18 lipca 2017

Jak zwiększyć sprzedaż w hotelu, czyli pracownik to też człowiek.

Hotel, jest jak żywy organizm, jeśli jedna rzecz nie działa prawidłowo, całość również będzie szwankować, pokoje, sprzedaż, dodatki, to wszystko to istota działania hotelu. Ale nie zapominajmy o najważniejszym dla nas, jako osoby zarządzającej hotelem. Ludzie. Nie mówimy tu jednak o gościach. Raczej o ludziach którzy razem z nami dbają o to by hotel funkcjonował odpowiednio. O kim mowa? Oczywiście o naszych współpracownikach!




10 lipca 2017

Promocja hotelu i negatywne opinie – jak ich unikać?

Opinie są bardzo istotne dla każdego hotelu – to fakt. Promocja hotelu z pomocą opinii na nasz temat to świetny pomysł. Jestem idealistą i uważam, że sto procent pozytywnych opinii to to, do czego trzeba dążyć. Jednak jest mała szansa, że negatyw się nie pojawi. Pytania brzmią, jak sobie radzić z tymi negatywnymi opiniami? I co zrobić, aby ich uniknąć?




05 lipca 2017

Marketing w hotelarstwie. Atrakcyjna strona internetowa hotelu.

Pamiętacie artykuł, Marketing w hotelarstwie – 5 błędów na stronach www hoteli? Jeśli nie, to zachęcam do lektury. Teraz czas odpowiedzieć sobie na pytanie, co właściwie powinno się znaleźć na profesjonalnie wykonanej, i atrakcyjnej stronie internetowej naszego hotelu.




30 czerwca 2017

Działania marketingowe w hotelu – sezon niski.

Załóżmy, że mamy świetne warunki noclegowe, i nasi goście cudownie się u nas czują. Mamy dobrze zbudowaną cenowo ofertę oraz świetne pakiety. Jednak przychodzi taki czas w roku, że mimo szczerych chęci gości jest znacznie mniej, lub niemal wcale. Powodów może być bardzo wiele, i pewnie w przypadku każdego hotelu, powód może być nieco inny. Co zrobić, by chociaż trochę podbudować się w sezonie niskim? Jakie działania marketingowe w hotelu podjąć, aby lepiej zamortyzować sobie ten czas w roku?




27 czerwca 2017

Pozycjonowanie strony, jako część marketingu hotelu.

Pisałem już o tym, jak ważne jest posiadanie własnej strony internetowej, gdzie hotel może budować swoją tożsamość, na własnych zasadach. Dziś jednak sama dobra strona nie wystarczy. Jak właściwie opisać, co to jest ta “dobra strona”. Jak odróżnić dobrą od złej, lub po prostu sprawić by była jeszcze lepsza. Na horyzoncie pojawia nam się pozycjonowanie.




23 czerwca 2017

Program lojalnościowy, jako promocja hotelu.

Nie sposób zaprzeczyć, że każdy z nas lubi być doceniany. W przypadku pobytu w hotelu sytuacja wygląda podobnie. Skoro wybieramy jakiś hotel, to chcemy mieć z tego korzyści, prawda? Tym bardziej, jeśli wybieramy hotel już kolejny raz. Musimy jednak pamiętać, że przynosi to korzyści dla obu stron, dla gości bo czują się docenieni, i dla hotelu, bo wie, że goście są zadowoleni z pobytu, i chcą do nas wracać. Wielu ludzi uważa, że program lojalnościowy to przywilej największych hoteli, bądź sieci hotelowych. Tylko czy rzeczywiście tak jest?




19 czerwca 2017

Promocja hotelu, czyli oferta na dzień ojca.

Niedawno, gdy pisałem artykuł na temat Dnia Dziecka w hotelu, zacząłem jednocześnie zastanawiać się, jak hotele podchodzą do takiego wydarzenia, jak Dzień Ojca. Przecież to też promocja hotelu. Co się okazuje? To kolejne święto w roku, które na dobrą sprawę, przechodzi w hotelach niemal bez echa.




13 czerwca 2017

Promocja hotelu a pokolenie millenium.

