22 maja 2017

Marketing w hotelu, czyli opinie dźwignią handlu.

Każdy właściciel zapewne marzy o hotelu idealnym, pytanie brzmi, czy hotel idealny istnieje? Odpowiedź brzmi nie. Cała zabawa polega na tym, by nasz hotel do tego ideału był jak najbardziej zbliżony. Nie jest to zadanie łatwe, ale na pewno warte zachodu. Bo gość wysłuchany, to gość który do nas wróci.




18 maja 2017

“Marketing hotel” Wykorzystaj swój potencjał do maksimum.

Hoteli jest mnóstwo, to fakt. Przedziałów cenowych również, pytanie co zrobić by to właśnie nasz obiekt został zauważony i wybrany. Dróg do skutecznego rozwiązania tego problemu jest wiele. Tylko kto powiedział, że trzeba korzystać wyłącznie z jednej z nich? To my w dużej mierze wyznaczamy to, jaki potencjał ma nasz hotel.




15 maja 2017

Hotele, promocja. E-mail remarketing.

Remarketing mailowy, to część strategii marketingowej, której moim zdaniem nie możemy pominąć. Dobry kontakt mailowy z gośćmi, to coś co zaprocentuje. Hotel, który wychodzi gościom naprzeciw, to taki, który pamiętamy. Nie ma nic lepszego, niż dobre wrażenie pozostające w pamięci na dłużej.




10 maja 2017

Marketing w hotelu, czyli kim są nasi goście?

Na pierwszy rzut oka marketing hotelu, zwłaszcza z perspektywy hotelarza to nic trudnego, prawda? Przecież mam gości, hotel nigdy nie stoi pusty, w sezonie pełne obłożenie! Jasne, że mogłoby być lepiej, ale zawsze może być gorzej. Nic bardziej mylnego! Warto pomyśleć o tym, dlaczego poza sezonem nie ma aż tylu gości i co zrobić, żeby było ich więcej. Co będzie najlepszą receptą w tym wypadku? Sprawdzenie kim, tak naprawdę są nasi goście:)




05 maja 2017

Sprawny hotel marketing. Postaw na social media.

Media Społecznościowe co roku zyskują na popularności i znaczeniu, a przepływ informacji jest znacznie bardziej dynamiczny niż jeszcze kilka lat wcześniej. Hotelarstwo to branża która również zmierza w tę stronę. Co zrobić by nie zostać za konkurencją? Oto kilka praktycznych porad, jak lepiej wykorzystać swoje kanały Social Media.




02 maja 2017

Promocja hotelu. Jak zwiększyć sprzedaż bezpośrednią.

Dlaczego sprzedaż bezpośrednia jest taka istotna? Bo dla hotelu to najlepsza droga do zwiększenia swoich zysków. Po co dzielić się pieniędzmi z pośrednikami, skoro można tego nie robić, przy okazji sprawnie zbudować swoją markę, i świadomość klientów.




28 kwietnia 2017

Marketing hotelu a długi weekend czerwcowy.

W tym roku święto Bożego Ciała wypada 15 czerwca, co sprawia, że długi weekend trwa w dniach 15-18 czerwca. Długie weekendy to także okres który powinien mieć szczególne miejsce w promocji hotelu. Co powinno znaleźć się w dobrze skomponowanej ofercie na ten czas, by potencjalny gość zdecydował się na wizytę właśnie u nas?




24 kwietnia 2017

Marketing w hotelarstwie – 5 błędów na stronach hoteli.

Głównym planem każdego hotelu, jest sprzedaż jak największej liczby pokoi. Najlepiej, jeśli będzie to sprzedaż bezpośrednio przez swoją stronę internetową, i najlepiej, jeśli za tym będzie szła również sprzedaż usług dodatkowych, które ten obiekt ma w swojej ofercie. Tylko czy każdy hotel poświęca swojej stronie internetowej odpowiednio dużą uwagę?




bookingsolutions.pl