23 czerwca 2017

Program lojalnościowy, jako promocja hotelu.

Nie sposób zaprzeczyć, że każdy z nas lubi być doceniany. W przypadku pobytu w hotelu sytuacja wygląda podobnie. Skoro wybieramy jakiś hotel, to chcemy mieć z tego korzyści, prawda? Tym bardziej, jeśli wybieramy hotel już kolejny raz. Musimy jednak pamiętać, że przynosi to korzyści dla obu stron, dla gości bo czują się docenieni, i dla hotelu, bo wie, że goście są zadowoleni z pobytu, i chcą do nas wracać. Wielu ludzi uważa, że program lojalnościowy to przywilej największych hoteli, bądź sieci hotelowych. Tylko czy rzeczywiście tak jest?




19 czerwca 2017

Promocja hotelu, czyli oferta na dzień ojca.

Niedawno, gdy pisałem artykuł na temat Dnia Dziecka w hotelu, zacząłem jednocześnie zastanawiać się, jak hotele podchodzą do takiego wydarzenia, jak Dzień Ojca. Przecież to też promocja hotelu. Co się okazuje? To kolejne święto w roku, które na dobrą sprawę, przechodzi w hotelach niemal bez echa.




13 czerwca 2017

Promocja hotelu a pokolenie millenium.

Niemal każdy hotelarz, przynajmniej raz w życiu usłyszał pewnie określenie “pokolenie millenium”, “millenialsi” czy “pokolenie Y”. Tylko właściwie kto to taki? Jednak najważniejszym pytaniem z perspektywy hotelarza jest to, jaki jest wpływ tego pokolenia na trendy w hotelarstwie i jak ma się do tego promocja hotelu?




08 czerwca 2017

Marketing hotelu a ruch mobilny.

Według najnowszych danych już ponad połowa ludzkości korzysta dziś ze smartfonów. Ruch mobile co roku zyskuje na znaczeniu. Na urządzeniach mobilnych często dostęp jest znacznie szybszy, niż przy użyciu komputerów osobistych, bo przecież mamy wszystko pod ręką. Co to w praktyce oznacza dla rynku hotelarskiego? Jaki jest wpływ urządzeń mobilnych na marketing hotelu?




05 czerwca 2017

Marketing w hotelarstwie – jak Polacy spędzają wakacje.

Wakacje to dla większości obiektów hotelowych okres wzmożonego obłożenia. Wydawałoby się więc, że skoro hotel ma odpowiednio dużo gości, to nie ma potrzeby niczego zmieniać. Czy rzeczywiście sprawa jest aż tak prosta? Czy skoro w sezonie nasz hotel jest pełen gości to zmiany są niepotrzebne? Wreszcie, czy marketing w hotelarstwie nie wymaga ostatnio większej elastyczności?




01 czerwca 2017

Reklama hotelu, w Dzień Dziecka, to dzieci są gwiazdami.

Nie macie wrażenia, że wielu hotelarzy zdaje się zapominać o dzieciach w swojej ofercie? Nie mam tu na myśli samego pobytu dzieci w hotelu. Mamy oferty walentynkowe, czy oferty z okazji długich weekendów, prawda? W takim razie, dlaczego tak często hotele zapominają o dniu, w którym to dzieci są głównymi gwiazdami? Tak jest, mam na myśli dzień dziecka!




30 maja 2017

Działania marketingowe w hotelu, 5 rad na temat gości.

Reklama oczywiście jest ważna, mówiliśmy jednak wcześniej, że każdy gość jest inny, więc ma nieco inne oczekiwania. Dla każdego gościa hotelowego inne rzeczy są istotne, marketing w hotelarstwie to nie tylko sprzedaż, to także trwałe relacje z gośćmi, jak je budować, by odwiedzający chcieli do nas wrócić?




26 maja 2017

Hotel marketing – Ideas of automation.

