Booking.com, to nie tylko najbardziej popularny serwis rezerwacyjny na świecie, to od kilku lat raczej kombajn oferujący hotelarzom kompleksowe narzędzia do obsługi rezerwacji i budowania doświadczeń Gościa. Przyjrzyjmy się wspólnie, czy warto zawierzyć gigantowi swoją sprzedaż i na ile rozwiązania są tak świetne, jak sami je opisują!
Expedia Group to jedna z najważniejszych platform podróżnych na całym świecie, firma matka dla wielu popularnych ogólnoświatowych marek travelowych (między innymi: Hotels.com, Egencia, HomeAway, opisywane przeze mnie Trivago, czy najważniejszy produkt, którym zajmiemy się dziś - Expedia.com).
Wielkimi krokami nadchodzą Święta, co roku coraz więcej z nas w decyduje się na wypoczynek poza domem. Rośnie popularność świątecznych wyjazdów. Czas sprawdzić przygotowanie polskiej branży hotelarskiej na tę okoliczność! Czy hotele posiadają pakiety świąteczne? Jak je tworzą, jak wygląda sprzedaż i wiele innych! Zapraszam!
Oferta na Booking.com nieustannie jest bardzo ważną częścią sprzedaży noclegów przez internet. Ważne jest, aby wizytówka była zoptymalizowana w odpowiedni sposób. Czy wypełnienie wizytówki w 100% wystarczy do znalezienia się wysoko i zwiększenia sprzedaży? Sprawdźmy!
W lutym tego roku, pisałem na temat wymagań, jakie spełnić muszą hotele i motele, chcąc uzyskać kategoryzację jednogwiazdkową. Czas sprawdzić, jak przygotować się na otrzymanie dwóch gwiazdek - zapraszam do lektury!
Już jest! Przedstawiam Ci nasz autorski silnik rezerwacyjny. Przed Tobą – BS Engine! Twoje osobiste narzędzie do zwiększania sprzedaży bezpośredniej w obiekcie hotelowym. Zobacz jakie możliwości oferuje najłatwiejszy w obsłudze i najbardziej intuicyjny silnik na rynku! Sprawdź dlaczego to właśnie narzędzie, którego potrzebujesz!
Mam ogromną przyjemność porozmawiać dziś z Danką Szkup, właścicielką przepięknej Kolonii Mazurskiej. Prywatnie zakochana w mierkowskim lesie, gdzie znajdziecie jej klimatyczny dom. Jak sama o sobie mówi, po prostu Danka z Lasu. Dowiecie się dzisiaj co skłoniło ją do stworzenia nowej strony internetowej, dlaczego powierzyła to zadanie właśnie nam oraz co sądzi na ten temat po kilku miesiącach od powstania witryny! Poznajcie więc odpowiedzi na te i inne pytania!
Rynek hotelarski w Polsce rośnie jak na drożdżach a znakomita większość rezerwacji odbywa się dziś online. Zobacz jak powinny wyglądać nowoczesne i sprzedażowe strony internetowe dla hoteli!
Google w związku z dużym postawieniem na swoje narzędzie Hotel Search, mocno przebudowuje swoje dotychczasowe usługi. Głównym elementem mającym związek z wyszukiwarką dla hoteli, są oczywiście wizytówki Moja Firma. Wszystkie opisane poniżej elementy wyświetlane więc będą nie tyle w wizytówce na mapach, co w wyszukiwarce Google Hotel Search! Zobacz co się zmieniło!
Przygotowaliśmy badania marketingowe dotyczące ochrony marki w Google Ads, sprawdźmy więc jak w roku 2019 podchodzą hotelarze do prezentowania swojego brandu w Google!
Budowa pełnej strategii marketingowej dla obiektów z branży hotelarskiej to nie lada wyzwanie. W tym konkretnym przypadku mówimy o dwóch ekskluzywnych apartamentach. Jeden z nich zlokalizowany jest w Gdańsku, drugi natomiast mieści się w Toruniu. Zobacz nasze działania krok po kroku i przekonaj się, że pełen marketing przynosi efekty.
Lato w pełni i mnóstwo hoteli ma teraz stuprocentowe obłożenie. Mogę się z Tobą założyć, że pierwszymi obiektami zapełniającymi się do granic były nie te najtańsze, czy najbardziej oryginalne ale te najbardziej rozpoznawalne i znane.
Kilka dni temu opisałem, jak wygląda i na czym polega usługa Google Hotel Search. Nadeszła chwila, kiedy nasze badania przeprowadzone wśród hotelarzy z całej Polski, ujrzały światło dzienne! Zaczynajmy!
Pewnym było, że nadejdzie taka chwila, kiedy Google będzie chciało z przytupem wkroczyć na rynek travel i przejąć solidny kawałek tortu właśnie dla siebie. Ta chwila nadchodzi właśnie teraz.
Obecnie Goście hotelowi kupują w pierwszej kolejności oczami. Owszem, jeśli masz dobrą lokalizację i cenę, łatwiej podjąć decyzję o zakupie. Zastanów się na tym, jakie elementy w głównej mierze sprawiają, że Goście wybierają ten a nie inny obiekt.