04.07.2024

Wypełnij swój obiekt gośćmi już tego lata!

Wakacje oficjalnie rozpoczęte, a Twój kalendarz nie jest wypełniony? To bardzo niedobrze! Czas podjąć działania! Sprawdź nasze wskazówki i zdobywaj nowe rezerwacje w szczycie sezonu.

Co się zmieniło?

Pandemia znacząco zmieniła nawyki podróżujących, a decyzje dotyczące wyboru miejsc na wakacje są podejmowane znacznie bliżej planowanego terminu. Jednak pierwsze promienie słońca przypominają, że sezon urlopowy jest tuż-tuż i warto rozpocząć poszukiwania odpowiedniego miejsca na wypoczynek. 

W Twoim obiekcie wciąż są wolne miejsca? Koniecznie wykorzystaj nasze porady i ciesz się pełnym obłożeniem.

Twórz specjalne pakiety

Zastanów się, kto jest Twoją grupą docelową i stwórz oferty specjalne z myślą o nich. Oferujesz łóżeczka dla niemowląt, krzesełka do karmienia, a w ogrodzie masz plac zabaw? A może Twój obiekt znajduje się w pobliżu popularnych atrakcji dla dzieci? 

Przygotuj ofertę skierowaną do rodzin z dziećmi. Jeśli akceptujesz noclegi ze zwierzętami, koniecznie poinformuj o tym na swojej stronie i pokaż, co goście mogą zyskać, wybierając Twój obiekt. Możesz także zorganizować masaże czy zabiegi rehabilitacyjne – stwórz pakiet dla seniorów. 

Nawet jeśli Twoje miejsce nie wyróżnia się niczym szczególnym, zawsze możesz podkreślić korzystną cenę i doskonałą lokalizację. Tworząc ofertę specjalną, zaprezentuj ją od razu w kalendarzu rezerwacji i na stronie głównej, aby klienci nie musieli szukać jej na różnych podstronach.

Przypomnij o sobie dotychczasowym gościom

Niektórzy goście, zakochani w danym miejscu, wracają tam wielokrotnie. Może właśnie teraz ktoś z Twoich dawnych gości przegląda różne oferty i obawia się wyboru niesprawdzonego miejsca. To doskonały moment, aby przypomnieć mu o Twojej ofercie. 

Zweryfikuj bazę klientów w swoim systemie rezerwacyjnym lub sprawdź rezerwacje z kilku ostatnich lat i wyślij wiadomość zachęcającą do powrotu. Do takiego e-maila możesz dołączyć specjalny kod rabatowy lub, gdy klient wyrazi zainteresowanie, zaproponować indywidualną ofertę, która po opłaceniu automatycznie zamieni się w rezerwację.

Aktualizuj informacje na stronie

Wakacje to czas wielu koncertów, festiwali i innych ciekawych wydarzeń. Sprawdź, co się dzieje w Twojej okolicy i zaktualizuj informacje na swojej stronie. W ten sposób zyskasz dwie korzyści. 

Osoby szukające informacji o wydarzeniach mogą trafić na Twoją witrynę i zarezerwować nocleg, a goście szukający miejsca na pobyt mogą zdecydować się na Twoją ofertę ze względu na ciekawe imprezy w okolicy.

Bądź aktywny w mediach społecznościowych

Wyjątkowy widok z okna – zachód słońca, górskie szczyty, spokojna natura lub tętniące życiem miasto. A może ludzie – utalentowany szef kuchni, zadowoleni klienci czy dumny właściciel obiektu. Pokaż zarówno klimat swojego miejsca, jak i zaangażowaną ekipę. Jeśli dasz przedsmak tego, co czeka Twoich gości, z chęcią zamienią wirtualne doznania na realne.

Zweryfikuj swoją widoczność w portalach rezerwacyjnych

Sprawdź, jak Twoja oferta prezentuje się w popularnych portalach rezerwacyjnych, takich jak Booking.com, Airbnb, czy Noclegi.pl. Zweryfikuj, czy masz poprawnie ustawione udogodnienia, konfigurację łóżek oraz lokalizację. To może pomóc wyszukiwarkom w lepszej prezentacji Twojego obiektu. 

Upewnij się, że zdjęcia są aktualne, dopracowane i pokazują wszystkie pokoje i atrakcje w odpowiedniej kolejności. Przyjrzyj się również nowościom dotyczącym narzędzi czy promocji na portalach rezerwacyjnych. Obiekty, które jako pierwsze skorzystają z nowych ustawień, lepiej się prezentują w wynikach wyszukiwania. Podobnie działa korzystanie z obniżek i programów lojalnościowych.

Odpowiadaj szybko na wiadomości

Większe zainteresowanie ofertą oznacza więcej zapytań od potencjalnych gości. Dbaj o to, aby żadna wiadomość nie pozostała bez odpowiedzi. Dobre wrażenie można zrobić tylko raz i szkoda byłoby je stracić na samym początku. Jeśli otrzymujesz dużo wiadomości, stwórz szablony do automatycznych odpowiedzi oraz schematy, które pozwolą szybko przekazać niezbędne informacje.

Skorzystaj z usług agencji marketingowej Booking Solutions, pomożemy Ci efektywnie promować Twój obiekt i zwiększyć zyski w nadchodzącym sezonie. Sprawdź nas i dowiedz się, które z oferowanych przez nas rozwiązań będzie dla Ciebie najlepsze.

Poznaj Booking Solutions

Zobacz nasz Fanpage

Daria Wasielewska

Daria Wasielewska

Rodowita ostrowianka, grafik komputerowy. Miłośniczka ciągłego rozwoju i inwestowania w wiedzę. Uwielbiam podróże, poznawanie nowych miejsc i ludzi. W czasie wolnym relaksuję się w kuchni szukając pomysłów na nowe smaki. Sport nie jest mi obcy – koszykówka towarzyszy mi w życiu od lat!

Rzetelna Firma

Bezpłatna konsultacja z naszym ekspertem

Chcesz zarabiać więcej? Porozmawiaj z naszym ekspertem!