Coraz więcej mówi się w branży hotelarskiej o ochronie własnej marki i o tym jak bardzo ważne jest pozyskiwanie ruchu bezpośredniego. Zabieranie ruchu pośrednikom i pozyskiwanie go na własną stronę internetową pozwala pozbyć się prowizji.
Zajrzyjmy do Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy, z dnia 19 sierpnia 2004 roku i zobaczmy jakie są wymagania, wobec hoteli i moteli chcących uzyskać zaszeregowanie na jedną gwiazdkę!
Hotelarstwo i ogólnie rynek turystyczny w Polsce notuje ogromny wzrost. Powodem są nie tylko powstające hotele, motele i pensjonaty. Czas więc, dowiedzieć się co nieco o zaszeregowaniu i kategoryzowaniu obiektów noclegowych!
Dziś postanowiłem wziąć pod lupę serwis Travelist.pl. Wszelkie serwisy turystyczne, oferujące zniżki rezerwacyjne są u nas coraz bardziej popularne. Podobnie jak w przypadku opisywanych przeze mnie wcześniej stron, tak i tu decydujący czynnik to oferty zniżkowe. Zobaczmy więc, co oferuje serwis!
Na początku roku pisałem o tym jak zmienia się hotel marketing w internecie i na Facebooku w 2018 roku. Teraz zajmijmy się płatną formą reklamy w social media. Ma ona coraz większe znaczenie w niemal każdym sektorze działań w internecie.
Wydawałoby się, że generowanie leadów na wesela i imprezy okolicznościowe różnego rodzaju, to temat powszechnie znany i komentowany, zwłaszcza na rynku obiektów, które udostępniają swoje sale bądź plenery na tego typu wydarzenia. Mało tego, wielu hotelarzy uważa stworzenie kampanii reklamowej na wyżej wymienione, za sprawę prostą do wykonania i niewymagającą nadmiernych nakładów pracy.
W Booking Solutions tym razem wzięliśmy pod lupę restauracje w polskich hotelach. Zadaliśmy hotelarzom i menedżerom restauracji hotelowych 13 pytań na temat funkcjonowania gastronomii w ich obiektach! Jakie to były pytania i co z tego wyszło? Jakie odpowiedzi otrzymaliśmy? Przekonajmy się!
Spotykając się nie tylko z hotelarzami, ale również z przedstawicielami jakichkolwiek innych branż, działających online spotykam się z przeróżnymi pytaniami. Co to jest ta optymalizacja stron www, czemu ona ma właściwie służyć? Czy podstawowy Audyt SEO można zrobić samemu?
Wielkie badania branży hotelarskiej są już gotowe, czas zapoznać się z wynikami. Spróbuję tym samym odpowiedzieć, czy biznes hotelowy to teraz biznes online! Sprawdźmy więc, czy hotelarze mają dziś problemy z pozyskiwaniem Gości!
Na pewno zadawałeś sobie kiedyś pytanie "co daje mi wizytówka na mapach Google?" Zajrzyjmy do statystyk i przekonajmy się! Wiesz już, jak założyć wizytówkę Google, i dlaczego pełni ona kluczową rolę w dzisiejszym marketingu Twojego obiektu. Opisałem również jak zweryfikować wizytówkę Google, mam nadzieję, że ta mała seria artykułów, pozwoli Ci w pełni zapanować nad Twoim kontem Google Moja Firma!*
W moim ostatnim artykule dowiedziałeś się jak założyć wizytówkę Google Moja Firma. Pewnie sam zauważyłeś, że wcale nie trwa to pięć minut i trzeba wykonać sporo kroków, zanim będziesz mógł powiedzieć "stworzyłem wizytówkę swojego hotelu w Google".
Widoczność w internecie jest niezwykle istotna w każdej branży, hotelarstwo nie jest tu żadnym wyjątkiem. Jednym ze sposobów na zwiększenie widoczności hotelu w internecie jest wizytówka Google Moja Firma, jak ją założyć i jakie korzyści przyniesie? Na te i kilka innych pytań postaram się odpowiedzieć w tym właśnie artykule.
Mam przeczucie graniczące z pewnością, że o TripAdvisor słyszał niemal każdy. Tobie zapewne ta nazwa również nie jest obca. Mnóstwo ludzi zapewne korzystało kiedyś raz, bądź wielokrotnie z tego właśnie serwisu, czy raczej agregatora opinii, natomiast moim zdaniem warto dowiedzieć się czegoś więcej na jego temat. Sprawdźmy co proponuje serwis, i jak dodać swój obiekt!
Zoover jest jednym z elementów składających się na Holiday Check Group AG*. Jaka jest rola obu tych serwisów? Skupiają opinie, oceny, zdjęcia i wakacyjne filmy z podróży. Opinie stają się coraz ważniejszym elementem podróży, obecni użytkownicy internetu traktują znalezione tam opinie za bardziej istotne, z racji tego, że sami dużo częściej je po sobie zostawiają.
W ostatnich latach na rynku powstało mnóstwo portali rezerwacyjnych. Nie ma w tym nic dziwnego, bo rezerwacji szuka każdy. Od pojedynczych Gości prywatnych przez rodziny z dziećmi szukające wakacji, aż po Gości biznesowych szukających jednodniowego noclegu. Co więc zrobić, aby nie zagubić się w gąszczu dostępnych w internecie ofert i wybrać tę, która będzie najbardziej odpowiednia?