Pamiętacie dlaczego e-mail remarketing jest ważny? Nie warto go więc lekceważyć. Oczywiście, jeśli chcielibyśmy to wszystko robić ręcznie, to jest to zadanie czasochłonne i obciąża pracowników dodatkowymi obowiązkami, ale przecież to wszystko można zrobić automatycznie. Recepcja to przecież serce i mózg naszego obiektu, więc to co myślą o jej działaniach goście w dużym stopniu kształtuje opinie o nas jako całości.




22 maja 2017

Marketing w hotelu, czyli opinie dźwignią handlu.

Każdy właściciel zapewne marzy o hotelu idealnym, pytanie brzmi, czy hotel idealny istnieje? Odpowiedź brzmi nie. Cała zabawa polega na tym, by nasz hotel do tego ideału był jak najbardziej zbliżony. Nie jest to zadanie łatwe, ale na pewno warte zachodu. Bo gość wysłuchany, to gość który do nas wróci.




18 maja 2017

“Marketing hotel” Wykorzystaj swój potencjał do maksimum.

Hoteli jest mnóstwo, to fakt. Przedziałów cenowych również, pytanie co zrobić by to właśnie nasz obiekt został zauważony i wybrany. Dróg do skutecznego rozwiązania tego problemu jest wiele. Tylko kto powiedział, że trzeba korzystać wyłącznie z jednej z nich? To my w dużej mierze wyznaczamy to, jaki potencjał ma nasz hotel.




15 maja 2017

Hotele, promocja. E-mail remarketing.

Remarketing mailowy, to część strategii marketingowej, której moim zdaniem nie możemy pominąć. Dobry kontakt mailowy z gośćmi, to coś co zaprocentuje. Hotel, który wychodzi gościom naprzeciw, to taki, który pamiętamy. Nie ma nic lepszego, niż dobre wrażenie pozostające w pamięci na dłużej.




10 maja 2017

Marketing w hotelu, czyli kim są nasi goście?

Na pierwszy rzut oka marketing hotelu, zwłaszcza z perspektywy hotelarza to nic trudnego, prawda? Przecież mam gości, hotel nigdy nie stoi pusty, w sezonie pełne obłożenie! Jasne, że mogłoby być lepiej, ale zawsze może być gorzej. Nic bardziej mylnego! Warto pomyśleć o tym, dlaczego poza sezonem nie ma aż tylu gości i co zrobić, żeby było ich więcej. Co będzie najlepszą receptą w tym wypadku? Sprawdzenie kim, tak naprawdę są nasi goście:)




05 maja 2017

Sprawny hotel marketing. Postaw na social media.

Media Społecznościowe co roku zyskują na popularności i znaczeniu, a przepływ informacji jest znacznie bardziej dynamiczny niż jeszcze kilka lat wcześniej. Hotelarstwo to branża która również zmierza w tę stronę. Co zrobić by nie zostać za konkurencją? Oto kilka praktycznych porad, jak lepiej wykorzystać swoje kanały Social Media.




02 maja 2017

Promocja hotelu. Jak zwiększyć sprzedaż bezpośrednią.

Dlaczego sprzedaż bezpośrednia jest taka istotna? Bo dla hotelu to najlepsza droga do zwiększenia swoich zysków. Po co dzielić się pieniędzmi z pośrednikami, skoro można tego nie robić, przy okazji sprawnie zbudować swoją markę, i świadomość klientów.




28 kwietnia 2017

Marketing hotelu a długi weekend czerwcowy.

W tym roku święto Bożego Ciała wypada 15 czerwca, co sprawia, że długi weekend trwa w dniach 15-18 czerwca. Długie weekendy to także okres który powinien mieć szczególne miejsce w promocji hotelu. Co powinno znaleźć się w dobrze skomponowanej ofercie na ten czas, by potencjalny gość zdecydował się na wizytę właśnie u nas?




bookingsolutions.pl