Przed nami ostatni miesiąc 2021 roku, czas podsumowań, nowych planów i założeń. Ostatni rok upłynął pod znakiem dużych zmian, wykształciły się nowe obszary działań, również w marketingu. Obiekty, którym nie udało się wprowadzić poprawek do swoich dotychczasowych działań marketingowych, dzisiaj są daleko z tyłu za konkurencją. Ilość obiektów noclegowych w Polsce w ostatnich 12 miesiącach...
Każdy obiekt, który chce się rozwijać i poszerzać swoje możliwości, musi posiadać własną stronę internetową. Przy obecnej popularności Internetu i niemalże całkowitemu przeniesieniu do niego sprzedaży, strona to już podstawa. Warto zwrócić uwagę na to, że coraz częściej użytkownicy podczas dokonywania rezerwacji korzystają z urządzeń mobilnych. Dlatego jeśli Twoja oferta nie jest intuicyjna i dopasowana...
W Polsce Facebook nadal posiada największy potencjał wśród reklam w social mediach. Serwis jest bardzo dynamiczny i często wdrażane tam są nowe elementy, wiąże się to z kolei ze zwiększonym rozwojem i maksymalizacją zysków. Jeśli prowadzisz hotel i wiesz jak funkcjonują social media, to zapewne zastanawiasz się: jak reklamować hotel na Facebooku, dogonić trendy i...
Sezon wakacyjny już za nami, ale ruch w obiektach hotelowych jest nadal spory. Turyści nie odpuszczają i jesienią planują wyjazdy wypoczynkowe. Warto zatem przygotować się na nadchodzący jesienno-zimowy okres i dopasować swoją ofertę do tzw. gorących terminów. Wykorzystaj nadchodzące dni by przygotować między innymi pakiety pobytowe dla swoich Gości. Jako hotelarz musisz mieć świadomość, że...
Czy wiesz, że nawet niewielka inwestycja w marketing internetowy to gwarancja zwiększenia zainteresowania ofertą? Kiedyś słowo “marketing” kojarzyło się ze standardową formą reklamy: ulotki, banery, wizytówki. Dziś tradycyjne jego pojęcie zastępujemy reklamą w Internecie. Przez ostatnie 10 lat marketing internetowy czyli e-marketing stał się najważniejszą formą reklamy. Sami na przecież jesteśmy zaskoczeni gdy ktoś nie...
Każdy kto zdecydował się na współpracę z Bookingiem wie, że aby dokonać pełnej rejestracji obiektu należy dokonać weryfikacji obiektu. Jest to warunek konieczny do udostępnienia obiektu do sprzedaży u tego pośrednika. W wielu przypadkach to właśnie na tym etapie właściciele obiektów hotelowych napotykają problemy i potrzebują wsparcia. Jak wygląda weryfikacja obiektu w Booking com? Tradycyjnie...
Czym jest wizytówka Google? Wizytówka Google Moja Firma to dedykowane narzędzie Google, inaczej zwane Google My Business, dzięki któremu jesteś w stanie znacznie zwiększyć widoczność swojego obiektu w wynikach wyszukiwania, i co najważniejsze, na mapach Google! Tworząc i odpowiednio optymalizując profil swojego obiektu dostajesz możliwość przedstawienia się szerszemu gronu odbiorców poprzez galerię zdjęć, informacje o...
Wakacje to dla niemalże wszystkich obiektów hotelowych okres wzmożonego obłożenia. Mogłoby się wydawać, że skoro hotel zazwyczaj w tym okresie ma odpowiednio dużo gości, to nie ma potrzeby niczego planować. Czy faktycznie sprawa jest aż tak prosta? Czy skoro w okresie wakacyjnym nasz hotel jest pełen gości to możemy siedzieć bezczynnie i oczekiwać na spływające...
Statystyki są jednoznaczne – turyści, którzy korzystają z Booking.com każdego roku dokonują coraz więcej rezerwacji w polskich hotelach i innych obiektach noclegowych. To sprawia, że pozostałe dostępne w Polsce serwisy rezerwacyjne nie są w stanie prześcignąć holenderskiego giganta. O skali popularności wyszukiwarki Booking.com świadczy chociażby fakt, że praktycznie każdy kto organizuje swoje podróże za pomocą...
Marka Booking.com znana jest na całym świecie, głównie za sprawą doskonałego marketingu. Czy można wykorzystać ich działania oraz budżety marketingowe do wypromowania swojego obiektu w sieci? Oczywiście, że tak! Booking.com jako jeden z wiodących w Polsce OTA ma duży zasób użytkowników, szukających najlepszej oferty właśnie za pośrednictwem tego portalu. Na Booking.com codziennie dokonuje się rezerwacji...
Każdy kto korzysta z internetu, codziennie ma styczność z wizytówkami Google. Niestety, nie wszystkie firmy korzystają w pełni z możliwości jakie oferuje im bezpłatny profil. To właśnie odpowiednio uzupełniona Wizytówka Google sprawia, że informacje o firmie pojawiają się w wyszukiwarce i na mapach Google. Również ze strony użytkownika szukającego informacji to doskonałe rozwiązanie. Dzięki WG...
Mimo, że ostatnie 12 miesięcy nie było łatwe ani dla podróżujących, ani dla branży turystycznej, to z optymizmem patrzymy na nadchodzącą przyszłość. Ludzie z niecierpliwością czekają na moment, kiedy znowu będą mogli swobodnie podróżować i czerpać radość ze zwiedzania nowych miejsc. Obiekty hotelowe z kolei zastanawiają się, jak przyciągnąć do siebie Gości i zaspokoić potrzeby...
O tym jak ważne jest przygotowanie obiektu do sprzedaży w internecie nie trzeba nikomu przypominać. Dziś bowiem, aż 80% rezerwacji pochodzi z tego źródła. Jeśli zrobiłeś już pierwszy krok i zainwestowałeś w stronę internetową, pozwól jej zarabiać! Jak tego dokonać? Pozwól, że przedstawię Ci kilka najistotniejszych faktów. Strona Twojego obiektu to swego rodzaju sklep internetowy,...
Wszyscy wiemy jak istotny stał się Internet dla prowadzenia działalności. Wiele osób zmieniło swoje przyzwyczajenia zakupowe i poszukuje usług bądź produktów online. Odnosi się to również do branży hotelarskiej, gdzie większość z nas decyduje się na rezerwację noclegu właśnie przez Internet. Dlatego też niezwykle ważne jest, aby obiekt hotelowy posiadał swoją sprzedażową stronę internetową. Każda...
Doświadczyliśmy wielu wątpliwości w zeszłym roku, ale zapominamy już o tym! Wesoło wkraczamy w 2021 rok i szykujemy się do sezonu letniego. Aby podnieść Was na duchu, drodzy Hotelarze, przygotowaliśmy ankietę i wysłaliśmy ją do osób z różnych grup wiekowych żeby dowiedzieć się jak wyglądają ich plany wakacyjne. Jesteście ciekawi wyników? Świetnie! Będziecie zadowoleni! Pierwszą...