Niemal każdy hotelarz, przynajmniej raz w życiu usłyszał pewnie określenie “pokolenie millenium”, “millenialsi” czy “pokolenie Y”. Tylko właściwie kto to taki? Jednak najważniejszym pytaniem z perspektywy hotelarza jest to, jaki jest wpływ tego pokolenia na trendy w hotelarstwie i jak ma się do tego promocja hotelu?




08 czerwca 2017

Marketing hotelu a ruch mobilny.

Według najnowszych danych już ponad połowa ludzkości korzysta dziś ze smartfonów. Ruch mobile co roku zyskuje na znaczeniu. Na urządzeniach mobilnych często dostęp jest znacznie szybszy, niż przy użyciu komputerów osobistych, bo przecież mamy wszystko pod ręką. Co to w praktyce oznacza dla rynku hotelarskiego? Jaki jest wpływ urządzeń mobilnych na marketing hotelu?




05 czerwca 2017

Marketing w hotelarstwie – jak Polacy spędzają wakacje.

Wakacje to dla większości obiektów hotelowych okres wzmożonego obłożenia. Wydawałoby się więc, że skoro hotel ma odpowiednio dużo gości, to nie ma potrzeby niczego zmieniać. Czy rzeczywiście sprawa jest aż tak prosta? Czy skoro w sezonie nasz hotel jest pełen gości to zmiany są niepotrzebne? Wreszcie, czy marketing w hotelarstwie nie wymaga ostatnio większej elastyczności?




01 czerwca 2017

Reklama hotelu, w Dzień Dziecka, to dzieci są gwiazdami.

Nie macie wrażenia, że wielu hotelarzy zdaje się zapominać o dzieciach w swojej ofercie? Nie mam tu na myśli samego pobytu dzieci w hotelu. Mamy oferty walentynkowe, czy oferty z okazji długich weekendów, prawda? W takim razie, dlaczego tak często hotele zapominają o dniu, w którym to dzieci są głównymi gwiazdami? Tak jest, mam na myśli dzień dziecka!




30 maja 2017

Działania marketingowe w hotelu, 5 rad na temat gości.

Reklama oczywiście jest ważna, mówiliśmy jednak wcześniej, że każdy gość jest inny, więc ma nieco inne oczekiwania. Dla każdego gościa hotelowego inne rzeczy są istotne, marketing w hotelarstwie to nie tylko sprzedaż, to także trwałe relacje z gośćmi, jak je budować, by odwiedzający chcieli do nas wrócić?




26 maja 2017

Hotel marketing – Ideas of automation.

Pamiętacie dlaczego e-mail remarketing jest ważny? Nie warto go więc lekceważyć. Oczywiście, jeśli chcielibyśmy to wszystko robić ręcznie, to jest to zadanie czasochłonne i obciąża pracowników dodatkowymi obowiązkami, ale przecież to wszystko można zrobić automatycznie. Recepcja to przecież serce i mózg naszego obiektu, więc to co myślą o jej działaniach goście w dużym stopniu kształtuje opinie o nas jako całości.




22 maja 2017

Marketing w hotelu, czyli opinie dźwignią handlu.

Każdy właściciel zapewne marzy o hotelu idealnym, pytanie brzmi, czy hotel idealny istnieje? Odpowiedź brzmi nie. Cała zabawa polega na tym, by nasz hotel do tego ideału był jak najbardziej zbliżony. Nie jest to zadanie łatwe, ale na pewno warte zachodu. Bo gość wysłuchany, to gość który do nas wróci.




18 maja 2017

“Marketing hotel” Wykorzystaj swój potencjał do maksimum.

Hoteli jest mnóstwo, to fakt. Przedziałów cenowych również, pytanie co zrobić by to właśnie nasz obiekt został zauważony i wybrany. Dróg do skutecznego rozwiązania tego problemu jest wiele. Tylko kto powiedział, że trzeba korzystać wyłącznie z jednej z nich? To my w dużej mierze wyznaczamy to, jaki potencjał ma nasz hotel.




bookingsolutions.pl