy. Istnieją jednak sposoby, dzięki którym Państwa hotel będzie mógł sprawnie funkcjonować w erze koronawirusa. Specjalnie z myślą o Waszym biznesie stworzyliśmy poradnik z 10 wskazówkami co zrobić, aby przyciągnąć gości do hotelu w okresie niskiego obłożenia.

Branża hotelarska w dobie kryzysu – 7 pytań – wyniki ankiety

Wszyscy zdajemy sobie sprawę, w jak ciężkim położeniu znalazł się obecnie świat, a co za tym idzie również branża hotelarska, kryzys spowodowany rozprzestrzenianiem wirusa Covid-19 dopada sektor turystyczny. Postanowiliśmy więc stworzyć ankietę, w której hotelarze mogą wskazać swoje problemy, przekazać, jakiej pomocy oczekują oraz dokąd, ich zdaniem, zmierza sytuacja.

Pomoc hotelom – razem ratujmy branżę turystyczną!

Mam przyjemność ogłosić, że Booking Solutions objęło patronat nad serwisem pomochotelom.pl! Witryna ma być miejscem, w którym hotelarze w czasie kryzysu znajdą wszystkie najważniejsze informacje z branży oraz, co najważniejsze, będą mieli wszystkie najważniejsze wnioski i dostaną możliwość podpisania petycji, która trafi do Premiera.

BookingSuite, co to jest i dlaczego nie warto?

Booking.com, to nie tylko najbardziej popularny serwis rezerwacyjny na świecie, to od kilku lat raczej kombajn oferujący hotelarzom kompleksowe narzędzia do obsługi rezerwacji i budowania doświadczeń Gościa. Przyjrzyjmy się wspólnie, czy warto zawierzyć gigantowi swoją sprzedaż i na ile rozwiązania są tak świetne, jak sami je opisują!

Jak założyć konto hotelu w Expedia Group

Expedia Group to jedna z najważniejszych platform podróżnych na całym świecie, firma matka dla wielu popularnych ogólnoświatowych marek travelowych (między innymi: Hotels.com, Egencia, HomeAway, opisywane przeze mnie Trivago, czy najważniejszy produkt, którym zajmiemy się dziś - Expedia.com).

9 pytań o pakiety hotelowe i oferty świąteczne – badania marketingowe 2019

Wielkimi krokami nadchodzą Święta, co roku coraz więcej z nas w decyduje się na wypoczynek poza domem. Rośnie popularność świątecznych wyjazdów. Czas sprawdzić przygotowanie polskiej branży hotelarskiej na tę okoliczność! Czy hotele posiadają pakiety świąteczne? Jak je tworzą, jak wygląda sprzedaż i wiele innych! Zapraszam!

Zobacz jak działa Booking Optymalizator i zarabiaj w 2 tygodnie!

Oferta na Booking.com nieustannie jest bardzo ważną częścią sprzedaży noclegów przez internet. Ważne jest, aby wizytówka była zoptymalizowana w odpowiedni sposób. Czy wypełnienie wizytówki w 100% wystarczy do znalezienia się wysoko i zwiększenia sprzedaży? Sprawdźmy!