blog tło

Ekspercki blog hotelarski

Nasze spojrzenie na hotelarstwo i marketing

Google Hotel Search, jak wygląda usługa?

Pewnym było, że nadejdzie taka chwila, kiedy Google będzie chciało z przytupem wkroczyć na rynek travel i przejąć solidny kawałek tortu właśnie dla siebie. Ta chwila nadchodzi właśnie teraz.

Jak zdjęcia i opinie o hotelu wpływają na rezerwacje

Obecnie Goście hotelowi kupują w pierwszej kolejności oczami. Owszem, jeśli masz dobrą lokalizację i cenę, łatwiej podjąć decyzję o zakupie. Zastanów się na tym, jakie elementy w głównej mierze sprawiają, że Goście wybierają ten a nie inny obiekt.

Ochrona marki, kampania brandowa w Google Ads!

Coraz więcej mówi się w branży hotelarskiej o ochronie własnej marki i o tym jak bardzo ważne jest pozyskiwanie ruchu bezpośredniego. Zabieranie ruchu pośrednikom i pozyskiwanie go na własną stronę internetową pozwala pozbyć się prowizji.

Gwiazdki hotelowe, hotel i motel jednogwiazdkowy, wymagania

Zajrzyjmy do Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy, z dnia 19 sierpnia 2004 roku i zobaczmy jakie są wymagania, wobec hoteli i moteli chcących uzyskać zaszeregowanie na jedną gwiazdkę!

Zaszeregowanie i kategoryzacja hoteli, jak zacząć?

Hotelarstwo i ogólnie rynek turystyczny w Polsce notuje ogromny wzrost. Powodem są nie tylko powstające hotele, motele i pensjonaty. Czas więc, dowiedzieć się co nieco o zaszeregowaniu i kategoryzowaniu obiektów noclegowych!

Travelist, czym jest, jakie oferty zawiera i jakie są opinie o serwisie

Dziś postanowiłem wziąć pod lupę serwis Travelist.pl. Wszelkie serwisy turystyczne, oferujące zniżki rezerwacyjne są u nas coraz bardziej popularne. Podobnie jak w przypadku opisywanych przeze mnie wcześniej stron, tak i tu decydujący czynnik to oferty zniżkowe. Zobaczmy więc, co oferuje serwis!

Menedżer firmy Facebook, zakładanie konta i tworzenie strony

Na początku roku pisałem o tym jak zmienia się hotel marketing w internecie i na Facebooku w 2018 roku. Teraz zajmijmy się płatną formą reklamy w social media. Ma ona coraz większe znaczenie w niemal każdym sektorze działań w internecie.

Google Ads, generowanie leadów na wesela, wiesz jak je pozyskiwać?

Wydawałoby się, że generowanie leadów na wesela i imprezy okolicznościowe różnego rodzaju, to temat powszechnie znany i komentowany, zwłaszcza na rynku obiektów, które udostępniają swoje sale bądź plenery na tego typu wydarzenia. Mało tego, wielu hotelarzy uważa stworzenie kampanii reklamowej na wyżej wymienione, za sprawę prostą do wykonania i niewymagającą nadmiernych nakładów pracy.

Badania czyli 13 pytań o marketing restauracji hotelowych

W Booking Solutions tym razem wzięliśmy pod lupę restauracje w polskich hotelach. Zadaliśmy hotelarzom i menedżerom restauracji hotelowych 13 pytań na temat funkcjonowania gastronomii w ich obiektach! Jakie to były pytania i co z tego wyszło? Jakie odpowiedzi otrzymaliśmy? Przekonajmy się!

Optymalizacja stron internetowych, Zrób sam podstawowy audyt SEO

Spotykając się nie tylko z hotelarzami, ale również z przedstawicielami jakichkolwiek innych branż, działających online spotykam się z przeróżnymi pytaniami. Co to jest ta optymalizacja stron www, czemu ona ma właściwie służyć? Czy podstawowy Audyt SEO można zrobić samemu?

Badania branży, czy rynek hotelarski zmienił się w online? 11 pytań!

Wielkie badania branży hotelarskiej są już gotowe, czas zapoznać się z wynikami. Spróbuję tym samym odpowiedzieć, czy biznes hotelowy to teraz biznes online! Sprawdźmy więc, czy hotelarze mają dziś problemy z pozyskiwaniem Gości!

Moja Firma w Google Maps, obserwujemy statystyki

Na pewno zadawałeś sobie kiedyś pytanie "co daje mi wizytówka na mapach Google?" Zajrzyjmy do statystyk i przekonajmy się! Wiesz już, jak założyć wizytówkę Google, i dlaczego pełni ona kluczową rolę w dzisiejszym marketingu Twojego obiektu. Opisałem również jak zweryfikować wizytówkę Google, mam nadzieję, że ta mała seria artykułów, pozwoli Ci w pełni zapanować nad Twoim kontem Google Moja Firma!*

Wizytówka Google Moja Firma, weryfikacja

W moim ostatnim artykule dowiedziałeś się jak założyć wizytówkę Google Moja Firma. Pewnie sam zauważyłeś, że wcale nie trwa to pięć minut i trzeba wykonać sporo kroków, zanim będziesz mógł powiedzieć "stworzyłem wizytówkę swojego hotelu w Google".

Wizytówka Google Moja Firma, jak założyć

Widoczność w internecie jest niezwykle istotna w każdej branży, hotelarstwo nie jest tu żadnym wyjątkiem. Jednym ze sposobów na zwiększenie widoczności hotelu w internecie jest wizytówka Google Moja Firma, jak ją założyć i jakie korzyści przyniesie? Na te i kilka innych pytań postaram się odpowiedzieć w tym właśnie artykule.

TripAdvisor, co to jest i jak dodać obiekt?

Mam przeczucie graniczące z pewnością, że o TripAdvisor słyszał niemal każdy. Tobie zapewne ta nazwa również nie jest obca. Mnóstwo ludzi zapewne korzystało kiedyś raz, bądź wielokrotnie z tego właśnie serwisu, czy raczej agregatora opinii, natomiast moim zdaniem warto dowiedzieć się czegoś więcej na jego temat. Sprawdźmy co proponuje serwis, i jak dodać swój obiekt!